quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef flexoo het volgende:
zeg gewoon dit:
jij: "Het is doof en wil met je naar BED?" Zij: "Geen idee." jij: "Wat zeg je?"
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef habbeflats het volgende:
zorg dat je de volgende keer instapt bij de halte waar zei ook instapt. hoop dat de bus vol zit en ga naast haar zitten
Tja mn baas vergoed geen benzine voor mensen van binnen de stad, alleen OVquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:50 schreef flexoo het volgende:
oh wacht, helemaal vergeten!
TS gaat met de bus
baas heeft geen keuze, en of hij die 0,19 eurie per kilometer gaat betalen. gewoon elke dag 30 min te laat komen en de schuld geven aan de nsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Tja mn baas vergoed geen benzine voor mensen van binnen de stad, alleen OV
hij gaat met de bus, als je dan gaat zeuren over de NS ben je wel een faalhaasjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:57 schreef flexoo het volgende:
[..]
baas heeft geen keuze, en of hij die 0,19 eurie per kilometer gaat betalen. gewoon elke dag 30 min te laat komen en de schuld geven aan de ns
faal! als je dan toch plat wil praten.. dan is het trekker ipv tractor ..quote:
Prima idee zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef habbeflats het volgende:
zorg dat je de volgende keer instapt bij de halte waar zei ook instapt. hoop dat de bus vol zit en ga naast haar zitten
ieeuw heb ik een keer gehad. Hij gaf het halverwege de busrit en ik ben twee haltes eerder uitgestapt omdat ik het niet meer uithield. Gelukkig zat ik daar niet elke dag mee in de busquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef Roellie80 het volgende:
Maak een briefje met een leuke tekst, wanneer je moet uistappen geef je haar snel het briefje en vervolgens stap je uit zonder naar haar te kijken.
Zet op het briefje iets in de trant van;
"Hey elke morgen begint mijn dag goed wanneer ik jou zie in de bus, Ik wil je graag beter leren kennen, benieuwd? 06-...."
En afwachten maar
Jij lijkt verdacht veel op het meisje dat TS in de OP beschrijftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:26 schreef Twinky het volgende:
[..]
ieeuw heb ik een keer gehad. Hij gaf het halverwege de busrit en ik ben twee haltes eerder uitgestapt omdat ik het niet meer uithield. Gelukkig zat ik daar niet elke dag mee in de bus
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:37 schreef _GdR_ het volgende:
Dat ze niet reageert kan ze niets aan doen. Want ze heeft geen ziel. Kan ze ook niets aan doen.
hoe zou hij het dan wel moeten aanpakken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:26 schreef Twinky het volgende:
[..]
ieeuw heb ik een keer gehad. Hij gaf het halverwege de busrit en ik ben twee haltes eerder uitgestapt omdat ik het niet meer uithield. Gelukkig zat ik daar niet elke dag mee in de bus
Het is vergelijkbaar met op een homo forum te vragen hoe je het beste een meisje kan bevredigen; je krijgt bagger antwoorden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:26 schreef Twinky het volgende:
[..]
zeg gewoon dit:
zeg gewoon dit:
Deze is best wel geniaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef flexoo het volgende:
zeg gewoon dit:
Fuck-ing briljant. Deze kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef flexoo het volgende:
zeg gewoon dit:
Geniaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef flexoo het volgende:
zeg gewoon dit:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef Roellie80 het volgende:
Maak een briefje met een leuke tekst, wanneer je moet uistappen geef je haar snel het briefje en vervolgens stap je uit zonder naar haar te kijken.
"Hey elke morgen begint mijn dag goed wanneer ik jou zie in de bus, Ik wil je graag beter leren kennen, benieuwd? 06-...."
En afwachten maar
Huillie..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:41 schreef kasper het volgende:
Da's echt zo'n kansloos "Maria weet Raad-advies".
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef Roellie80 het volgende:
En afwachten maar
Omg dat is echt fucking kansloos, dat briefje van hemquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef Sofia90 het volgende:
Briefje is enger dan oogcontact. Ik had een keer in de trein het gevoel dat de man naast me de hele tijd naar me zat te kijken maar ik dacht ik verbeeld het me maar. Toen we uitstapten gaf hij me ineens een briefje met de vragen; hoe heet je? kom je ook uit Amsterdam? Ik ging niet alle vragen lezen maar ik smeerde em zo snel mogelijk![]()
Het is sowieso wel duidelijk als iemand jou ook ziet zitten, als iemand je oogcontact vermijdt dan wordt het dus ook niks, dan kan je nog wel spontaan een praatje gaan aanknopen maar dan wijst hij of zij je wss toch af.
Die vind ik nog leuk ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef Roellie80 het volgende:
En afwachten maar
Het wordt niet beantwoord. Waarom niet? Glimlach je naar haar als ze niet kijkt? Of als ze wel kijkt? Want dan weet je natuurlijk genoegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:46 schreef Arolsen het volgende:
Ik zit voor mijn werk iedere avond twintig minuten in de bus. En regelmatig zie ik daar een meisje. Ik heb haar nog nooit gesproken. Maar ze ziet er zo lief uit. Ze heeft rood lang haar en een dun brilletje en een prachtige lichte huid. Ik glimlach vaak naar haar maar dat wordt op een of andere manier niet beantwoord.
Kan ik iets doen wanneer oogcontact niet lukt? Ik zou haar eens aan kunnen spreken maar ik zou niet weten hoe. Ik ben bang dat dat geforceerd en wanhopig overkomt. Ik zou ook niet weten wat ik moest zeggen eigenlijk.
Ik zou ook klachten als iemand zo kansloos zou zijn..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef TeenWolf het volgende:
Of je doet het zo:
TS tegen meisje: "masturbeer jij ?"
meisje: "?"
TS: "masturbeer jij??!"
meisje: "wat zeg jij nou?!!"
TS: "wat studeer jij??"
meisje klacht keihard en het ijs is gebroken.
Een briefje is sowieso kansloos, alsof je niet kan praten ofzo, die pleurt ze zo weg reken maar niet dat ze je gaat bellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg dat is echt fucking kansloos, dat briefje van hem
Rofl!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef flexoo het volgende:
zeg gewoon dit:
zeg gewoon dit:
Jij bent al zo verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:55 schreef skippy22 het volgende:
De ts is gewoon 3x zo erg als ikHoe kan dat
Gister hadden we nog verkeringquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij bent al zo verschrikkelijk.
Nou nog steeds, maar dat neemt niet weg dat je verschrikkelijk bent.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou nog steeds, maar dat neemt niet weg dat je verschrikkelijk bent.
Klopt.quote:
Serieus. It cured my aids.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:48 schreef Trommeldaris het volgende:
Doe volgende keer je wolvenshirt aan. Gegarandeerd success
Ohjaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dan kan ik nog wel van je houden.
Zondequote:Op zondag 17 oktober 2010 12:20 schreef Arolsen het volgende:
Kwam ereachter dat ze een vriendje heeft
Jammer
Leuk is subjectiefquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:53 schreef IceBeach het volgende:
Alle leuke vrouwen hebben een vriend. Is dat zo raar?
quote:Doet mij denken aan deze:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fuck-ing briljant. Deze kende ik nog niet.
quote:TopOp dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef TeenWolf het volgende:
Of je doet het zo:
TS tegen meisje: "masturbeer jij ?"
meisje: "?"
TS: "masturbeer jij??!"
meisje: "wat zeg jij nou?!!"
TS: "wat studeer jij??"
meisje klacht keihard en het ijs is gebroken.
quote:Sarcasme, herken het
quote:Player playerOp dinsdag 5 oktober 2010 09:46 schreef Arolsen het volgende:
Ik glimlach vaak naar haar maar dat wordt op een of andere manier niet beantwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |