Geldt dit ook voor anderen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen intresse in die Crafter Cruiser St-200 set met Versterker en Strap?, 40euro mag je hem ophalen!
Ik heb ook trek.quote:
Bitch, ik heb geen Spotifyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:07 schreef guitarist het volgende:
Hallo.
Speciaal voor jullie.
http://open.spotify.com/u(...)K1ASdA2ftTjjeFP7s8Pp
inderdaadquote:
Tof.quote:
Oh! Wist niet dat je nu al <1000 fans dat kon claimenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:24 schreef KaMo het volgende:
Yes, 25 fans op facebook, dus nu met korte link!
http://www.facebook.com/Zebrapad
Draadloze hoofdtelefoon?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:41 schreef Schuifpui het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan die kabels als je met koptelefoon opspeelt he.Die kabel uit de gitaar en de koptelefoon kabel blijven altijd wel ergens aanhaken, of ik rijd er met m'n bureaustoel weer eens overheen.
![]()
En zelfs met koptelefoon op presteren mensen die niet eens in dezelfde flat wonen, om te komen zeuren.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:07 schreef guitarist het volgende:
Hallo.
Speciaal voor jullie.
http://open.spotify.com/u(...)K1ASdA2ftTjjeFP7s8Pp
Zo'n ding heb ik wel gehad, alleen die vond het nodig om het volume op te schroeven tijdens stiltes, omdat die dacht dat de ontvangst slecht was. Als je er dan wel geluid komt zit er iets vertraging in het verlagen van het volume, niet goed voor je oren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:51 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Draadloze hoofdtelefoon?
Hoewel ik dat ook een keer geprobeerd heb met een bluetooth koptelefoon, leek het alsof er een vertraging in het geluid zat... (en uiteindelijk zat ik alsnog met het snoer van de gitaar zelf).
Coolquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef Neraice het volgende:
Juist! Mag voor school een week stage lopen bij een popodium
Ja ben er ook erg blij mee. Zag mezelf al koffie zetten voor bejaardenquote:
Ook gezelligquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:22 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja ben er ook erg blij mee. Zag mezelf al koffie zetten voor bejaarden
Je betaalt de mensen die met jou mee willen geld? Terecht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:25 schreef Braddie het volgende:
Mensen intresse in Santana?
2 kaarten(veldplaatsen) 100euro!
Ja dat zal bestquote:
Iets in de muziek is uiteraard veel leuker dan tussen de bejaardenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja dat zal bestMaar ik vind het wel gaaf om te zien hoe het er nu eigenlijk aan toegaat buiten de concerten om. Mag helpen met de promotie en pre-productie van de evenementen van het volgende weekend
Nee dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je betaalt de mensen die met jou mee willen geld? Terecht.
Bandpage is wel chill, erg makkelijk een goed uitziend resultaat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh! Wist niet dat je nu al <1000 fans dat kon claimen.
Gelijk ook maar gedaan.
http://www.facebook.com/Conorach
Is dat BandPage tof?
En jij dnekt dat mensen voor een concert dat over 5 uurtjes begint nog 50 euro per kaartje gaan betalen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:25 schreef Braddie het volgende:
2 kaarten(veldplaatsen) 100euro!
Zie vorig topic danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
Hoe komt deze topic eigenlijk aan zijn naam? (duuurt laaaang!).
Dat het lang duurde voordat er een goede bandnaam gekozen werd?
Ik heb geen geld voor de treinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef blckbb het volgende:
Ga dan in je eentje zeg ik zo... En dat andere kaartje is dan het probleem van die vriend van je.
Kabelbaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
Moet voor de studie voor donderdag een soort van trap/podium iets ontwerpen. Er zit een helling tussen het festivalterrein/podium en een camping. Die helling is 18 meter hoog. Nog weinig inspiratie eigenlijk...
rocketjump!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
Moet voor de studie voor donderdag een soort van trap/podium iets ontwerpen. Er zit een helling tussen het festivalterrein/podium en een camping. Die helling is 18 meter hoog. Nog weinig inspiratie eigenlijk...
Sinds 1986 heet hij officiëel W. Axl Rose, daarvoor nog William Bruce Baileyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik gok of wat ik net zei of het gewacht op ene William Bruce Rose.
Nu begrijp ik ineens hoe Bill Bailey aan de naam 'Part Troll' is gekomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sinds 1986 heet hij officiëel W. Axl Rose, daarvoor nog William Bruce Bailey.
Teleporterquote:
Of zo?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga met m'n zanger een akoestische set doen, wat eigen werk en wat covers.
Deze 2 in ieder geval weet iemand nog akoestische nummers in die stijl ? Of niet akoestische dan is het zelf wel om te zetten
Ovenschotelsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef The_Dean het volgende:
GAS
[ afbeelding ]
Oftwel, nieuw gasfornuis, verjaardagskadootje van mamma
En wat zei je tegen je moeder?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef The_Dean het volgende:
GAS
[ afbeelding ]
Ja precies. En het staat vast heel leuk op m'n toekomstige CVquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Iets in de muziek is uiteraard veel leuker dan tussen de bejaarden
Verkocht!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:25 schreef Braddie het volgende:
2 kaarten(veldplaatsen) 10euro!
Beter! Tijd voor zelfgemaakte pizza!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:14 schreef The_Dean het volgende:
GAS
[ afbeelding ]
En nog gratis ook: http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdfquote:
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen pizza lust...
Wij hebben geen bonuskaartquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En nog gratis ook: http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf![]()
Is gratizzz en kun je ter plekke aanvragen...quote:
quote:
Kom maar op met die receptenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Leg of lamb!
Taart!
Spareribs!
Stokbrood!
Gitaren heb ik al. Dit is veel toffer, en hier is de vriendin heel erg blij meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
En wat zei je tegen je moeder?
''En die ene gitaar dan?![]()
![]()
''
Vet! Morgen ff checkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is gratizzz en kun je ter plekke aanvragen...
Koken=leuk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:52 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik ben er ook erg blij mee, eindelijk fatsoenlijk koken
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En nog gratis ook: http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf![]()
quote:
Zekers!! Nog even een ovenschaal halen en dan kan ik me botvieren op ovenschotelsquote:
Ook al heb ik net gegeten: IK KRIJG HONGER VAN DIT TOPIQUE!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zekers!! Nog even een ovenschaal halen en dan kan ik me botvieren op ovenschotels
De eerste pizza's smaakten goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ook al heb ik net gegeten: IK KRIJG HONGER VAN DIT TOPIQUE!
Ben geen topchef hoor. Kan net genoeg om net niet te verhongerenquote:
film op tv-zender of...?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
BraadWurst ligt in de pan![]()
![]()
![]()
![]()
Met spruiten erbij![]()
![]()
Straks film kijken te moe voor gitaar...
Zit al een week in mijn 1tje in de middag op't werk
quote:
DVDtje al ben ik er nog niet uit welke zal iets sifi achtigs worden denk ik of anders een comedyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
film op tv-zender of...?
mmm, heerlijk luieren op de bank met![]()
It's GROUNDHOG DAY!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
DVDtje al ben ik er nog niet uit welke zal iets sifi achtigs worden denk ik of anders een comedy
quote:
Whehe leuke film is datquote:
Wel allemaal nepperds, op die rooie fender na. Maar idd leuk, zou het zelf ook wel willen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Deze beste man heeft ook leuke muurbekleding:
http://www.flickr.com/pho(...)es/l/in/photostream/
Klinkt leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:31 schreef Cynic het volgende:
Ik heb 2 stukjes voor een akoestisch liedje. Ik zou best graag wat folky-dingen gaan doen, beetje zoals Nick Drake ofzo
Maar goed, zover is het nog lang niet...
Als ik 8 haken had gehad...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Deze beste man heeft ook leuke muurbekleding:
http://www.flickr.com/pho(...)es/l/in/photostream/
Die 2 Tele's zijn ook gewoon Fendersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wel allemaal nepperds, op die rooie fender na. Maar idd leuk, zou het zelf ook wel willen!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dave Grohl klaagt de Scissor Sisters aan![]()
Geen echte Les Paul, iig. Ik word niet zo warm van die foto.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die 2 Tele's zijn ook gewoon Fenders![]()
En wat is nep? Is een Les Paul Replica geen echte gitaar?
Ik geloof het ook, ongelooflijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef brother52 het volgende:
Alweer?
Dat is de 4e keer al binnen 10 jaar tijd volgens mij.
Link niet zichtbaar. Culemborg is trouwens niet echt dichtbij (ook voor student met OV niet), jammer?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:40 schreef blckbb het volgende:
Knoop is door, witte Ibanez eruit, hollow body (hopelijk binnenkort) erin:
http://www.speurders.nl/n(...)-model-73093355.html
Ga ergens anders filosoferen, dit is het gitaristentopicquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
En wat is nep? Is een Les Paul Replica geen echte gitaar?
Vorig jaar hadden ze ook al een definitieve opruiming, en een naams wijziging!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik geloof het ook, ongelooflijk
Als er morgen nog een hollow body gitaar ligt is die de mijne
Een naamsverandering of een complete overname is nogal een verschilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze ook al een definitieve opruiming, en een naams wijziging!
Wat nog het ergste is:
Tijd terug komt een kennis van me daar(Nog voor de naam verandering) een Roland G-70 kopen, 2 maanden later was hij stuk... hij gaat terug naar de winkel(Toen hadden ze dus die naam verandering) en wat zeggen dat stelletje klootzakken"ja sorry, deze is bij een ander bedrijf gekocht.. hier geven wij geen garantie op"
Like WUT?
http://www.speurders.nl/l(...)-model-73093355.html zo danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Link niet zichtbaar. Culemborg is trouwens niet echt dichtbij (ook voor student met OV niet), jammer?
quote:Inloggen
Indien u nog geen wachtwoord voor Speurders.nl heeft, kunt u dit aanvragen door uw e-mailadres in te voeren en op 'Aanmelden' te klikken.
In het 'Mijn speurders' gedeelte van de site kunt u uw advertenties en uw overige gegevens beheren.
Vreemd, krijg nog steeds dat ik moet inlogggn. Geef maar 'ns volledige naam o.i.d. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/l(...)-model-73093355.html zo dan
Ik heb dat ook 8 jaar lang zo gedaan, niks mis mee. Blijkbaar heb je een gitaar harder nodig dan een rijbewijs!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef brother52 het volgende:
Alweer?
Dat is de 4e keer al binnen 10 jaar tijd volgens mij.
1 gitaar of 7 rijlessen. En dan voor de gitaar gaan, dat getuigt van...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:21 schreef blckbb het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)tml?q=Ibanez+Artcore
Zo dan, hè hè
Kek gitaartje, zonde dat je 'm wegdoet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:21 schreef blckbb het volgende:
Zo dan, hè hè
Is het een leuk ding ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:21 schreef blckbb het volgende:
Zo dan, hè hè
Tsja, dat hangt af van wat jij ''een leuk ding'' vind hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het een leuk ding ?Vin em wel mooi en m'n loon is binnen
Klopt.. Maar 3 elektrische gitaren vind ik wat veel en ik wil ook weer niet té veel geld uitgeven van m'n rijbewijs... Wellicht morgen een Hollowbody showroommodel met 50% korting?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:30 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kek gitaartje, zonde dat je 'm wegdoet.
Ik wil eventueel wel tegen vergoeding wat wielen onder die gitaar monteren. Heb je ook geen rijbewijs nodig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tsja, dat hangt af van wat jij ''een leuk ding'' vind heIk zelf vind het een fijne gitaar maar hij word overbodig als ik een hollow body in huis heb!
[..]
Klopt.. Maar 3 elektrische gitaren vind ik wat veel en ik wil ook weer niet té veel geld uitgeven van m'n rijbewijs... Wellicht morgen een Hollowbody showroommodel met 50% korting?
Ach, aan mn rijbewijs kom ik toch wel of ik 'm nou verkoop of niet. Alleen word mn pa niet blij als ik mijn rekening leeggeplunderd hebquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel tegen vergoeding wat wielen onder die gitaar monteren. Heb je ook geen rijbewijs nodig.
Voor minder dan 250 gaat hij niet weg... Wil het voor jou eventueel wel incl. rugtas doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je hem niet verkocht krijgt wil ik em wel overnemen voor weinig geld want ik hou ook van koopjes
Nah dat ga ik er niet voor neerleggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ach, aan mn rijbewijs kom ik toch wel of ik 'm nou verkoop of niet. Alleen word mn pa niet blij als ik mijn rekening leeggeplunderd heb![]()
[..]
Voor minder dan 250 gaat hij niet weg... Wil het voor jou eventueel wel incl. rugtas doen
Dikke kans dat je em voor dat geld ongeveer wel weg krijgt, maar het zit mij te dicht op de niewuprijsquote:
Okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dikke kans dat je em voor dat geld ongeveer wel weg krijgt, maar het zit mij te dicht op de niewuprijs
Als dat het geval is hou ik m zelf welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
180 max, dus gaat em neit worden weet ik ook wel![]()
Maar soms zijn ze aan de straatstenen niet kwijt te raken.
Ik ha zo'n signature ding dat heeft me 3 maanden gekost en 300e verliesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:04 schreef TeleluvR het volgende:
In de praktijk verkoopt Ibanez voor geen meter, tenzij het zo'n signature metal kreng betreft...
Dan heeft diegene voor 3899 euro wel een coole gitaar!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ha zo'n signature ding dat heeft me 3 maanden gekost en 300e verlies
Daar is ook weer een goedkopere versie van (999 euro, zelfde paint erop etc.)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heeft diegene voor 3899 euro wel een coole gitaar!
http://www.thomann.de/nl/ibanez_js20th_silver_surfer.htm
En het is af!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben wel SS fan, maar om daar een Ibanez voor te kopen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Daar is ook weer een goedkopere versie van (999 euro, zelfde paint erop etc.)
http://www.keymusic.com/p(...)sary-Limited-Edition
Hahaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben wel SS fan, maar om daar een Ibanez voor te kopen...
Ik vind de blauwe toch mooierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heeft diegene voor 3899 euro wel een coole gitaar!
http://www.thomann.de/nl/ibanez_js20th_silver_surfer.htm
Geen Deans, dus niet de moeite.quote:
Jij hebt de tele toch al?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thomann.de/nl/fender_jim_root_stratocaster_mn_fw.htm
GAS
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En het is af!Er moest ook een motto/titel bij. Foute dag vandaag: Ik heb het Popstairs genoemd
![]()
Sorry dat het sparen zolang duurdequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:04 schreef TeleluvR het volgende:
In de praktijk verkoopt Ibanez voor geen meter, tenzij het zo'n signature metal kreng betreft...
GAS is een chronische aandoeningquote:
Ik ben over het algemeen wat minder fan van de SS...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben wel SS fan, maar om daar een Ibanez voor te kopen...
Stratsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
GAS
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:54 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen wat minder fan van de SS...
Kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je bent wel een klein zeikerdje ofniet?
blckbb![]()
BMW is beter dan Audi! Nokia is kut en Apple ownt alles! Heineken is pis en Grolsch is veel beter!quote:
Dat je gelijk hebt dat kotsen op een merk kansarm is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
En als je met een hamer op je duim slaat doet het pijn. Wat is je punt?
Jij speelt binnen 5 jaar op een tele, mark my words!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Als ik ooit in Amerika ben rij ik naar de fabriek en zeik ik tegen de gevel
Tenzij je in een emmer/de wc kotst, dat is nog te verantwoorden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:35 schreef Libelah het volgende:
Zonder onderbouwing is waar dan ook op kotsen enigszins kansarm...
Haha, die kans is er wel jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij speelt binnen 5 jaar op een tele, mark my words!
Die zag ik aankomen. Maar inderdaad, fysiek kotsen even als uitzonderingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Tenzij je in een emmer/de wc kotst, dat is nog te verantwoorden.
De Motion gitaren zijn prima, ben ik een tijd terug achter gekomen!, vooral dat Les Paul modelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Juistum, 't is hoe je het gebruikt.
Ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef blckbb het volgende:
Moet ik een onderbouwing geven waarom ik kots op Fender en Gibson?
Normaal gesproken zou ik ja zeggen, maar nu, ook in verband met het type topic dat dit is:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef blckbb het volgende:
Wat mij betreft wel ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef blckbb het volgende:
- Overpricedquote:
Doe het dan zelf. Maar koop liever een set van BulldogBodies.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik ja zeggen, maar nu, ook in verband met het type topic dat dit is:
NEE!
Trouwens, ik vond dit:
Scroll op deze site (http://esinstrument.com/index.php?record=sold) ff naar:
JHB J-LP Les Paul Style Burgundy w / Gig Bag
Een kit die voor een euro of 130 te koop staat en voor 550 dollar verkopen!![]()
*Iemand91 checkt z'n banksaldo*
Het heeft wel mojo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
- Overpriced
- Overrated
- Je betaald voor het merk
- Er zijn zat gitaren van dezelfde kwaliteit maar veel goedkoper.
Maar dat vind ik dan weer he
Goed punt:quote:
Dat niet, maar dat heb ik ook niet gezegdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat maakt het geen slechte gitaren
Amen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
Je moet gewoon niet zo zeiken, dat doe ik wel
Overpriced: ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
- Overpriced
- Overrated
- Je betaald voor het merk
- Er zijn zat gitaren van dezelfde kwaliteit maar veel goedkoper.
Maar dat vind ik dan weer he
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overpriced: ja.
Overrated: denk ik niet, spelen veel muzikanten, op en die spelen niet voor niets op een Fender, hadden net zo goed op een Imitatie kunnen spelen, maar blijkbaar is het geluid toch wel 1 ding wat alleen Fender kan.
Te veel betalen: Ja, een Custom Shop tele kost 3000euro!.
Gitaren van dezelfde kwaliteit goedkoper: Ja absoluut, Squier bijvoorbeeld, Crafter, Ibanez, Motion.
*facepalm*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Squier komt van de fabriek van Fender, en ze zijn kwalitatief echt wel goed hoor!
Die oude schijnen opzich wel aardig te zijn. Maar ze zijn niet even goed nee.quote:
Ik speel op m`n werk op echte USA strats af en toe, en die vind ik niet fijn spelen, pak ik de crafter weer eens, naja... gaat prima.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goed punt:
Ik heb ooit een dure Yamaha Pacifica gehad, op papier briljant. Seymour Duncan's, Schaller hardware, locking tuners, coil-split, mooie top, noem het maar op. Kostte minder dan 350 euro tweedehands. Geen klik mee.
Ik pak mijn oude (Fender) strat, gelijk vertrouwd!
Dat is toch zo?quote:
Die japanse strats zijn inderdaad wel erg goed.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Fender heeft ook zeer slechte zooi gemaakt.
Met name na overnames ...
In de jaren 80 waren de Japanse Fender Stratocasters veel beter dan de zooi uit de USA Fender fabriek.
Maar er is nu weer aandacht voor de gitaren bij Fender gelukkig.
Mag ook wel voor het geld. Over overpriced gesproken zeg!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die japanse strats zijn inderdaad wel erg goed.
Staat er op m`n werk een uit `83 voor 695, wat is dat een fijne gitaar!
Ik heb er hier 1 staan voor 5 mile gaat ie nog niet weg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mag ook wel voor het geld. Over overpriced gesproken zeg!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:16 schreef Braddie het volgende:
Ik zit net weer op die Crafter Cruiser te spelen, en ondanks dat ie er niet meer uitziet [...] hij blijft mooi!
Issie nog te koop?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:16 schreef Braddie het volgende:
Ik zit net weer op die Crafter Cruiser te spelen, en ondanks dat ie er niet meer uitziet, laat ik er binnenkort(morgen ga ik er mee naar m`n werk) wat onderhoud aan plegen, en hij blijft mooi!
Nou je praat er zo liefdevol over dus hij moet wel echt top zijn! Wat had je in gedachten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee..
Tenzij je met een goed bod komt.
What the fuck is 't nou, jij veranderd ook om 't uur je gedachten hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee..
Tenzij je met een goed bod komt.
laatste aanbod van hem was 40 euro incl versterker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou je praat er zo liefdevol over dus hij moet wel echt top zijn! Wat had je in gedachten?
Ik doe hem liever niet weg, maar ik heb geld hard nodig...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
What the fuck is 't nou, jij veranderd ook om 't uur je gedachten he
Ja, maar dan kan je toch beter dingen gewoon naar waarde verkopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe hem liever niet weg, maar ik heb geld hard nodig...
Ik weet het, maar 40euro is toch een prima prijsje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je toch beter dingen gewoon naar waarde verkopen
Tuurlijk, dat snap ik wel, wel mooi kleurtje:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef The_Dean het volgende:
In nog geen 500 jaar... dat moet je toch kunnen doorzien?
Ik ben nu een Dean ML aan het verbouwen, maar daar krijg ik straks ook niet meer dan die 200-250 euro voor dan wat ik er voor gaf, ondanks ladingen dure hardware.
Ik doe er nog een royale facepalm overheen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is toch zo?
Het komt van de fabriek van Fender(is mij verteld) en naja... ze maken gewoon prima gitaren voor het geld, tuurlijk het zijn geen echte Fenders, maar ze zijn kwalitatief goed te doen! zeker voor 200-250euro, dan heb je nieuw gewoon geen betere imitatie van een ander merk.
Toffer met een zwarte slagplaat!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
GAS
Dat had ik ook dit weekend. Hartstikke tof riffje, maar ligt aan de top van mijn kunnen en krijg het niet helemaal strak nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gister nog geprobeerd om de gitaar sporen wat strakker te krijgen .. FAIL![]()
![]()
Vanavond nog maar eens aan de gang
Heb ik ook vrij vaakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat had ik ook dit weekend. Hartstikke tof riffje, maar ligt aan de top van mijn kunnen en krijg het niet helemaal strak nog.
40 euro geboden voor de Brian Mayquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sterker nog, Ik pakte net de Crafter, en ik speel gewoon een stuk vloeiender dan wanneer ik de Brian May Special pak..![]()
Omdat daar een nieuwe slagplaat op moet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
40 euro geboden voor de Brian May
Pas postte je nog als je op dat ding speel dat hij een heel stuk kutter speelt dan die Brian May van jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel op m`n werk op echte USA strats af en toe, en die vind ik niet fijn spelen, pak ik de crafter weer eens, naja... gaat prima.
Sterker nog, Ik pakte net de Crafter, en ik speel gewoon een stuk vloeiender dan wanneer ik de Brian May Special pak..![]()
Fixed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef TeleluvR het volgende:
Echt, alles wat Braddie verteld over gitaren gaat werkelijk nergens over!
Bijna Brian. Zo klopt hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef TeleluvR het volgende:
Echt, alles wat Braddie verteldt over gitaren gaat werkelijk nergens over!
Aldus Witchfynderquote:
Ik ben geen taalnasi!quote:
Mooie gitaartjes komen eruit. Vooral Chateau D'Squier is een goeie.quote:
Dan moet je wel de Grande Cru serie hebben, de standaard was niet echt geweldig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Mooie gitaartjes komen eruit. Vooral Chateau D'Squier is een goeie.
Meestal welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Schuifpui het volgende:
Is het trouwens handig om ze dan gelijk maar allemaal te vervangen? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Als je geregeld speelt is het sowieso aan te raden om dit maandelijks te doen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Schuifpui het volgende:
Is het trouwens handig om ze dan gelijk maar allemaal te vervangen? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Dat vind ik altijd zo'n onzin... Tenminste, als je alleen maar thuis speelt, bij optredens kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Als je geregeld speelt is het sowieso aan te raden om dit maandelijks te doen...
Welnee joh. Maandelijks, kom op...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Als je geregeld speelt is het sowieso aan te raden om dit maandelijks te doen...
Het is maar net wat je prettiger vindt.. ik doe het ook niet hoor, maar het speelt een stuk lekkerder en soms helpen nieuwe snaren om even over die drempel heen te komen bij die solo waar je 't nét niet haaltquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin... Tenminste, als je alleen maar thuis speelt, bij optredens kan ik me er iets bij voorstellen.
Grootste kostenpost bij de jostiband idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:13 schreef Cynic het volgende:
Hangt er vanaf hoeveel je kwijlt onder het spelen.
Dacht dat dat de speciale busjes warenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Grootste kostenpost bij de jostiband idd.
Inderdaad, vaker hoeft nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
Heel gek, ik vervang mijn snaren wanneer nodig
ik ook. na een maand ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:35 schreef Aresdreams het volgende:
wanneer het roest zichtbaar is, wil ik ze nog wel eens vervangen
Nee, is precies goed!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Huh? ZIjn snaren vervangbaar? Dat zou me een vermogen aan gitaren besparen
Heeft het met seks te maken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef blckbb het volgende:
Hihihihihihi raad eens wat blckbb heeft gekocht![]()
![]()
S
Een baritonsaxofoon?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef blckbb het volgende:
Nee, maar wel met een uitverkoop in Culemborg en 120 euro korting op een gitaar
Leugens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef blckbb het volgende:
Pics van mezelf komen later wel, 't is donker nu
Daar hou ik je aan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef blckbb het volgende:
Pics van mezelf komen later wel, 't is donker nu
AS73!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
mooie prijs![]()
Als ik mijn camera kan vinden zal ik ook eens wat foto's nemen van mijn tele
Dat went vanzelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef blckbb het volgende:
met een lege rekening rondlopen is ook niet alles
Is misschien ook wel fijner, anders denk je bij elke gitaar/versterker/effectpedaal die je ziet: hé die kan ik kopen, doen? Doen? DOEN?quote:
QFTquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
met een lege rekening rondlopen is ook niet alles
Het leven is zwaar...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zeker niet voor een 17-jarig rotjong die voor z'n rijbewijs moet sparen.
Ik maak me er verder geen zorgen omquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het leven is zwaar...
Get used to it.
opzich wel GAS voor die witte ibanezquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik maak me er verder geen zorgen omZolang de witte Ibanez voor mijn 18e weg is in ieder geval
Maar als die tegen die tijd nog niet weg is zal de noodzaak om m weg te hebben al weg zijn denk ik
GAS, al is het ontbreken van een slagplaat op deze foto een grote misser. Mooie korting ook zeg, 120¤quote:
Die popprijs? Succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:02 schreef Svyatagor het volgende:
Dit weekend oefenen, woensdag in Paradiso spelen.
Komen er nog mensen van hier kijken?
Yep, popprijs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:56 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Die popprijs? Succes
Btw, uiteraard zit ik weer te denken om nog iets als een multieffect te kopen. Heb wel een cube30x al waar het een en ander op zit, maar toch
Nog speciale tips/dingen waar ik op moet letten? Of uberhaupt niet aan te raden nog? Speel nog amper een maand dus kan er sowieso nog vrij weinig van.
Mijn oog viel voor nu op de: Zoom G2 FX van zo'n 80 euro.
Lees wel dat hij redelijk lastig uit te vogelen is maar als je eenmaal weet hoe of wat je er heel veel mee kan en het prima klinkt... Tips? Aan- en afraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |