Nadenken over m´n onderzoek en hoe enthousiast ik ga zijn over eventuele locaties waar ik heen kan.quote:
Beetje gamen, beetje mailen, beetje Fok!ken, wat South Park kijken. Relaxt avondje thuis, kortom.quote:
Ik gun iedereen zijn / haar fetisj.quote:
Echt hequote:
Erg fideel van je.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik gun iedereen zijn / haar fetisj.
Leven en laten leven, amice.quote:
Wat doe jij in het FoBo van Oneself?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef Renesite het volgende:
Ehm, waarom zit je zoveel in het fotoboek van Oneself, Joppie?
Vrouwen?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Vrouwen?
Waar komt dat gerucht vandaan dat jij op mannen zou vallen trouwens?
Wat is daar te doen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:31 schreef joppie_saus het volgende:
Moggel. Ik haat mist.
Morgen naar Osnabrück is wel
Ik rijd die weg ook dagelijks. Hoe laat was dat ongeval? Normaal rond 7:20 ben ik daar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:42 schreef Nixx- het volgende:
GGRRR... 1 uur gedaan over een rit van normaal 20 minuten....
http://www.nu.nl/binnenla(...)ersonenautos-a7.html
Ik rij dat stuk ook dagelijks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:45 schreef Renesite het volgende:
Ik rijd die weg ook dagelijks. Hoe laat was dat ongeval? Normaal rond 7:20 ben ik daar.
ikkequote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:43 schreef Nixx- het volgende:
Ik volg dit topic heel sporadisch, maar wie gaan er allemaal maandag naar de film toe?
heb al 3 berichten gelezen,weet nog niet wie ze bedoelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Oneself het volgende:
Hallo
Oei, Antonie Kamerling heeft zelfmoord gepleegd, die blonde acteur.Altijd naar nieuws.
Staat er geen foto bij dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb al 3 berichten gelezen,weet nog niet wie ze bedoelen
Peter, je weet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb al 3 berichten gelezen,weet nog niet wie ze bedoelen
gatver. Ben wel erg blij dat ik niet zo vroeg moest beginnen! Damn!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik rij dat stuk ook dagelijks.
Van een collega heb ik gehoord dat het rond 7:20 was. Deze heeft enkele honderden meters vanaf het ongeluk vastgestaan. Hij heeft er 90 minuten over gedaan.
Ik was er rond 7:50 en ben via de Rijksweg West gegaan. Wel die ene rotonde 360 graden genomen om een stukje terug te rijden.
FUCK YEAH!quote:Luco would be more than welcome to spend few months in our Labs in Sydney
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |