Als je dit een rel noemt dan ben je net zo'n aansteller.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
Als er ergens ook maar iets dat lijkt op relletje komen jullie massaal opdraven he . Incl mods
Eh, je spreekt jezelf een klein beetje tegen zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TAL SC is geen kliek hoor
Alle debielen zijn welkom
Wij zorgen enkel dat deze discussie netjes blijft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
Als er ergens ook maar iets dat lijkt op relletje komen jullie massaal opdraven he . Incl mods
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef Rectum het volgende:
Neem een paar kinderen en probeer het eens in OUD.
Dat kan ook wel op een andere en vriendelijke manier gezegd worden hoor Pheno.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
Als je dit een rel noemt dan ben je net zo'n aansteller.
Let op : " Lijkt op een relletje "quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dit een rel noemt dan ben je net zo'n aansteller.
Nou ja, hij vroeg zich in de FFSC af of onze dierenliefde niet te ver ging en of dokters in Zimbabwe niet belangrijker waren dan dierenartsen hier, iets in die strekking... Dus ik denk idd dat het een beetje aan hem lagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:50 schreef Myraela het volgende:
Sowieso. Het zijn wel een paar van de makkelijkste SC's waar die het over heeft.Dan ligt het toch echt aan hem.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, je spreekt jezelf een klein beetje tegen zo![]()
Dat is een goede binnenkomer in FF ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, hij vroeg zich in de FFSC af of onze dierenliefde niet te ver ging en of dokters in Zimbabwe niet belangrijker waren dan dierenartsen hier, iets in die strekking... Dus ik denk idd dat het een beetje aan hem lag
Lieg niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TAL SC is geen kliek hoor
Alle debielen zijn welkom
Ik pas me aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ook wel op een andere en vriendelijke manier gezegd worden hoor Pheno.
Jij was anders heul niet lief tegen mij toen ik voor het eerst in FF kwam volgens mijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ja als je ziet wat er aan volk is bijgekomen in TAL, en nu in V&A ook 1 of 2 'nieuwe', die gewoon meteen leuk meekletsen en zich niet too much voelen ofzo
Dat doet ze toch niet?quote:
die ligt onder zn bed te huilenquote:
Hij speelt hard to get.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij was anders heul niet lief tegen mij toen ik voor het eerst in FF kwam volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |