quote:Man man man dat Bayern Munchen speelt online echt veel lekkerder dan ik had verwacht. Zojuist 3 - 0 gewonnen tegen Arsenal, maar dat stond het al voor de rust. Als ik in de 2e helft het allemaal niet te mooi had willen doen dan had het zo 8/9 - 0 kunnen zijn.
Heb in totaal 11/19 shots on target en hij had er 0/1.
Dat doe ik iets minder netjes hahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:15 schreef mash_ het volgende:
Fouls Per Game: 1.12
Bookings Per Game: 0.06
Vind ik toch wel netjes van me zelf!
Klopt is zwaar irritant.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:52 schreef sanakthe het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de computer je echt vaak neerhaalt zonder gestraft te worden?
Ik ben er vanavond ook welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:59 schreef LinQ het volgende:
De online club matches gisteravond waren lachenAlleen krijgen we nog te veel kansloze goals tegen. Toppunt hiervan was een vrije trap van de tegenstander die hem recht op onze keeper schiet. Deze vangt de bal, doet twee stappen achteruit en loopt zo met bal en al de goal in
![]()
Ben vanavond wel weer online voor een paar potjes
Wacht maar tot je een Real Madrid/Chelsea speler tegenkomt die alleen maar hoge steekpasses geeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:08 schreef ego-tripper het volgende:
Nou, ik zet nog steeds mijn ongeslagen reeks voort online ranked. 16 gespeeld, 14 gewonnen, 2 gelijk.
Ghehe, gisteren tegen iemand van uit me club toevallig. Super spannend, heel erg heen en weer met de kansen uit eindelijk met penalties gewonnen. Maar die heb ik ook al tegen me gehad. Opzich als ik me verdediger snel genoeg geselecteerd krijg kan ik die ballen wel aan. En tsjeh, ik speel met Inter en die verdediging is gewoon meesterlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef Vragende het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een Real Madrid/Chelsea speler tegenkomt die alleen maar hoge steekpasses geeft
Dat ligt er natuurlijk maar net aan tegen wie je speelt he. Het zal andersom ook kunnen, dat je met Arsenal dus iemand met Bayern helemaal afmaakt. En hoe je tegenstander zijn controls heeft ingesteld. De meesten spelen online met alles op Assisted... tja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:09 schreef Knuxie het volgende:
Man man man dat Bayern Munchen speelt online echt veel lekkerder dan ik had verwacht. Zojuist 3 - 0 gewonnen tegen Arsenal, maar dat stond het al voor de rust. Als ik in de 2e helft het allemaal niet te mooi had willen doen dan had het zo 8/9 - 0 kunnen zijn.
Heb in totaal 11/19 shots on target en hij had er 0/1.
Gewoon een custom game starten en controls op Manual zetten, dan moet je tegenstander ook met manual spelen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef VitaminWater het volgende:
De meesten spelen online met alles op Assisted... tja.
Ps3 nu. Xbox is al bezetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:00 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
xbox of playstation?
xbox=powah87
En met manual controls spelen, dan bakken de meeste mensen er ineens helemaal niks meer van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:20 schreef ThomasKuiper het volgende:
De Oplossing is simpel, gewoon andere verdedigende tactiek!!, en de keeper wat meer werk laten doen....
Ben jij dramaqueen van beroep? Mijn god zeg, zo'n ellenlange post binnen een week van de release. Ze geven zelf ook al toe dat de servers het gewoon niet trekken. Wacht nou even dan komt het vast allemaal goed. Slordig? Ja zeker, heel erg zelfs. en irritant ook ja. Maar je kunt ook overdrijven met je reactiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef jpg97 het volgende:
Het Fifa-Debacle
Wat de beste FIFA van de reeks had moeten worden is uitgelopen op een drama van proportioneel formaat. Waar honderdduizenden fans reikhalzend naar uitkeken is in een nachtmerrie geëindigd.
Al tegen het einde van augustus 2010 werd er steevast afgevraagd: hoe goed zal Fifa 11 worden? De eerste gameplay trailers en teaser werden getoond. De "Oe's" en " Ah's" waren ontelbaar. Dit zou wel eens de allerbeste Fifa uit de reeks kunnen worden. De graphics waren beter, de bewegingen soepeler. Het vernieuwende "personality +" zou ongekend realisme toevoegen aan deze nieuwste telg in de langlopende EA reeks.
Fans over de hele wereld waren dan ook lyrisch toen de vroege codes van FIFA en PES werden vergeleken.
Hoe verstomd zijn deze commentaren, nu een week na de release.
Eén van de parade-paardjes van FIFA was de online clubs feature, met dit jaar toch écht 11-vs-11!
Anno nu is dat juist de modus van de game die voor ongekende frustraties leid bij iedereen die deze feature een warm hart toedraagt. Er zijn zelfs ( een hele hoop ) spelers die FIFA 11 kopen, puur voor deze optie!
Op talloze fora, online communities, twitterblogs etc. etc. wordt er steen en been geklaagd over de speelbaarheid ( of beter gezegd de onspeelbaarheid ) van online clubs.
L1/LTquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:40 schreef Cudles het volgende:
Is er een knop dat iemand in de diepte gaat?
Nou inderdaad, ik heb hem nog steeds op Professional staan en ik kan bijna geen schot buiten de zestien afvuren want daar krijg je gewoon geen ruimte voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:40 schreef Cudles het volgende:
Heb hem toch maar van Proffesional naar Semi-pro teruggezet. Nu wordt ik niet uit de bal gelopen door verdedigers en elke 10 seconden de bal afhandig gemaakt. Nu heb ik alleen het probleem dat bij Ajax nooit iemand meeloopt of beetje lekker vrij staat.
Is er een knop dat iemand in de diepte gaat?
Dat is ook de insteek van dit stukje ( heb het als een soort column geschreven voor een ander forum ) dus wat dat betreft doet ie zijn werk goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ben jij dramaqueen van beroep? Mijn god zeg, zo'n ellenlange post binnen een week van de release. Ze geven zelf ook al toe dat de servers het gewoon niet trekken. Wacht nou even dan komt het vast allemaal goed. Slordig? Ja zeker, heel erg zelfs. en irritant ook ja. Maar je kunt ook overdrijven met je reactie
Ik ook, al weet ik niet of jullie daar blij mee moeten zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:34 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ook ik zal vanavond weer van de partij zijn!
Het gaat nu beter dan toen je met 11 veldspelers mocht spelen?? vreemdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag ik aantekenen dat Feyenoord echt bagger is...ben nu maar speler/manager gaan doen want in 443 kreeg ik als spits geen bal en nu in 442 gaat dat beter. Nog altijd geen wonderploeg maar dat komt overeen met de werkelijkheid
FIFA valt dus echt keihard niet tegen. Je houdt altijd ontevreden mensen. Dat online probleem zal wel opgelost worden.quote:
Is toch logisch? Maar er wordt verandering verwacht en dat is er minimaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa 11 is de beste Fifa ooit, imo.
Als je geen goede instellingen hebtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef MaxC het volgende:
Tjah, online (vooral) clubs werkt nog verschrikkelijk slecht. Verschil met PES destijds was dat het na 8 maanden nog steeds niet gefixed was en online 2/3 jaar daarna nog steeds verschrikkelijk kut was.
Verder is de game echt fantastisch
We zijn met iedere speler blij! Ben zelf ook niet de beste toch... nog veel gespeeld toen ik gister weg ging?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:48 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Ik ook, al weet ik niet of jullie daar blij mee moeten zijnalhoewel die laatste wedstrijd ging goed gisteravond.
Is PES zo slecht dat je hier moet komen trollen? Doe 's wat met je leven.quote:
Standaard staat alles op assisted he.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verder speel ik gewoon met de standaard settings. Jammer dat het blijkbaar wel mogelijk is om alles op assisted te zetten.Nu weet ik zeker dat ik me online ga afvragen of iemand met alles op assisted aan het spelen is.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |