quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens geprobeerd, zelfs een kleuter had het nog stuk kunnen krijgen. prutkwaliteit.
Met ebay was ik nog goedkoper uit ook
[..]
WTF!~!!11einz1!!1111 Bedankt he?
He kut.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nieuwe videokaart backfiredMaar niet uit het raam gooien, want data en is te fixen
Hoop het morgen allemaal in 1 keer te maken
Maar baal er wel van, want al m'n leuke serietjes staan op die pc, boehoe!
En bedankt hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zuipt de koffie gauw allemaal op, voordat Toek komt.
Dat die maar zelf loopt. Een beetje
Enfermerel
rondcommanderen
.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje wat kut... uhm opbeuren ben ik nooit zo goed in...
Er kwam eens een man bij de dokter..... nee dat wordt em ook niet sorry![]()
KNUFFIE EN KUSSIES dan maar
Oh noes... Maar dan nog, ik snap niet dat Grub daarvan over zijn nek gaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
En dan maak ik ook nog zo'n knullige spelfout
Ik ging met Bianca een echte videokaart inbouwen, maar dat ging blijkbaar niet goed... grub error met bootenMaar ik heb een boot cdtje gemaakt bij een vriendin, maar even uit zoeken hoe ik de rechten van m'n documenten kan veranderen, alles kopiëren, nieuwe videokaart erin, nog een keer testen met boot cd, en dan maar een evil dualboot maken
![]()
Salmon Dance
Mooi zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het gaat ook al wel weer... Ik was meer in paniek van het gegeven dat de eerste boot cd die ik probeerde een kernel panic aangaf (niet goed...), maar met de nieuwe cd werkt het wel
En joepie voor de laptop
klinkt positief jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het gaat ook al wel weer... Ik was meer in paniek van het gegeven dat de eerste boot cd die ik probeerde een kernel panic aangaf (niet goed...), maar met de nieuwe cd werkt het wel
En joepie voor de laptop
Bedank die lompe roterrdammert maar.quote:
tja, die goedkope rommel van jouquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pis weer naast de boot zie ik
SPAM /madquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef TJDoornbos het volgende:
gewoon bij KPN ComputerHulp bestellen joh
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, die goedkope rommel van jou![]()
ohw, wacht... je had nieuwe
YOU CRAZY CRAZY SADISTIC BASTARDS! * Enfermera goes to crazy bitch modequote:
* Muck even boos om zich heen kijktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
YOU CRAZY CRAZY SADISTIC BASTARDS! * Enfermera goes to crazy bitch mode![]()
ik ben liefquote:
ik moet aan mijn inkomsten denken met zo'n dure vriendinquote:
dat waren nog eens foons!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef Muck het volgende:
Kijk eens wat ik vond bij het opruimen van mijn kamer
[ afbeelding ]
Zal ik je helpenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
YOU CRAZY CRAZY SADISTIC BASTARDS! * Enfermera goes to crazy bitch mode![]()
ik was even bezig jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]laat maar
mensen die niet opletten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Braaf zoquote:
Ik?quote:ik moet aan mijn inkomsten denken met zo'n dure vriendin
quote:dat waren nog eens foons!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was even bezig ja![]()
* wel.o.k Pakt LovelyLady en geeft dezelfde behandeling als Enfermera nadat hij Marijkje weer op de grond heeft gezet.Bezig ???!!! Bezig ???!!! like /careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes... Maar dan nog, ik snap niet dat Grub daarvan over zijn nek gaat.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was even bezig ja![]()
* wel.o.k Pakt LovelyLady en geeft dezelfde behandeling als Enfermera nadat hij Marijkje weer op de grond heeft gezet.Aan mij heb je een makkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
* wel.o.k knuft even met Muck en gaat nu eten makenquote:
ik los "in 't bos" en vroeg me af waar je in godsnaam over hadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als dat die opeens m'n hdd niet meer herkende in 't bios![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |