Heul niet!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Oneself het volgende:
..dat je pasta stiekem helemaal niet lekker vindt?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Oneself het volgende:
Ik weet ook nog wel iets wat niemand verwacht btw..
quote:
ligt aan het soort filmpjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Heul niet!
Hee, weet iemand hoe je 'n willekeurig filmpje van een site kan opslaan? Ik ben iets te veel leek voor dat soort dingen.
Een flashfilmpje doe je anders dan een embedded filmpje of een streamquote:
Haha, ongetwijfeld, maar ik hou het filmpje lekker voor mezelf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef Jesse_ het volgende:
Een linkje zegt overigens meer dan duizend woorden
Voor youtube welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ongetwijfeld, maar ik hou het filmpje lekker voor mezelf.![]()
Er is niet een site of programma waarmee het mogelijk is een filmpje te kopieren oid?
Dat deed me direct denken aan toen Berenanus nog op Fok! kwam en bij zijn beroep 'mongooltjes aaien' stond,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef moemoe het volgende:
Oh en als ik nog wat mag zeggen over de discussie van gisteren: WIS is gewoon WIS. Hij is er. Gewoon aaien.
Sluit de poorten!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, te makkelijk.
[..]
Wat was dat wat niemand zou verwachten nou?
Tussen 20:30 en 21:30 dan? Ik moet je nog wat vragen over stage.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet nog een stageopdracht maken
Ja dat moet wel lukken. Die opdracht is niet zo moeilijk, en neemt niet veel tijd in, maar moet wel even goed gebeurenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tussen 20:30 en 21:30 dan? Ik moet je nog wat vragen over stage.
Ik bedoel, jij zet ook wel wat druk achter die 'opdracht' van je toch? Althans, in hoeverre je het een opdracht kunt noemen. Zo van, een beetje snel?
(..)
Tja, presteren kan je beter doen als je het echte werk moet uitvoeren. Althans, wat bij die vorige opdrachten was het maar half-half, van wat ik er van begreep.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja dat moet wel lukken. Die opdracht is niet zo moeilijk, en neemt niet veel tijd in, maar moet wel even goed gebeuren
He? Is dat je stageopdracht?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:02 schreef joppie_saus het volgende:
De vorige opdracht heb ik 11 maanden aan gewerktMoet zeggen dat ik het daar niet echt slecht heb gedaan. Wat daarna kwam, dat was beetje bagger.
Nadenken over m´n onderzoek en hoe enthousiast ik ga zijn over eventuele locaties waar ik heen kan.quote:
Beetje gamen, beetje mailen, beetje Fok!ken, wat South Park kijken. Relaxt avondje thuis, kortom.quote:
Ik gun iedereen zijn / haar fetisj.quote:
Echt hequote:
Erg fideel van je.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik gun iedereen zijn / haar fetisj.
Leven en laten leven, amice.quote:
Wat doe jij in het FoBo van Oneself?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef Renesite het volgende:
Ehm, waarom zit je zoveel in het fotoboek van Oneself, Joppie?
Vrouwen?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Vrouwen?
Waar komt dat gerucht vandaan dat jij op mannen zou vallen trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |