Ik heb toevallig laatst nog in het Canon-topic gepost dat de prijs van de 60D in de afgelopen drie weken al met 130 euro omlaag is gegaan... Toch al behoorlijk snel na de introductie dus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:05 schreef problematiQue het volgende:
Hoe snel gaat de prijs van nieuwe camera's naar beneden? Daalt de prijs meestal na een maand oid., of gaat daar wel een half jaar overheen?
http://item.taobao.com/item.htm?id=7884977979![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kom net ook weer uit de zeikende regen, 4/5 gewonden bij ongeval, werd door de politie vanonder mn plu getrokken of ik even technische foto's wou maken
Altijd leuk om te horen van de politiequote:Hoi Tim,
Bedankt voor de moeite en de samenwerking ! Het zijn zeer bruikbare en mooie foto's, maar dat ben ik dan ook gewend van je.
Groet ******
Nu de factuur erachteraan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk om te horen van de politie![]()
Ja, maar dat zal komen vanwege de D7000. De Pentax zou eerst ook voor meer verkocht worden, maar dat werd voor de release al aanzienlijk naar beneden bijgesteld.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst nog in het Canon-topic gepost dat de prijs van de 60D in de afgelopen drie weken al met 130 euro omlaag is gegaan... Toch al behoorlijk snel na de introductie dus.
Geen idee of dat per merk verschilt en hoe dat dus bij Pentax zit (neem aan dat elk merk een beetje z'n eigen prijsbeleid hanteert), maar binnen 2 tot 3 maanden kan er in principe al een hoop gebeuren in ieder geval.
Die fout maakt iedereen één keerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:22 schreef kanovinnie het volgende:net een hele fotoserie gedaan op iso 1600, dus lekker veel ruis. Jammer, maar gelukkig zijn de foto's niet zo belangrijk
Oe...vrouwen in pakquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:25 schreef Chanty het volgende:
Vandaag maar een pak gekocht voor de sollicitatie. Nu voel ik me pas echt volwassen
Ach...er betaalt IEMANDquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Whehe.. Nee, factuur gaat naar de krant
Zoquote:
Weet jij wel niet hoequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zois het niet want ik moet wel zakelijk overkomen he
Maar foto volgt zodra de broek is ingekort
Ik hoop dat het bij 1 keer blifjt. Gelukkig waren het geen "belangrijke'" fotos, anders was ik nog chagrijniger geweest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Die fout maakt iedereen één keer
Zo maar lekker op de Amstel even trainenquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh! Heerlijke dagen zijn dit toch!
Het is dan wel koud, maar als je je daarop kleedt is het heerlijk buiten zijn!
Voor mij een dagje "klussen".quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo maar lekker op de Amstel even trainen
Ik spring zo op de fiets richting Den Haagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |