En dan er keihard op stampen. Kerel van de mediamarkt "WTF, mijn aparatuur!" en jij zo van hehehe, ik heb het toch gratis gekregen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:11 schreef DeTolk het volgende:
Hele MediaMarkt leeghalen en verkopen op Marktplaats voor de helft.
diequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef DeTolk het volgende:
1 uur lang meevoetballen in de WK finale Nederland-Duitsland en de winnende scoren
Achteraan aansluitenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef _Fanta het volgende:
in een hummer door de mediamarkt rijden is zeker geen optie?
Mediamarkt, en dan die plasma van 100 inch in mijn karretje stoppen.quote:
Jij hebt mijn idee gejatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef teckna het volgende:
Mediamarkt hands down, en wat extra spulletjes aanschaffen en weer verkopen op ebay. Van dat verkochte spul zelf een uurtje op de hummer kopen. solved.
Je kunt zeker een uurtje huren, maar....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef teckna het volgende:
Mediamarkt hands down, en wat extra spulletjes aanschaffen en weer verkopen op ebay. Van dat verkochte spul zelf een uurtje op de hummer kopen. solved.
Kan je gewoon kopen in de ZwarteMediaMarkt in Ruslandquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef koffok het volgende:
[..]
Je kunt zeker een uurtje huren, maar....
met een FUCKING MINIGUN OP HET DAK ALLEMAAL KENKERLAYERS KAPOT KNALLEN is onbetaalbaar!!!
We hebben het hier over een plaats naar keuze en ongestraft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef samvirus het volgende:
[..]
Kan je gewoon kopen in de ZwarteMediaMarkt in Rusland
Dan maar die hummer om iedereen op mijn lijst te doden en de Media Markt te beroven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef koffok het volgende:
[..]
We hebben het hier over een plaats naar keuze en ongestraft.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef DeTolk het volgende:
Nieuwe:
1 uur lang ongelimiteerd met een paar vrienden het PlayBoy mansion in
of:
1 uur lang meevoetballen in de WK finale Nederland-Duitsland en de winnende scoren
Tis geen minuut maar een uur... En in een uur kan je best een bezorgbon voor alles laten makenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:47 schreef Justout777 het volgende:
met 1 minuut gratis winkelen kan je hooguit 1 "niet zo grote " tv meenemen ?
Dan toch maar een groot winkelcentrum kapot schieten en vervolgens alles rustig meenemen
In dat geval, mediamarktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:07 schreef gammatent het volgende:
[..]
Tis geen minuut maar een uur... En in een uur kan je best een bezorgbon voor alles laten maken
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef tochweerhenk het volgende:
- 1 uur gratis winkelen in de Mediamarkt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef tochweerhenk het volgende:
- 1 uur gratis winkelen in de Mediamarkt.
366 dagen ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]
lijkt me wel puikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Met een hummer al schietend door de mediamarkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |