Met een hummer al schietend door de mediamarktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Prommelvlies. het volgende:
Een combinatie van die twee als dat mogelijk is
Jij snapt emquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Met een hummer al schietend door de mediamarkt
Dat is geen hummer, dat is een High Mobility Multipurpose Wheeled Vehiclequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:49 schreef Roces18 het volgende:
- 1 uur rondrijden in een HUMMER met een .50 op het dak en die ongelimiteerd en ongestraft mocht gebruiken in een wijk of stad naar keuze. Iedereen kapot knallen.
[ afbeelding ]
Bring it on bitchesssss
ga nu niet stalin hatenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Is mensen vermoorden nu stoer?
Ja anno 2010 is moorden stoer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Is mensen vermoorden nu stoer?
Die is vies Patrick.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:56 schreef P8 het volgende:
Deze dan: De complete WO1 aan de frontlinie vechten of de complete WO2 in een Duits werkkamp (als slaaf uiteraard). Je lichaam zal het overleven.
Welk kies jij?
Je geest overleeft het niet? Je word een nazizombie uit de hel ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:56 schreef P8 het volgende:
Deze dan: De complete WO1 aan de frontlinie vechten of de complete WO2 in een Duits werkkamp (als slaaf uiteraard). Je lichaam zal het overleven.
Hangt af van hoe sterk je bent. Waar denk je het minste geestelijke schade te zullen ondervinden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:02 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Je geest overleeft het niet? Je word een nazizombie uit de hel ofzo?
[ afbeelding ]
Geen van beidequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:56 schreef P8 het volgende:
Welk kies jij?
Met mijn hummer aan de frontlinie en daarna langs het duitse slavenkampquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:56 schreef P8 het volgende:
Welk kies jij?
Kopen? Nou ik kan normaal ook wel een uur ongelimiteerd in de mediamarkt lopen en dingen 'kopen'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Een uur in de mediamarkt? Dan kan je gewoon alles kopen.
Zie edit, dipshitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat tussen deze 2 moet KIEZEN
Nee dat zal het zijn.....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:11 schreef P8 het volgende:
Ik merk het wel weer Rekkie, je durft niet te kiezen
Dan wil ik een tank met dodo cheat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:20 schreef koffok het volgende:
Ik probeer optie 2 aantrekkelijker te maken omdat sommige voor Mediamarkt kiezen, dus ik heb de OP gewijzigd.
-------------------
EDIT: Je mag ook een andere SUV met een Minigun!!! kekke bak
Muziek die je hoort zit alleen wel standaard op de radio in de SUV, maar dat is wellicht nog wel het mooiste.
En dan er keihard op stampen. Kerel van de mediamarkt "WTF, mijn aparatuur!" en jij zo van hehehe, ik heb het toch gratis gekregen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:11 schreef DeTolk het volgende:
Hele MediaMarkt leeghalen en verkopen op Marktplaats voor de helft.
diequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef DeTolk het volgende:
1 uur lang meevoetballen in de WK finale Nederland-Duitsland en de winnende scoren
Achteraan aansluitenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef _Fanta het volgende:
in een hummer door de mediamarkt rijden is zeker geen optie?
Mediamarkt, en dan die plasma van 100 inch in mijn karretje stoppen.quote:
Jij hebt mijn idee gejatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef teckna het volgende:
Mediamarkt hands down, en wat extra spulletjes aanschaffen en weer verkopen op ebay. Van dat verkochte spul zelf een uurtje op de hummer kopen. solved.
Je kunt zeker een uurtje huren, maar....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef teckna het volgende:
Mediamarkt hands down, en wat extra spulletjes aanschaffen en weer verkopen op ebay. Van dat verkochte spul zelf een uurtje op de hummer kopen. solved.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |