Niet echt eigenlijk! Druk bezig in huis vandaag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:23 schreef icemotion het volgende:
Iedereen zal wel druk zijn met back-uppen na gisteren (of gewoon aan het werk zijn..)
Druk met werkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:23 schreef icemotion het volgende:
Iedereen zal wel druk zijn met back-uppen na gisteren (of gewoon aan het werk zijn..)
Heeeeeul in de verte zie ik aan de horizon een wat oranje/paarse gloed, maar voor de rest is het hier gewoon vanouds grijsblauwig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
ff wat anders....
mooie luchten nu, aleen geen zin om die camera te pakken.... Oranje boven zeg maar!
Ik mis mn eigen cam op momenten als gister met die mooie luchtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
ff wat anders....
mooie luchten nu, aleen geen zin om die camera te pakken.... Oranje boven zeg maar!
Bij Nikonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
@ timmos : waar is die cam dan?
Bij canon waren ze die van mij kwijtgeraakt. Net toen ik me ging verheugen op een gloedjenieuwe hadden ze 'm ineens teruggevondenquote:
Ik verheugde me ook op een nieuwe maar de dader heeft anders beslist helaasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij canon waren ze die van mij kwijtgeraakt. Net toen ik me ging verheugen op een gloedjenieuwe hadden ze 'm ineens teruggevonden. Jaja
.
Dat is snel! Succes daarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
Schade.
Maaaaar vandaag contract getekend. Maandag beginnen
.
Die moet nog een paar weken wachten. M'n winterbanden voor de fiets komen pas in week 46 binnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
En wat IDZ zegt, kom maar op met die sneeuw
Fiets je maar een paar weken nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die moet nog een paar weken wachten. M'n winterbanden voor de fiets komen pas in week 46 binnen.
ik moet nog routes in de Ardennen verkennen, en achter de Ardennen. Dat wil ik voor de eerste sneeuw rond hebben.quote:
Sneller verkennen dan maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ik moet nog routes in de Ardennen verkennen, en achter de Ardennen. Dat wil ik voor de eerste sneeuw rond hebben.
zeker als ik roostervrije dagen moet inleveren omdat de planner anders de diensten niet rond krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |