das wel vetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef Luco het volgende:
Voor zover ik kan zien wel. Krijg volgende week een mail van hun secretaresse met alle info en stappen die ik moet nemen voor visum ed.
om te promoveren ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:35 schreef Luco het volgende:
Onderzoek naar toediening van geneesmiddelen door middel van inhalatie. Het precieze weet ik zelf ook nog niet maar dat zal ik de komende weken wel te horen gaan krijgen.
klinkt leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef Luco het volgende:
Ik studeer Farmacie en ga weg voor m'n Master onderzoek. Ga 10 weken hier en 20 weken in het buitenland doen.
ze kunnen ook heel moeilijk doen over visums.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef Luco het volgende:
Mwha, zal sowieso niet eerder dan April/Mei worden. Moet eerst in Nederland voorwerk doen enzo.
wat voor een programma is dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef MaxMark het volgende:
Jongs, straks om 17:30 op OOG TV komt eindelijk dat programma waar ik al weken over praat: STUG! Wordt de hele avond herhaald, ook via www.oogtv.nl te zien
"Morgen" is dus vandaag inmiddelsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat voor een programma is dat?
ok vetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Morgen" is dus vandaag inmiddels
in groningen/harenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Bob. het volgende:
Ziet er leuk uit MM! Maarem, waar kun je OOGtv kijken, behalve op internet?![]()
En wat super Luco, Sydney.
op je kabeltelevisiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef Bob. het volgende:
Ziet er leuk uit MM! Maarem, waar kun je OOGtv kijken, behalve op internet?![]()
En wat super Luco, Sydney.
Studenten TV zeggen en dan ondertussen de Hanze in beeld, geestig hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Morgen" is dus vandaag inmiddels
Hey, Jesse_ en een mening.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Studenten TV zeggen en dan ondertussen de Hanze in beeld, geestig hoor
ik vond em wel geinigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Na het woord 'studentertainment' haakte ik af.
Ach, waarom? Mensen die Groningen niet kunnen waarderen kunnen we hier toch missen als kiespijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
Groningen volgens mij moeten jullie even stemmen
Aye!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, waarom? Mensen die Groningen niet kunnen waarderen kunnen we hier toch missen als kiespijn.
Done. Kan niet wennen aan het accentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
Groningen volgens mij moeten jullie even stemmen
Maar dat geldt alleen voor de locals.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Done. Kan niet wennen aan het accent
Klopt. Gelukkig zijn er genoeg studenten die dit compenserenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dat geldt alleen voor de locals.
En ex-studenten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig zijn er genoeg studenten die dit compenseren
Pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Done. Kan niet wennen aan het accent
Het is meer als pot van tien kilometer omvang verwijt een ketel van 2 ml.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel.
[/friesland]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het is meer als pot van tien kilometer omvang verwijt een ketel van 2 ml.
Moet nog kijken... Kon het niet zo snel terugvinden op oogtv.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef MaxMark het volgende:
En wat vonden jullie van STUG? Het is tenslotte gemaakt voor studenten. En mensen die naar de Hanzehogeschool gaan.
op www.stugtv.nl (zwaar in opbouw nog) staan alle video's los van elkaar. Of je gaat nu gewoon naar www.oogtv.nl en klikt op "Live TV" linksboven. Begint weer over een minuutjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet nog kijken... Kon het niet zo snel terugvinden op oogtv.
Kijk eerst even ohohchersoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
op www.stugtv.nl (zwaar in opbouw nog) staan alle video's los van elkaar. Of je gaat nu gewoon naar www.oogtv.nl en klikt op "Live TV" linksboven. Begint weer over een minuutje
Meh, die bolle faler.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef MaxMark het volgende:
En wat vonden jullie van STUG? Het is tenslotte gemaakt voor studenten. En mensen die naar de Hanzehogeschool gaan.
Dat is toch juist lachen?quote:
Allemaal op dé betreffende dag. Volgende week komen twee Indonesiërs en over twee weken een Nicaraguaans meisje, ook allemaal van dezelfde dag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Renesite het volgende:
GUTS is allemaal op die betreffende dag gemaakt Mark?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |