abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87195063
En hier verder

Laatste post:
quote:
Man man man dat Bayern Munchen speelt online echt veel lekkerder dan ik had verwacht. Zojuist 3 - 0 gewonnen tegen Arsenal, maar dat stond het al voor de rust. Als ik in de 2e helft het allemaal niet te mooi had willen doen dan had het zo 8/9 - 0 kunnen zijn.

Heb in totaal 11/19 shots on target en hij had er 0/1. :D
pi_87195119
Weet trouwens iemand hoe je bij de match highlights ze allemaal kan zien?

Vaak zijn er zoveel highlights dat de laatsten niet meer terug te kijken zijn, wat soms toch wel jammer is.
pi_87195159
Fouls Per Game: 1.12
Bookings Per Game: 0.06
Vind ik toch wel netjes van me zelf! :P

[ Bericht 35% gewijzigd door mash_ op 05-10-2010 01:36:14 ]
pi_87195584
Bayern wat een team _O_
pi_87195622
Bayern is mijn favoriete online team :D
pi_87195645
tvp :9
pi_87195648
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 01:15 schreef mash_ het volgende:
Fouls Per Game: 1.12
Bookings Per Game: 0.06
Vind ik toch wel netjes van me zelf! :P
Dat doe ik iets minder netjes haha
Fouls per game: 2.06
Bookings per game: 0.45

Maargoed valt ook niet tegen!
pi_87195695
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 01:38 schreef n0ir het volgende:
Bayern is mijn favoriete online team :D
Zit nu te twijfelen ik als vast team ga gebruiken bayern of man city.
pi_87196101
Wissel het gewoon af :D
pi_87196126
Inderdaad :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 03:00:19 #11
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_87196206
Ik dwing tot nog toe te weinig af, mijn eerste 6 potjes online wel makkelijk gewonnen maar de tegenstand was ook armoedig.

Bayern Munchen speelt inderdaad fijn! ^O^
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_87196211
Vind het in deze FIFA inderdaad ook veel lastiger om kansen te creëren. Maargoed, zal met de tijd wel komen, hoop ik :D
pi_87196429
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:52 schreef sanakthe het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de computer je echt vaak neerhaalt zonder gestraft te worden?
Klopt is zwaar irritant.

Ook het wedstrijdje dood fluiten zit er weer in :r
Zo irritant. Paar keer gehad dat ik een flitsende aanval opzet en in 1 keer wordt terug geblazen. Ook na 5 minuten nog geel krijgen voor een overtreding die eerder is begaan.

Kansen begin in eindelijk te creeeren. Doorsteek balletjes endergelijke komen steeds meer goed aan :) Gister in een potje vanaf mn 16 een aanval tegen psv opgezet. op de middenhelft liep ik naast de laatste verdediger, geef een doorsteekbal naar mn andere speler rent door, niemand om hem heen .... eer ik bij de 16 was stonden er al 2 verdedigers van hun.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:59:58 #14
123411 LinQ
Met een Q
pi_87197070
De online club matches gisteravond waren lachen :) Alleen krijgen we nog te veel kansloze goals tegen. Toppunt hiervan was een vrije trap van de tegenstander die hem recht op onze keeper schiet. Deze vangt de bal, doet twee stappen achteruit en loopt zo met bal en al de goal in :%

Ben vanavond wel weer online voor een paar potjes ;)
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_87197620
Mag ik aantekenen dat Feyenoord echt bagger is...ben nu maar speler/manager gaan doen want in 443 kreeg ik als spits geen bal en nu in 442 gaat dat beter. Nog altijd geen wonderploeg maar dat komt overeen met de werkelijkheid
pi_87199241
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:59 schreef LinQ het volgende:
De online club matches gisteravond waren lachen :) Alleen krijgen we nog te veel kansloze goals tegen. Toppunt hiervan was een vrije trap van de tegenstander die hem recht op onze keeper schiet. Deze vangt de bal, doet twee stappen achteruit en loopt zo met bal en al de goal in :%

Ben vanavond wel weer online voor een paar potjes ;)
Ik ben er vanavond ook wel :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87199292
tvp
pi_87199391
Nou, ik zet nog steeds mijn ongeslagen reeks voort online ranked. 19 gespeeld, 17 gewonnen, 2 gelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door ego-tripper op 05-10-2010 10:30:41 ]
pi_87199743
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:08 schreef ego-tripper het volgende:
Nou, ik zet nog steeds mijn ongeslagen reeks voort online ranked. 16 gespeeld, 14 gewonnen, 2 gelijk.
Wacht maar tot je een Real Madrid/Chelsea speler tegenkomt die alleen maar hoge steekpasses geeft
pi_87199940
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef Vragende het volgende:

[..]

Wacht maar tot je een Real Madrid/Chelsea speler tegenkomt die alleen maar hoge steekpasses geeft
Ghehe, gisteren tegen iemand van uit me club toevallig. Super spannend, heel erg heen en weer met de kansen uit eindelijk met penalties gewonnen. Maar die heb ik ook al tegen me gehad. Opzich als ik me verdediger snel genoeg geselecteerd krijg kan ik die ballen wel aan. En tsjeh, ik speel met Inter en die verdediging is gewoon meesterlijk.
pi_87201633
tvp dan maar in deze
pi_87201767
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik ben er vanavond ook wel :D
Ook ik zal vanavond weer van de partij zijn! :Y
pi_87202770
Vond Bayern niet zo indrukwekkend. Heb er nog niet mee gespeeld maar wel tegen gespeeld en die gast quitte bij een 5-0 achterstand in de 71e minuut. Mijn favoriete teams tot nu toe zijn Barcelona, Zenit en Benfica. Allen leuke teams om mee te spelen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_87203321
Triest hoeveel Chelsea spelers er nu zijn. Ik kom alleen maar nog Chelsea tegen.

Het is bijna onmogelijk om langs de verdediging van chelsea te komen
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:43:57 #25
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_87203994
Iemand potje online?
I never workout
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:48:46 #26
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_87204157
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 01:09 schreef Knuxie het volgende:
Man man man dat Bayern Munchen speelt online echt veel lekkerder dan ik had verwacht. Zojuist 3 - 0 gewonnen tegen Arsenal, maar dat stond het al voor de rust. Als ik in de 2e helft het allemaal niet te mooi had willen doen dan had het zo 8/9 - 0 kunnen zijn.

Heb in totaal 11/19 shots on target en hij had er 0/1. :D
Dat ligt er natuurlijk maar net aan tegen wie je speelt he. Het zal andersom ook kunnen, dat je met Arsenal dus iemand met Bayern helemaal afmaakt. En hoe je tegenstander zijn controls heeft ingesteld. De meesten spelen online met alles op Assisted... tja.
Ik heb geen signature.
pi_87204326
Bayern heeft echt een dramatische keeper, laat veel ballen door iig.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef VitaminWater het volgende:
De meesten spelen online met alles op Assisted... tja.
Gewoon een custom game starten en controls op Manual zetten, dan moet je tegenstander ook met manual spelen. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87204609
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef reetveter het volgende:
Iemand potje online?
xbox of playstation?

xbox=powah87
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:01:20 #29
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_87204638
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef ego-tripper het volgende:

[..]

xbox of playstation?

xbox=powah87
Ps3 nu. Xbox is al bezet :P.
I never workout
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:15:07 #30
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_87205230
Het Fifa-Debacle

Wat de beste FIFA van de reeks had moeten worden is uitgelopen op een drama van proportioneel formaat. Waar honderdduizenden fans reikhalzend naar uitkeken is in een nachtmerrie geëindigd.

Al tegen het einde van augustus 2010 werd er steevast afgevraagd: hoe goed zal Fifa 11 worden? De eerste gameplay trailers en teaser werden getoond. De "Oe's" en " Ah's" waren ontelbaar. Dit zou wel eens de allerbeste Fifa uit de reeks kunnen worden. De graphics waren beter, de bewegingen soepeler. Het vernieuwende "personality +" zou ongekend realisme toevoegen aan deze nieuwste telg in de langlopende EA reeks.

Fans over de hele wereld waren dan ook lyrisch toen de vroege codes van FIFA en PES werden vergeleken.
Hoe verstomd zijn deze commentaren, nu een week na de release.
Eén van de parade-paardjes van FIFA was de online clubs feature, met dit jaar toch écht 11-vs-11!
Anno nu is dat juist de modus van de game die voor ongekende frustraties leid bij iedereen die deze feature een warm hart toedraagt. Er zijn zelfs ( een hele hoop ) spelers die FIFA 11 kopen, puur voor deze optie!

Op talloze fora, online communities, twitterblogs etc. etc. wordt er steen en been geklaagd over de speelbaarheid ( of beter gezegd de onspeelbaarheid ) van online clubs.
De problemen zijn alhier maar al te goed bekend. En Electronic Arts? Eén enkel twitterblog wordt eraan gewijd om de status van de fixes kenbaar te maken. Oh ja, en een topic op het EA forum. Alleen blijft het angstvallig stil over wát er precies aan gedaan wordt. Er werd zelfs opgeroepen om een developer toe te voegen aan een actieve club, zodat ook hij de bugs kan ervaren.
Nou EA moet wel érg masochistisch ingesteld zijn dat ze dát zelf willen ervaren. Beter worden de servers ( 360 stuks! uit betrouwbare bron ) offline gehaald en worden de problemen eerst opgelost alvorens we verder moeten met deze frustrerende bagger. Toch knap dat EA zelfs een online pass heeft geïntroduceerd om mensen gebruik te laten maken van een niet werkende dienst. Alsof je oorwarmers kunt verkopen in Ethiopië.

Of is het toch onze eigen schuld? Wij, de makke lammetjes die zonder enige argwaan het product kopen ervanuitgaande dat het een product is dat goed is? Hebben we dat niet eerder meegemaakt? JA! Bij de concurrentie van Konami: PES.
Jarenlang dé footie van gamend Nederland, wat zeg ik van de Wereld! Na een aantal wanproducten uit Kamp Konami zijn daar ook mensen en masse weggerend, regelrecht in de armen van EA's FIFA. Maar in hoeverre zal Konami nu de lachende derde ( of tweede ) zijn, en zullen mensen de overstap weer doen?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:17:58 #31
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_87205326
Ik ben eigenlijk steeds meer negatief aan het worden over Fifa 11 :(

Bij fifa 10 was het een lobje wat het spel kapot maakte. In fifa 11 is het een hoge steekpaas wat het spel kapot maakt. Als je de hoge steekpaas goed uitvoert sta je zo 1 op 1 met de keeper ;(
pi_87205414
De Oplossing is simpel, gewoon andere verdedigende tactiek!!, en de keeper wat meer werk laten doen....
pi_87205508
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:20 schreef ThomasKuiper het volgende:
De Oplossing is simpel, gewoon andere verdedigende tactiek!!, en de keeper wat meer werk laten doen....
En met manual controls spelen, dan bakken de meeste mensen er ineens helemaal niks meer van. :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:32:43 #34
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_87205932
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef jpg97 het volgende:
Het Fifa-Debacle

Wat de beste FIFA van de reeks had moeten worden is uitgelopen op een drama van proportioneel formaat. Waar honderdduizenden fans reikhalzend naar uitkeken is in een nachtmerrie geëindigd.

Al tegen het einde van augustus 2010 werd er steevast afgevraagd: hoe goed zal Fifa 11 worden? De eerste gameplay trailers en teaser werden getoond. De "Oe's" en " Ah's" waren ontelbaar. Dit zou wel eens de allerbeste Fifa uit de reeks kunnen worden. De graphics waren beter, de bewegingen soepeler. Het vernieuwende "personality +" zou ongekend realisme toevoegen aan deze nieuwste telg in de langlopende EA reeks.

Fans over de hele wereld waren dan ook lyrisch toen de vroege codes van FIFA en PES werden vergeleken.
Hoe verstomd zijn deze commentaren, nu een week na de release.
Eén van de parade-paardjes van FIFA was de online clubs feature, met dit jaar toch écht 11-vs-11!
Anno nu is dat juist de modus van de game die voor ongekende frustraties leid bij iedereen die deze feature een warm hart toedraagt. Er zijn zelfs ( een hele hoop ) spelers die FIFA 11 kopen, puur voor deze optie!

Op talloze fora, online communities, twitterblogs etc. etc. wordt er steen en been geklaagd over de speelbaarheid ( of beter gezegd de onspeelbaarheid ) van online clubs.
Ben jij dramaqueen van beroep? Mijn god zeg, zo'n ellenlange post binnen een week van de release. Ze geven zelf ook al toe dat de servers het gewoon niet trekken. Wacht nou even dan komt het vast allemaal goed. Slordig? Ja zeker, heel erg zelfs. en irritant ook ja. Maar je kunt ook overdrijven met je reactie :P
Ik heb geen signature.
pi_87206254
Heb hem toch maar van Proffesional naar Semi-pro teruggezet. Nu wordt ik niet uit de bal gelopen door verdedigers en elke 10 seconden de bal afhandig gemaakt. Nu heb ik alleen het probleem dat bij Ajax nooit iemand meeloopt of beetje lekker vrij staat.

Is er een knop dat iemand in de diepte gaat?
pi_87206293
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:40 schreef Cudles het volgende:
L1/LT
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:43:30 #37
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_87206368
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

L1/LT
LB op de Xbox, niet LT.
Ik heb geen signature.
pi_87206500
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:40 schreef Cudles het volgende:
Heb hem toch maar van Proffesional naar Semi-pro teruggezet. Nu wordt ik niet uit de bal gelopen door verdedigers en elke 10 seconden de bal afhandig gemaakt. Nu heb ik alleen het probleem dat bij Ajax nooit iemand meeloopt of beetje lekker vrij staat.

Nou inderdaad, ik heb hem nog steeds op Professional staan en ik kan bijna geen schot buiten de zestien afvuren want daar krijg je gewoon geen ruimte voor.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:47:28 #39
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_87206509
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ben jij dramaqueen van beroep? Mijn god zeg, zo'n ellenlange post binnen een week van de release. Ze geven zelf ook al toe dat de servers het gewoon niet trekken. Wacht nou even dan komt het vast allemaal goed. Slordig? Ja zeker, heel erg zelfs. en irritant ook ja. Maar je kunt ook overdrijven met je reactie :P
Dat is ook de insteek van dit stukje ( heb het als een soort column geschreven voor een ander forum ) dus wat dat betreft doet ie zijn werk goed :D
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_87206550
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:34 schreef ThamfBeast het volgende:

[..]

Ook ik zal vanavond weer van de partij zijn! :Y
Ik ook, al weet ik niet of jullie daar blij mee moeten zijn :D alhoewel die laatste wedstrijd ging goed gisteravond.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag ik aantekenen dat Feyenoord echt bagger is...ben nu maar speler/manager gaan doen want in 443 kreeg ik als spits geen bal en nu in 442 gaat dat beter. Nog altijd geen wonderploeg maar dat komt overeen met de werkelijkheid
Het gaat nu beter dan toen je met 11 veldspelers mocht spelen?? vreemd :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:49:44 #41
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_87206588
Mooi dat FIFA zo tegen valt O+
pi_87206600
iemand dit eerder gehad met opstarten Fifa 11 voor de ps3, dan druk je op start en dan blijft alleen het groene lichtje knipperen, maar het oranje lampje zie je niet knipperen...
pi_87206727
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
FIFA valt dus echt keihard niet tegen. Je houdt altijd ontevreden mensen. Dat online probleem zal wel opgelost worden.
pi_87206768
quote:
:')

Fifa 11 is de beste Fifa ooit, imo.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:56:46 #45
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_87206884
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')

Fifa 11 is de beste Fifa ooit, imo.
Is toch logisch? Maar er wordt verandering verwacht en dat is er minimaal
pi_87206907
Tjah, online (vooral) clubs werkt nog verschrikkelijk slecht. Verschil met PES destijds was dat het na 8 maanden nog steeds niet gefixed was en online 2/3 jaar daarna nog steeds verschrikkelijk kut was.

Verder is de game echt fantastisch _O_
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:57:52 #47
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_87206926
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef MaxC het volgende:
Tjah, online (vooral) clubs werkt nog verschrikkelijk slecht. Verschil met PES destijds was dat het na 8 maanden nog steeds niet gefixed was en online 2/3 jaar daarna nog steeds verschrikkelijk kut was.

Verder is de game echt fantastisch _O_
Als je geen goede instellingen hebt :Y
pi_87207422
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:48 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

Ik ook, al weet ik niet of jullie daar blij mee moeten zijn :D alhoewel die laatste wedstrijd ging goed gisteravond.
We zijn met iedere speler blij! Ben zelf ook niet de beste toch... nog veel gespeeld toen ik gister weg ging?
pi_87209497
quote:
Is PES zo slecht dat je hier moet komen trollen? Doe 's wat met je leven.

Anyway, hoge steekballen zijn inderdaad dodelijk maar dat komt ook gewoon door slecht verdedigen. Volgens mij verdedigen niet zo heel veel mensen echt actief. Ik probeer altijd de toevoer af te snijden en onderschep op die manier ook best veel ballen. (Rijstbal kan dat beamen. ;) )

Verder speel ik gewoon met de standaard settings. Jammer dat het blijkbaar wel mogelijk is om alles op assisted te zetten. :r Nu weet ik zeker dat ik me online ga afvragen of iemand met alles op assisted aan het spelen is. :r :r :r
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_87209542
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verder speel ik gewoon met de standaard settings. Jammer dat het blijkbaar wel mogelijk is om alles op assisted te zetten. :r Nu weet ik zeker dat ik me online ga afvragen of iemand met alles op assisted aan het spelen is. :r :r :r
Standaard staat alles op assisted he. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')