Toffer met een zwarte slagplaat!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thomann.de/nl/fender_jim_root_stratocaster_mn_fw.htm
GAS
Dat had ik ook dit weekend. Hartstikke tof riffje, maar ligt aan de top van mijn kunnen en krijg het niet helemaal strak nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gister nog geprobeerd om de gitaar sporen wat strakker te krijgen .. FAIL![]()
![]()
Vanavond nog maar eens aan de gang
Heb ik ook vrij vaakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat had ik ook dit weekend. Hartstikke tof riffje, maar ligt aan de top van mijn kunnen en krijg het niet helemaal strak nog.
40 euro geboden voor de Brian Mayquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sterker nog, Ik pakte net de Crafter, en ik speel gewoon een stuk vloeiender dan wanneer ik de Brian May Special pak..![]()
Omdat daar een nieuwe slagplaat op moet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
40 euro geboden voor de Brian May
Pas postte je nog als je op dat ding speel dat hij een heel stuk kutter speelt dan die Brian May van jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel op m`n werk op echte USA strats af en toe, en die vind ik niet fijn spelen, pak ik de crafter weer eens, naja... gaat prima.
Sterker nog, Ik pakte net de Crafter, en ik speel gewoon een stuk vloeiender dan wanneer ik de Brian May Special pak..![]()
Fixed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef TeleluvR het volgende:
Echt, alles wat Braddie verteld over gitaren gaat werkelijk nergens over!
Bijna Brian. Zo klopt hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef TeleluvR het volgende:
Echt, alles wat Braddie verteldt over gitaren gaat werkelijk nergens over!
Aldus Witchfynderquote:
Ik ben geen taalnasi!quote:
Mooie gitaartjes komen eruit. Vooral Chateau D'Squier is een goeie.quote:
Dan moet je wel de Grande Cru serie hebben, de standaard was niet echt geweldig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Mooie gitaartjes komen eruit. Vooral Chateau D'Squier is een goeie.
Meestal welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Schuifpui het volgende:
Is het trouwens handig om ze dan gelijk maar allemaal te vervangen? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Als je geregeld speelt is het sowieso aan te raden om dit maandelijks te doen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Schuifpui het volgende:
Is het trouwens handig om ze dan gelijk maar allemaal te vervangen? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Dat vind ik altijd zo'n onzin... Tenminste, als je alleen maar thuis speelt, bij optredens kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Als je geregeld speelt is het sowieso aan te raden om dit maandelijks te doen...
Welnee joh. Maandelijks, kom op...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Als je geregeld speelt is het sowieso aan te raden om dit maandelijks te doen...
Het is maar net wat je prettiger vindt.. ik doe het ook niet hoor, maar het speelt een stuk lekkerder en soms helpen nieuwe snaren om even over die drempel heen te komen bij die solo waar je 't nét niet haaltquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin... Tenminste, als je alleen maar thuis speelt, bij optredens kan ik me er iets bij voorstellen.
Grootste kostenpost bij de jostiband idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:13 schreef Cynic het volgende:
Hangt er vanaf hoeveel je kwijlt onder het spelen.
Dacht dat dat de speciale busjes warenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Grootste kostenpost bij de jostiband idd.
Inderdaad, vaker hoeft nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
Heel gek, ik vervang mijn snaren wanneer nodig
ik ook. na een maand ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:35 schreef Aresdreams het volgende:
wanneer het roest zichtbaar is, wil ik ze nog wel eens vervangen
Nee, is precies goed!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |