Printplaat vervangen is vaak niet zo moeilijk, het probleem is vaak om de juiste printplaat te vinden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Ynske het volgende:
printplaat van mn hd doorgebrand![]()
kan ik nog aan die data komen?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef Timmos het volgende:
Morgen ook maar even een 2e externe HD gaan halen.. Schandalig eigenlijk dat ik die nog niet heb
Voor 1 TB zal het bij een euro of 60 beginnen en daarna kun je het eigenlijk zo gek maken als je zelf wilt...quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet ook nog een externe hebben eigenlijk. Wat kost dat tegenwoordig? Voor 1 TB?
Bij de Mediamarkt lag zaterdag een IOmega externe HDD 1TB, 66 euro idd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Voor 1 TB zal het bij een euro of 60 beginnen en daarna kun je het eigenlijk zo gek maken als je zelf wilt...
Dat heb ik dus ook, heb nu "anderhalf" backupquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt lag zaterdag een IOmega externe HDD 1TB, 66 euro idd.
Ik wil eigenlijk een WD Elements, daar heb ik er 1 van, en dan kan ik gewoon de snoertjes laten liggen ipv die ook elke keer per HDD weer om te moeten hangen (vooral de voeding natuurlijk).
Maar die is nog wel wat duurder.
Maar goed, ik wil eigenlijk al m'n foto's gewoon dubbel gebackupt hebben.
dan moet er in het weekend dus geen brand uitbreken in huize Marc H...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:09 schreef Marc H het volgende:
Een van de belangrijke dingen van een backup is dat de backup op een andere lokatie is, als het origineel. Ik heb vroeger backup- management voor mijn werk gedaan, dus weet er wel "iets" vanaf.
Beter lezen, ik heb twee externe HDD,s waarvan er een mee naar huis gaat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dan moet er in het weekend dus geen brand uitbreken in huize Marc H...beter heb je 2 portable dback ups dat je er altijd eentje op werk hebt terwijl je de andere mee naar huis neemt voor een nieuwe backup
Dat zijn altijd de momenten waarop het fout gaat. Jammer van de foto's. Op zich is Time Machine een erg mooie en voor de gebruiker simpele oplossing voor het maken van backups.quote:En heb zelf ooit een hardware crash op mijn mac gehad... zelfs data recovery bedrijf kon er niks meer mee beginnennet 2 dagen terug van vakantie... alle fotoos weg op 12 na die ik via hotspotjes al geupload had tijdens de trip door Noorwegen. Gelukkig maakt time machine full hd backups dat ik alleen mijn vakantiefotoos kwijt was... maar toch, it always sucks!!
goeie tip!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan trouwens ook de fabrikant mailen en vragen om zo'n printplaat. Wie weet heb je mazzel.
Oh goeie, ik ga weer in slaap vallen denk.quote:
Nee inderdaad, opeens komen ze zich hier weer melden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Pff, stommerd! Je moet geen slapende modjes wakker maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |