Die japanse strats zijn inderdaad wel erg goed.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Fender heeft ook zeer slechte zooi gemaakt.
Met name na overnames ...
In de jaren 80 waren de Japanse Fender Stratocasters veel beter dan de zooi uit de USA Fender fabriek.
Maar er is nu weer aandacht voor de gitaren bij Fender gelukkig.
Mag ook wel voor het geld. Over overpriced gesproken zeg!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die japanse strats zijn inderdaad wel erg goed.
Staat er op m`n werk een uit `83 voor 695, wat is dat een fijne gitaar!
Ik heb er hier 1 staan voor 5 mile gaat ie nog niet weg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mag ook wel voor het geld. Over overpriced gesproken zeg!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:16 schreef Braddie het volgende:
Ik zit net weer op die Crafter Cruiser te spelen, en ondanks dat ie er niet meer uitziet [...] hij blijft mooi!
Issie nog te koop?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:16 schreef Braddie het volgende:
Ik zit net weer op die Crafter Cruiser te spelen, en ondanks dat ie er niet meer uitziet, laat ik er binnenkort(morgen ga ik er mee naar m`n werk) wat onderhoud aan plegen, en hij blijft mooi!
Nou je praat er zo liefdevol over dus hij moet wel echt top zijn! Wat had je in gedachten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee..
Tenzij je met een goed bod komt.
What the fuck is 't nou, jij veranderd ook om 't uur je gedachten hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee..
Tenzij je met een goed bod komt.
laatste aanbod van hem was 40 euro incl versterker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou je praat er zo liefdevol over dus hij moet wel echt top zijn! Wat had je in gedachten?
Ik doe hem liever niet weg, maar ik heb geld hard nodig...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
What the fuck is 't nou, jij veranderd ook om 't uur je gedachten he
Ja, maar dan kan je toch beter dingen gewoon naar waarde verkopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe hem liever niet weg, maar ik heb geld hard nodig...
Ik weet het, maar 40euro is toch een prima prijsje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je toch beter dingen gewoon naar waarde verkopen
Tuurlijk, dat snap ik wel, wel mooi kleurtje:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef The_Dean het volgende:
In nog geen 500 jaar... dat moet je toch kunnen doorzien?
Ik ben nu een Dean ML aan het verbouwen, maar daar krijg ik straks ook niet meer dan die 200-250 euro voor dan wat ik er voor gaf, ondanks ladingen dure hardware.
Ik doe er nog een royale facepalm overheen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is toch zo?
Het komt van de fabriek van Fender(is mij verteld) en naja... ze maken gewoon prima gitaren voor het geld, tuurlijk het zijn geen echte Fenders, maar ze zijn kwalitatief goed te doen! zeker voor 200-250euro, dan heb je nieuw gewoon geen betere imitatie van een ander merk.
Toffer met een zwarte slagplaat!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thomann.de/nl/fender_jim_root_stratocaster_mn_fw.htm
GAS
Dat had ik ook dit weekend. Hartstikke tof riffje, maar ligt aan de top van mijn kunnen en krijg het niet helemaal strak nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gister nog geprobeerd om de gitaar sporen wat strakker te krijgen .. FAIL![]()
![]()
Vanavond nog maar eens aan de gang
Heb ik ook vrij vaakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat had ik ook dit weekend. Hartstikke tof riffje, maar ligt aan de top van mijn kunnen en krijg het niet helemaal strak nog.
40 euro geboden voor de Brian Mayquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sterker nog, Ik pakte net de Crafter, en ik speel gewoon een stuk vloeiender dan wanneer ik de Brian May Special pak..![]()
Omdat daar een nieuwe slagplaat op moet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
40 euro geboden voor de Brian May
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |