Ik heb 't niet gelezenquote:
TV heeft een snotneusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hier kwamen we van af
Ang3l een date
Peter een nieuwe baan
TMM regiebeoordeling
vul maar aan...
Nieuw vriendje?quote:
Ja, hij heet Kleenexquote:
Nou ja, het is nóg niet gepubliceerd, maar dat gaat wel gebeuren hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 't niet gelezen
Waar ken'k 't veinde?
Omg, wat zielig voor 'm! Zo heten die zakdoeken ookquote:
Hij vindt het zelf ook om te janken, dus dan komt een zakdoek wel van pasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, wat zielig voor 'm! Zo heten die zakdoeken ook![]()
![]()
![]()
!!!!!
Succes!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef Peter het volgende:
Nieuwe baan?
Over 35 minuten een sollicitatie jah! En donderdag ook 2
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, wat zielig voor 'm! Zo heten die zakdoeken ook![]()
![]()
![]()
!!!!!
Haai Tha_!quote:
wanneer gaan wij eens kennis maken Mike?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:43 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen mannen![]()
![]()
vooruit deze ook maar.![]()
Nou hup! Ga eens aan het werk dan!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Des te meer reden om meteen te beginnen, dan hoef je het later niet meer te doen. Zoals ik ook zou moeten, maar ik heb geen zin.
ik houd wel ergens een meet&greet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer gaan wij eens kennis maken Mike?
hoeveelste jaar ben je nu?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:26 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel zin om met school bezig te gaan
Misschien gewoon zeggen dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Stelletje luie flikkers
Ik zit hier met een collega die van alles van me wil weten en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om over persoonlijke shit met haar te praten... maar ze begrijpt de hint niet helemaal
Zeg! Snotneus!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Stelletje luie flikkers
Ik zit hier met een collega die van alles van me wil weten en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om over persoonlijke shit met haar te praten... maar ze begrijpt de hint niet helemaal
eh... 7e...quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh kan ik eindelijk de dvd laten signeren!.
Dat had ik al gedaan op een subtiele wijze maar tevergeefs... Ik zwijg d'r nu gewoon doodquote:
Als die collega weer begint met vragen, onderbreek hem/haar en zeg: ik geloof dat je me hebt verward met iemand die hier om geeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Stelletje luie flikkers
Ik zeg altijd maar: wat voor de ene een subtiele verwijzing voor STFU is, is voor de ander niets meer dan een opmerking dat het lekker weer is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan op een subtiele wijze maar tevergeefs... Ik zwijg d'r nu gewoon dood
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: wat voor de ene een subtiele verwijzing voor STFU is, is voor de ander niets meer dan een opmerking dat het lekker weer is.
Januari als het goed isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de eeuwige student.
Word dit nu wel je laatste jaar?
Verbeter me als ik het fout heb, maar je had toch net een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef Peter het volgende:
Gesprek ging goed, volgende week uitslag, leuke functie.
Morgen helemaal vrij
Sla met je vuist op 'r kut. That usually does the trick.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb best de kwaliteiten om onwijs lomp uit de hoek te kunnen komen... maar daar ken ik haar minpunten nog niet goed genoeg voor
Was dat niet Vlarp?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Verbeter me als ik het fout heb, maar je had toch net een nieuwe baan?
Nee daar krijg ik jeukbultjes vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sla met je vuist op 'r kut. That usually does the trick.
o da's nog bestwel snel. En dan meteen aan de bak? Of ga je nog reizen and shit?quote:
i lol'dquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sla met je vuist op 'r kut. That usually does the trick.
Nee? Vlarp heeft iets nieuws..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Verbeter me als ik het fout heb, maar je had toch net een nieuwe baan?
Ja nja de komende 8 tot 10 weken vol aan de bak... en dan in januari eind gesprek...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o da's nog bestwel snel. En dan meteen aan de bak? Of ga je nog reizen and shit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |