quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:46 schreef nmbuxylamu het volgende:
zet gewoon je pc uit, dan werkt je muis ook niet
Probeer hem tem te maken, en zet hem dan uit in de natuur.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:47 schreef Fanta-stick het volgende:
O ja ik ga het beestje geen pijn doen, dus muizenvallen doe ik niet.
Ik wacht al mijn hele leven op die dagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik had dat ook laatst, ik ging slapen en opeens word ik wakker doordat er iets uit m'n mond klimt. Hele mond vol haren. Nou, dat wil je niet meemaken hoor!
En het heet Fanta-stick?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:
ER ZIT EEN BEEST IN MIJN KAMER ER ZIT EEN BEEST IN MIJN SMETTELOZE KAMER
Muizen lusten graag pindakaas. Zet een bordje met wat pindakaas buiten je kamer en hij gaat vast daarheen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Of haar chocoladepasta/pindakaasresten eens van der af wassen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:00 schreef Wing het volgende:
Rotzooi trekt muizen aan.
TS moet zijn kamer opruimen
ahum ,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:00 schreef Wing het volgende:
Rotzooi trekt muizen aan.
TS moet zijn kamer opruimen
Je ontkent dus niet dat je een man bent die als vrouw voordoet? Ook niet dat je kamer wel degelijk een rotzooi is? Viespeuk dat je bent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ahum ,
TS woont in een oud huis.
Vlakbij een bos en water.
Leer er dan maar mee leven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Dankjewelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:34 schreef Yi-Long het volgende:
Je hoeft hem niet te vangen. gewoon op een paar plekken in je kamer een dopje met eucalyptus olie neerzetten. Daar kunnen ze niet tegen en zijn ze eigenlijk meteen weer voor zeer lange tijd verdwenen.
Geen idee wat eucalyptusbleek is en of dat ook werkt, maarlaat het ons weten. Als het niet werkt kun je bij De Tuinen of een andere zaak zo'n klein flesje met olie halen. Gewoon een paar druppeltjes is genoeg, gaat puur om de geur. Ikw eet niet eens of ik het zelf nog met water had aangelengd of niet, maar als je googled op 'muizen' en 'eucalyptus' zul je vast wel bruikbaardere info vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
DankjewelIk heb geen eucalyptus olie wel eucalyptus bleek
Kan je wel trollen of lachen, maar die beesten klimmen echt hard op je fees in je slaap.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik had dat ook laatst, ik ging slapen en opeens word ik wakker doordat er iets uit m'n mond klimt. Hele mond vol haren. Nou, dat wil je niet meemaken hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
Ts woont in een oud studentenhuis, met 4 huisgenoten. En vlakbij een bos met water.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Leer er dan maar mee leven.
Het enige andere: Je huis super-schoon maken..... keuken, achter de koelkast, onder het fornuis.... muizen komen ALLEEN als er ergens eten te halen is, en als de boel niet aan kant is.
Weet niet precies waar je woont, hoe/wat, maar een schoon huis is het halve werk.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Ben je 8 jaar oud of gewoon een mongool?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:58 schreef TSI het volgende:
In het garage
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ] =
Muizen leggen idd eitjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef Twiitch het volgende:
De volgende keer dat je ligt te slapen komt die terug.
En dan legt die eitjes...
In je neus.
Nee, ik ben een fokker die hebben geen relaties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:07 schreef Antaris het volgende:
wel erg vet trouwens
Dus als die muis kaas aanraakt dat die tesla dan aan gaat.
Heb je geen vriend?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:46 schreef Skylark. het volgende:
Doet ik altijd met wespen...quote:
Ze eten geen kaas, held.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:45 schreef chroestjov het volgende:
Blokje kaas + muizenval = KLAP kop eraf.
Hahahaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |