Dankjewel Remlofquote:
Het beeld wat ik van 2AAHM heb......... wat doe je?????quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef Karzai het volgende:
Dat jochie is ondertussen ook al volwassen.
Charlie wordt nooit oud...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:27 schreef drumstickNL het volgende:
Omdat het straks one man and two old men word.
Justin Bieberquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
Wie gaat er dood dan? Zo'n fan ben ik nou ook weer niet
quote:
Ik hem angus toevallig erg goed hij word vrijdag 17quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:25 schreef Rekkie het volgende:
Jake is baas, ontzettend baas, wat een baas is dat die baas.
Had ik al gezegd dat hij baas is, die baas?
[ afbeelding ]
En iedere keer als er een nieuwe scene komt: 'mèèènnn'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:23 schreef PIETR het volgende:
Men men men men men men men, oe oeeehoeee oeehoeeee, meennnnnnnnn
Ninjaeditquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef Swiffer het volgende:
Gestopt? Ze zijn pas bij aflevering 14 van t seizoen ofzo.. raaurrr
Het hoogte- (lees: diepte) punt was de eerste scene van de eerste aflevering.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:54 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij loopt het nog? Maar ze moeten er sowieso maar snel mee stoppen, de serie is al over haar hoogtepunt heen.
Lul.... hoe moet ik die sneeën bij mijn polsen nu verklaren dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:09 schreef deepart het volgende:
Ik bedoel niet dat het seizoen afgelopen is, maar de aflevering was afgelopen.
Als het seizoen afgelopen zou zijn had er inmiddels al een intercity een flinke vertraging opgelopen.
Van de trap gevallen. Werkt altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lul.... hoe moet ik die sneeën bij mijn polsen nu verklaren dan?
En er zullen vast nog wel een paar jaartjes bijkomen met het succes.quote:In 2010, CBS Entertainment and Warner Bros. Television reached a multi-year broadcast agreement for Two and a Half Men, renewing the series through at least the 2011–12 season.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |