Jij eruit lost het probleem ook opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of allebei. Ik en mij andere huisgenoten gaan nog in beraad.
Maar ik ben een leuke huisgenootquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij eruit lost het probleem ook op
Vindt de trommelaar dat ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik ben een leuke huisgenoot.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef Peter het volgende:
Dat Belgische koor is best wel goed.. Al kan ik dat soort muziek niet hele dagen luisteren
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef creno het volgende:
LOL
Die scene in modern family met dat lion king muziekje, ik rolde bijna van de bank...
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet drummen.
quote:
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steve heeft gisteren een kaars uitgeblazen.....
[ link | afbeelding ]
Ja, het ziet er suggestief uit, LAAT de opmerkingen maar achterwege
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
Ik heb een keer op een 3e dat waarbij ik zijn vrienden zou ontmoeten een al enige tijd aanstaand waxinelichtje om laten vallen op zwart parket
ik dus op het parket van een dansschool op een bruilot. Plan wasom met waxine een hart om het bruidspaar te makenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
Ik heb een keer op een 3e dat waarbij ik zijn vrienden zou ontmoeten een al enige tijd aanstaand waxinelichtje om laten vallen op zwart parket
Waxxer 2.0?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:31 schreef Steve het volgende:
Ach ik ben van mezelf inmiddels wel wat gewend. Brandgaten in banken, overstroomde keukens op je stage, glas dat kapot gaat, pannen met eten laten vallen, noem maar op. Vlarp moet er alleen nog even aan wennen.
Alleen dan met minder woordenquote:
Voor het eindgesprek van de pabo moet ik een assessment invullen. Dat assessment bestaat uit een aantal verschillende onderdelen, waarvan 1 van die onderdelen een "stand van zaken" verhaal is. Wat is mijn startpunt voordat ik met de stage begin...quote:
Da's kut... had je beter eerder kunnen doen. Nou ja, als jij het niet meer weet, dan zij ook niet, gewoon iets verzinnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 03:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor het eindgesprek van de pabo moet ik een assessment invullen. Dat assessment bestaat uit een aantal verschillende onderdelen, waarvan 1 van die onderdelen een "stand van zaken" verhaal is. Wat is mijn startpunt voordat ik met de stage begin...
Bij mij is alles nog steeds heelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:31 schreef Steve het volgende:
Ach ik ben van mezelf inmiddels wel wat gewend. Brandgaten in banken, overstroomde keukens op je stage, glas dat kapot gaat, pannen met eten laten vallen, noem maar op. Vlarp moet er alleen nog even aan wennen.
Komt achter Glee op RTL5, gisteren eerste 2 afleveringen van een half uur... en het is hilarischquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:
Is Modern Family een nieuwe serie of zo?
Ja zie net dat er al seizoen 2 is.... maar het is met de papa van Married with Childrenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt achter Glee op RTL5, gisteren eerste 2 afleveringen van een half uur... en het is hilarisch
Die heeft juist een hele leuke rolquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zie net dat er al seizoen 2 is.... maar het is met de papa van Married with ChildrenDat ... ja.... stoot me een beetje af.
Nou dat gevoel had ik ook vantevoren, maar de tand des tijds heeft bij die man dusdanig toegeslagen dat ik hem nu wel los van Al Bundy kan zienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l ziet gewoon nog steeds Al Bundy?
Ik vind hem als acteur ook gewoon leuk en Al Bundy is een held, dus meestal maakt me dat geen kut uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat gevoel had ik ook vantevoren, maar de tand des tijds heeft bij die man dusdanig toegeslagen dat ik hem nu wel los van Al Bundy kan zien
Ik zie nog niksquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l ziet gewoon nog steeds Al Bundy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |