In de lunch even een wandeling maken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef LieLie het volgende:
ik kan vandaag dus niet sporten omdat ik al in de trein zit voor een vergadering *kijktboos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik niet. zit nu in de trein,straks bijna meteen vergadering en als dat klaar is meteen terug om om vijf uur thuis te kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In de lunch even een wandeling maken?
Jammer, nouja je moet toch lopen van het station naar je vergaderingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
heb ik niet. zit nu in de trein,straks bijna meteen vergadering en als dat klaar is meteen terug om om vijf uur thuis te kunnen zijn
ook nauwelijksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer, nouja je moet toch lopen van het station naar je vergadering
Owquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
ook nauwelijksmet de bus van station naar andere kant van de stad en die stopt voor de school
niet hardlopen jij!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:23 schreef Sarabi het volgende:
zou vanmorgen gaan hardlopen maar toen herinnerde ik me opeens dat ik vorige week volgens mij spijt had van het hardlopen voor het buikdansendus dan morgen maar
quote:
Daarvan zul je best opknappen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef Windigo het volgende:
Hoi iedereen,
De dokter heeft vandaag al gebeld met de uitslag van mn bloedonderzoek (gister laten prikken) en hij klonk nogal gealarmeerd. Ik heb goed functionerende organen en schildklier, maar een ''onpeilbaar laag vitamine D gehalte'' en een b12 tekort. Ik mag dus absoluut géén vegetarier worden van de dokter.
Mijn vermoeidheidsklachten en mijn pijnklachten zijn een direct gevolg van mijn ernstige vit D tekort, je spieren verslappen er namelijk van. Ik krijg vandaag 2 injecties en de komende maanden iedere 2 weken 2 injecties. Ook moet ik levertraan gaan slikken. En ik krijg coaching van een dieetist en sportfysiotherapeut, en therapie voor mn stressklachten.
We gaan dus hard aan t werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |