NY? Iig gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Avond! NY heeft gemaild, ze willen foto's gebruiken bij een promotie
Netjes. Mooie voor in t archief. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Timmos het volgende:
Ik heb er ook weer een nieuwe bij![]()
Nieuwe Revu:
[ afbeelding ]
In Brussel kun je inderdaad prima eten voor weinig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga morgen naar BrusselGenietne van de treinreis, het goeie lunchvoer voor weinig en het uitzicht
Frietje met van die lekkere friszure mayoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga morgen naar BrusselGenietne van de treinreis, het goeie lunchvoer voor weinig en het uitzicht
EUR 2.75 voor een bord warm eten (keuze uit 5 soorten) in de bedrijfskantine. Errug goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In Brussel kun je inderdaad prima eten voor weinig.
Misschien vanavondquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Frietje met van die lekkere friszure mayo![]()
Ik probeer juist hier juist rustig te posten, als het hier net zo gaat als in de PUB SC wordt het ook zo onserieusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:22 schreef problematiQue het volgende:
Het is de laatste paar dagen een beetje stil in FOT, of ligt dat aan mij?
FOT kent zijn ups en downsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:22 schreef problematiQue het volgende:
M'n hele AT loopt niet echt hard...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:22 schreef problematiQue het volgende:
Ik werk tegenwoordigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:22 schreef problematiQue het volgende:
Ik mag over 3 kwartier weer beginnenquote:
Goede vraag, ik denk met name dat elke fotograaf ergens een expertise in heeft. Dus dat hij niet van alles een goede foto kan maken. Al doe je wel een hoop kennis op in de diverse gebieden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef Flaccid het volgende:
Kan een goede fotograaf van alles een mooie foto maken of moet de situatie zich er wel voor lenen?
Geen friet, geen mitrailette, wel een kipstoofpotje in kriek lambiekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:09 schreef Erasmo het volgende:
De beste friet kun je nog steeds bij onze zuiderburen halen![]()
Ook kan ik een mitraillette aanraden
Inderdaad, maar ik denk ook wel dat een "goede fotograaf" ook buiten zijn expertise een betere foto zal schieten in een mooie situatie dan een "gemiddelde fotograaf" op die plek/tijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk met name dat elke fotograaf ergens een expertise in heeft. Dus dat hij niet van alles een goede foto kan maken. Al doe je wel een hoop kennis op in de diverse gebieden.
Ja daar doelde ik ook op, mede door de kennis die hij/zij heeft opgedaan in het expertise gebied,quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik denk ook wel dat een "goede fotograaf" ook buiten zijn expertise een betere foto zal schieten in een mooie situatie dan een "gemiddelde fotograaf" op die plek/tijd.
eindelijk weekend!
Hangt er natuurlijk vanaf hoe je een goede fotograaf detineert. Voor mij is een goede fotograaf iemand die langer dan 1 seconde over een foto nadenkt, ook nagaat of er betere hoeken voor de foto zijn etc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik denk ook wel dat een "goede fotograaf" ook buiten zijn expertise een betere foto zal schieten in een mooie situatie dan een "gemiddelde fotograaf" op die plek/tijd.
eindelijk weekend!
Uiteraard zijn er vele gradatiesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf hoe je een goede fotograaf detineert. Voor mij is een goede fotograaf iemand die langer dan 1 seconde over een foto nadenkt, ook nagaat of er betere hoeken voor de foto zijn etc.
Voor iemand anders is een goede fotograaf iemand die het maximale uit een foto weet te halen.
Dus alleen daarover kan je al een flinke discussie beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |