echt waar? haha das wel jammer. maar ziet er uit als een klein meisje met een leuke uitstraling. niet te overdreven zoals sommige hooter meiden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1.58m
[..]
Foto's zijn best nog geshopt hoor.
Die is op haar 40e tonnetje rondquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Sarabi het volgende:
@Steer's foto's
Tja lekkere tieten maar bloedmooi wil ik haar niet noemen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Wow, alfabetische volgorde, daarom duurde het zo lang
Worden haar borsten wel nog groter vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is op haar 40e tonnetje rondPropje
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Wow, alfabetische volgorde, daarom duurde het zo lang
Hoe denk je dat Bluezz zich nu voeltquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreftquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
Ik vond nog een aftermodeshow fotoStelt niks voor vergeleken met Steers hootersmeisje, maar goed.
Dit issem:
Niet quoten svp! Collega staat er ook op, dus ik haal m zo weer weg
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke foto!!![]()
je lijkt een beetje op Rafaela
niet quotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreft
Ja, die foto heeft ook 20 kwijlreacties van mannen en 2 andere wannabe model vrouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen die bovenste foto. Bij dat soort 'kijk mij eens ondeugend poseren hihi' foto's trek ik letterlijk een
gezicht
Haal die link is weg mutsiequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke foto!!![]()
je lijkt een beetje op Rafaela
waarom sta ik 4e?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Worden haar borsten wel nog groter van
Propjes zijn rondquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
@Sunny: propjes zijn goed, kan ik tenminste naar beneden kijken![]()
Hahahahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreft
Nou, jouw uitstraling is tenminste non-bitchy benaderbaar én knap.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
Ik vond nog een aftermodeshow fotoStelt niks voor vergeleken met Steers hootersmeisje, maar goed.
Dit issem:
-knip-
Niet quoten svp! Collega staat er ook op, dus ik haal m zo weer weg
Thanks! Ik heb mn bril heel vaak op hoor! Maar met festivals en feestjes vind ik het onhandig dus dan doe ik vaak mn lenzen inquote:
Meen het wel, ik hou van een echte uitstralingquote:
Jep en haal die link daar is wegquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, jouw uitstraling is tenminste non-bitchy benaderbaar én knap.
Is dat nylon op je armen?![]()
ik vind dat een bril bij een meiske erg sexy kan zijn!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb mn bril heel vaak op hoor! Maar met festivals en feestjes vind ik het onhandig dus dan doe ik vaak mn lenzen in
Vind em leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb mn bril heel vaak op hoor! Maar met festivals en feestjes vind ik het onhandig dus dan doe ik vaak mn lenzen in
Niks mis met ronde vrouwenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is op haar 40e tonnetje rondPropje
Thanks!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meen het wel, ik hou van een echte uitstralingVeel leuker
ik zou zeggen.. ga eens langs bij de opticienquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind em leuk![]()
![]()
Ik wil ook een leuke bril.. die ik nu heb is saai en er zitten krassen opIk draag bijna altijd lenzen maar zou ook graag vaker een bril willen dragen ivm zere ogen..
Ze hoeft ook niet zo heel breed te worden om rond te zijnquote:
Ja daarom draag ik dus ook een bril.. En voor de keren dat ik wel mn lenzen in heb, heb ik speciale lenzen, maar dan nog is het niet echt optimaal. Ik heb mn bril trouwens gewoon van de hans anders, daar hebben ze tegenwoordig hartstikke leuke modellen en ze zijn niet duur!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind em leuk![]()
![]()
Ik wil ook een leuke bril.. die ik nu heb is saai en er zitten krassen opIk draag bijna altijd lenzen maar zou ook graag vaker een bril willen dragen ivm zere ogen..
Nee, moet Thijs mee hebben.. anders kies ik toch weer voor veilig en saai..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou zeggen.. ga eens langs bij de opticiendie ziet ook wel goed wat leuk bij je staat
hmm dan ben je zwanger, vind je dat sexy?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet zo heel breed te worden om rond te zijn
mijne komen bij specsavers vandaan ook niet duur en redelijk modieus te noemenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja daarom draag ik dus ook een bril.. En voor de keren dat ik wel mn lenzen in heb, heb ik speciale lenzen, maar dan nog is het niet echt optimaal. Ik heb mn bril trouwens gewoon van de hans anders, daar hebben ze tegenwoordig hartstikke leuke modellen en ze zijn niet duur!
Huhquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm dan ben je zwanger, vind je dat sexy?
Strak buikje heeft ze op haar bikinifoto's hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet zo heel breed te worden om rond te zijn
Jaloers??quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. niet jaloers gaan doen he
ja een bril is toch al gauw ¤ 300,- vind het echt heel duur maar als ik bedenk wat ik al aan daglenzen heb gekocht... zijn al zeker 2 brillenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, moet Thijs mee hebben.. anders kies ik toch weer voor veilig en saai..
Eerst geld hebben, ben nu al zo blut als wat
niet breed, wel rond. dan denk ik aan zwangere vrouwen. die worden niet veel breder nmlquote:
Mijne ook van Specsavers (door Bloes uitgezocht) en sinds ik hem heb wil ik geen lenzen meer in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mijne komen bij specsavers vandaan ook niet duur en redelijk modieus te noemen
zwarte voor bij zwarte schoenen en bruine voor bij bruine schoenen
Ik heb harde lenzen.. das 1x 200,-.. ook duur maar doe er al een tijd mee nu.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja een bril is toch al gauw ¤ 300,- vind het echt heel duur maar als ik bedenk wat ik al aan daglenzen heb gekocht... zijn al zeker 2 brillen
En toch is ze al rond als ze 1,58 breed is, de gemiddelde NL vrouw heeft daar 1,72 aan breedte voor nodigquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Strak buikje heeft ze op haar bikinifoto's hoor.
Maar ik zal er woensdag nog eens een paar keer in prikken om te checken.![]()
Die van mij was gewoon maar 75 euro inclusief glazenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja een bril is toch al gauw ¤ 300,- vind het echt heel duur maar als ik bedenk wat ik al aan daglenzen heb gekocht... zijn al zeker 2 brillen
Ik heb ook daglenzen... lekker makkelijk. Ook om mee te nemen, geen gezeik met vloeistoffen en bacterien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe. maar hootersmeisje is absoluut niet dik. omdat ze zo klein is en zulke dikke tieten heeft lijkt dat zo maar bij die foto op de trap zie je dat ze verder een prachtig figuurtje heeftquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaloers??Ik ben blij dat ik niet zo propperig ben als mijn oma was.. dat was ook zo'n klein rond ding
Ik hoef niet per se te rollen
damn weinig dioptrieën zeker?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon maar 75 euro inclusief glazen
Ik heb geen ideequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
damn weinig dioptrieën zeker?
Je mag even snel spiekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef LieLie het volgende:
Nu heb ik Aure's foto gemist!
Maar ben wel meer verliefd op de Samsung telefoon![]()
![]()
kleine vrouwen worden eerder rond. lange mensen hebben meer lijf om voedsel op te slaan. als iemand van 1.58m net zoveel eet als iemand van 1.72m wordt die van 1.58m sneller dikker.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En toch is ze al rond als ze 1,58 breed is, de gemiddelde NL vrouw heeft daar 1,72 aan breedte voor nodig
okquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kleine vrouwen worden eerder rond. lange mensen hebben meer lijf om voedsel op te slaan. als iemand van 1.58m net zoveel eet als iemand van 1.72m wordt die van 1.58m sneller dikker.
uitzonderingen daargelaten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kleine vrouwen worden eerder rond. lange mensen hebben meer lijf om voedsel op te slaan. als iemand van 1.58m net zoveel eet als iemand van 1.72m wordt die van 1.58m sneller dikker.
uitzonderingen daargelaten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je moet TAV niet zo serieus nemen joh.. zonde van je tijd
Thanks! Outfit is niet van mezelf hoor. Ik vond hem wel tof, maar past niet echt binnen mn budget. Die rok alleen al was 200 euroquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
handig dat ik de editgeschiedenis van een post kan zien
staat je goed aure
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Outfit is niet van mezelf hoor. Ik vond hem wel tof, maar past niet echt binnen mn budget. Die rok alleen al was 200 euro
ok thanks voor de tip.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je moet TAV niet zo serieus nemen joh.. zonde van je tijd
Duur merk en er is megaveel stof gebruikt.quote:
gaat het voor de rest?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Outfit is niet van mezelf hoor. Ik vond hem wel tof, maar past niet echt binnen mn budget. Die rok alleen al was 200 euro
hij staat op facebook hoor, dus je kunt hem gewoon zien!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mis verdikkie alle leuke foto'sKunnen jullie nou niet gewoon die dingen laten staan of zo
![]()
Te lui om de collega er even af te knippenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Kunnen jullie nou niet gewoon die dingen laten staan of zo![]()
Ik PM wel ff, anders is het ook zo watquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mis verdikkie alle leuke foto'sKunnen jullie nou niet gewoon die dingen laten staan of zo
![]()
legging 40 euroquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat het voor de rest?![]()
ter compensatie had je het blouseje voor ¤ 3,- ?(oh niet verkeerd opvatten hoor, is niet beledigend bedoeld)
precies! Maar P kan hem gewoon op FB zien, dus die moet niet zo moeilijk doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Te lui om de collega er even af te knippen
Klopt ook hoor,quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef DarkElf het volgende:
die foto's vind ik niet zoveel aan steer, niet mijn smaak vrouw zeg maar maar dat is natuurlijk heel persoonlijk
een outfit van ¤ 500,-quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef Aure het volgende:
[..]
legging 40 euro
rok 200 euro
topje(met die strik) 40/50 euro (weet niet meer zeker)
nylon shirt dat er overheen zit 50 euro
leren giletje 150 euro
Dure outfit
quote:
ah t gaat je gewoon om t scorenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt ook hoor,
Stipjes vind ik 10000x knapper dan het Hooters meisje.
Maar een Hooters meisje is wel een Hooters meisje, snap je?![]()
![]()
Ze is ook Oostblokquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef LieLie het volgende:
Ik vind haar een beetje Oostblok Steer. Niet lelijk, wel oostblok.
werkt ze daar nou nog steeds?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt ook hoor,
![]()
Hahaha ik zeg net dat het niet van mezelf is! Is gewoon van de winkel! Alleen de legging heb ik gekregenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een outfit van ¤ 500,-hopelijk draag je het vaak!
Ja, absoluut, het gaat me erom dat ze een oprechte pruillip trekt als ik zeg dat ik niet zeker weet of ik de volgende les er wel ben.quote:
Nee, was toen ze in Duitsland studeerdequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
werkt ze daar nou nog steeds?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha ik zeg net dat het niet van mezelf is! Is gewoon van de winkel! Alleen de legging heb ik gekregen
Was een outfit van de modeshow he mutsie
denk je??quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, absoluut, het gaat me erom dat ze een oprechte pruillip trekt als ik zeg dat ik niet zeker weet of ik de volgende les er wel ben.dat wist ik echt niet vorige week
maar de naam hootersmeisje zal ze de rest van haar leven wel houdenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, was toen ze in Duitsland studeerde
Dat weet je met dit soort mensen nooit. Maar dat is Het Spel, babe.quote:
Bij mij wel, FF.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar de naam hootersmeisje zal ze de rest van haar leven wel houden
hooters heeft ze zekerquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar de naam hootersmeisje zal ze de rest van haar leven wel houden
het is wel heel erg 'Russisch' (ook ex ussr russisch zeg maar) dat glamour en neppige ja.. weer wat anders dan die nuchtere uit de klei getrokken, veel te grote, lompe hollandsche meiden hier hequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet je met dit soort mensen nooit. Maar dat is Het Spel, babe.![]()
Vind het wel wat hebben, die neppigheid en glamour, is weer eens wat anders dan de CUL SC.
Jaja....al gevondenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Aure het volgende:
[..]
precies! Maar P kan hem gewoon op FB zien, dus die moet niet zo moeilijk doen
ahum! wil jij ons saai en kleurloos noemen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet je met dit soort mensen nooit. Maar dat is Het Spel, babe.![]()
Vind het wel wat hebben, die neppigheid en glamour, is weer eens wat anders dan de CUL SC.
Zeg, 33% van mijn ex-vriendinnen waren ex USSR jahquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het is wel heel erg 'Russisch' (ook ex ussr russisch zeg maar).. weer wat anders dan die nuchtere uit de klei getrokken, veel te grote, lompe hollandsche meiden hier he![]()
FF! Jij bent het enige beetje glamour in onze kleurloze SCquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ahum! wil jij ons saai en kleurloos noemen?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
er niet bij
En mis ik alle foto's als je ff legt te dweilen op de bank
Ik krijg badjes nooit op temperatuurquote:
Ik heb anders ook een licht kleurtje hoor dus geheel kleurloos zijn we hier nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF! Jij bent het enige beetje glamour in onze kleurloze SC
zeg vooral niet Yob tvoyu matquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, 33% van mijn ex-vriendinnen waren ex USSR jahDus ik heb er wel affiniteit mee.
Toen ik in het Russisch tegen haar praatte zei ze dat dat de eerste keer was dat ze een Chinees Russisch hoorde praten.![]()
Ik had met die modeshow weer voor t eerst sinds tijden make up op, maar waaauuwwww het was wel echt heel mooi al zeg ik het zelfquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben er trots op dat ik geen make-up nodig heb![]()
![]()
Ik heb ook een keer glamour gehad! even zoeken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF! Jij bent het enige beetje glamour in onze kleurloze SC
Dat dus en ik heb geen Facebook en weet niet hoe dat werkt, dus kom maar gewoon op met de foto's.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Thanks! En de rest ook enzo voor alle complimentjesquote:
In Bluez dr pm staat die van mijquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus en ik heb geen Facebook en weet niet hoe dat werkt, dus kom maar gewoon op met de foto's.
Jij lijkt op mijn laatste crush dus jij bent sowieso glamourquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer glamour gehad! even zoeken.
Nja, ik heb geen visagist ter beschikking.. en daarnaast ben ik er van overtuigd dat dagelijks veel make-up dragen funest voor mijn mooie gladde huidje zou zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik had met die modeshow weer voor t eerst sinds tijden make up op, maar waaauuwwww het was wel echt heel mooi al zeg ik het zelfDe visagist had echt heel goed naar mn ogen en gezicht gekeken en er iets heel moois van gemaakt
Dus ik navragen hoeveel die oogschaduw en alles was, 51 euro
(Dior
)
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik weet niet of ik Golfer het Hootersmeisje wil PM 'en
Nu heb ik het al een paar xx gelezen en vraag mij af: wat is een Hooters meisje ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt ook hoor,
![]()
tvoyu betekent 'jouw'quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zeg vooral niet Yob tvoyu mat
Even meegekeken. Leuke outfit en leuke bril.quote:
Ik sta wijdopen voor al jouw hoeters en toetersquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
iets wat niet goed voor jouw gezondheid is als die andere 2 koppen groter isquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
tvoyu betekent 'jouw'
wat is de rest?
Ik schrik niet meer zo gauw, hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Een meisje met Hooters natuurlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu heb ik het al een paar xx gelezen en vraag mij af: wat is een Hooters meisje ?
Hooters is een keten van bars / café's waar de serveersters in hotpantsquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu heb ik het al een paar xx gelzen en vraag mij af: wat is een Hooters meisje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij vlagen. Directe collega heeft dezelfde verschijnselen als ik, op dezelfde dag eerste verschijnselen gekregen (vrijdagavond) dus we hebben zéker wat opgepikt vorige week donderdag (toen werkten we samen) dus nu heeft de poli echt een probleem want we zitten niet dik bezaaid in het personeelquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:22 schreef LieLie het volgende:
Een van de twee keer in mijn leven dat ik echt make-up op had volgens mij![]()
vast niet de bedoeling dat ik die quote
Had je meemoeten maken in het Turkse bad vorige week.quote:
Eigenlijk zijn die van mij ook altijd net iets te heetquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg badjes nooit op temperatuurAltijd of te heet of te koud
Een van de twee keer in mijn leven dat ik echt make-up op had volgens mij
Er groeit een arm aan je lijfje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Lijkt me verstandig. Wel balenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij vlagen. Directe collega heeft dezelfde verschijnselen als ik, op dezelfde dag eerste verschijnselen gekregen (vrijdagavond) dus we hebben zéker wat opgepikt vorige week donderdag (toen werkten we samen) dus nu heeft de poli echt een probleem want we zitten niet dik bezaaid in het personeel![]()
Maar ik ga dit keer toch echt helemaal uitzieken voor ik weer begin heb ik met mezelf afgesproken anders krijg je nog een sneeuwbaleffect ook
Wat bent ge een rank slank mooi meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat bent was ge een rank slank mooi meisje
Ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooie foto Lie!! Alleen is de make-up van zo ver niet zo goed te zien natuurlijk
Dat dusquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooie foto Lie!! Alleen is de make-up van zo ver niet zo goed te zien natuurlijk
Dit was het examengala.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:25 schreef flying-dutchman het volgende:
@LieLie ik zie dat soort jurken bij dames meestal maar 1x per jaar... het jaarlijke kerst gala... de dames beginnen ongeveer nu met te bespreken wat voor jurk ze aan doen
Ik heb geen close-ups daarvanquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Heel aardig, niet helemaal waarquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zie niet heel erg veel verschil met afgelopen week anders hoor
en nu 66?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heel aardig, niet helemaal waarDaar was ik 65 denk ik!
Qua vorm is er niet veel verschil andersquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je ziet er een stuk jonger uitquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Eindexamen? Of was je hier 17, want dan neem ik mijnterug
Confidence through competence
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eindexamen? Of was je hier 17, want dan neem ik mijnterug
65quote:
dat is moeilijk dan he, zo'n lastige situatie. maar het personeel wil je niet eens terughebben want anders is echt straks iedereen ziek dus goed dat je thuis blijft en lekker je rust paktquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij vlagen. Directe collega heeft dezelfde verschijnselen als ik, op dezelfde dag eerste verschijnselen gekregen (vrijdagavond) dus we hebben zéker wat opgepikt vorige week donderdag (toen werkten we samen) dus nu heeft de poli echt een probleem want we zitten niet dik bezaaid in het personeel![]()
Maar ik ga dit keer toch echt helemaal uitzieken voor ik weer begin heb ik met mezelf afgesproken anders krijg je nog een sneeuwbaleffect ook
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat bent ge een rank slank mooi meisje
Gister had iemand in de bus echt zo'n oranje grens van haar haarlijn, langs haar oor naar haar kinquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke foto LieLie!idd is er geen make up te zien.
make up dragen is niet erg, kan je mooier maken. of wakkerder![]()
gelukkig heb ik een glad huidje en hou ik die, behalve als ik maar 3 uur geslapen heb. dan krijg ik een paar kleine bultjes en ben ik bleek. maar of ik nou wel of geen make up draag, mn huid blijft glad
Zit Golfer niet zo te plagen johquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, je bent net zo oud als mijn meneer ongeveer toch? Ken ze wel erger
foundation bedoel je? dan heeft ze de verkeerde kleur, te donker. kan misschien nog bij optredens want van veraf valt dat niet op maar is echt niet lelijk verderquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gister had iemand in de bus echt zo'n oranje grens van haar haarlijn, langs haar oor naar haar kin
Kijk naar beneden, daar heb je Hootersquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:36 schreef Tezz het volgende:
Shit, steer-hootserfoto's-gemist.
Steer???![]()
Ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
shit waarom is het hier zo gezellig? zou omdat ik moe was om 21u in mn nest liggen![]()
jullie schuld!!
Ik heb jarenlang dagelijks foundation gedragen. Nu heb ik het inmiddels eigenlijk echt nodig (quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
foundation bedoel je? dan heeft ze de verkeerde kleur, te donker. kan misschien nog bij optredens want van veraf valt dat niet op maar is echt niet lelijk verder
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
shit waarom is het hier zo gezellig? zou omdat ik moe was om 21u in mn nest liggen![]()
jullie schuld!!
Hoort je foundation niet 1 tint donkerder te zijn dan je huidskleur? Of juist 1 tint lichter? En waarom vraag ik dit?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
foundation bedoel je? dan heeft ze de verkeerde kleur, te donker. kan misschien nog bij optredens want van veraf valt dat niet op maar is echt niet lelijk verder
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk naar beneden, daar heb je Hooters
Metroman Steer. Het mág.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoort je foundation niet 1 tint donkerder te zijn dan je huidskleur? Of juist 1 tint lichter? En waarom vraag ik dit?
om dat je wat over jezelf in het weekend verteldquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoort je foundation niet 1 tint donkerder te zijn dan je huidskleur? Of juist 1 tint lichter? En waarom vraag ik dit?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
poeder is ok! 1 tintje donkerder maakt je wat wakkerder. foundation kost ¤ 16,- per flesje maar je kunt er wel even mee doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang dagelijks foundation gedragen. Nu heb ik het inmiddels eigenlijk echt nodig () maar nu draag ik het nooit meer. Raakt mijn huid zo verstopt van. En ik kan wel een heel duur merk gaan kopen wat dat niet doet, maar dat vind ik zonde van mijn centjes, hihi.
Ik draag wel dagelijks een klein beetje poeder.
We zijn samen mutsenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dan noem je mij een muts?
hoort een beetje je huidskleur te zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je kunt vertellen hoe ik het best 13 flesjes en 87 atomizers met inhoud kan vervoeren in de auto zou ik je dankbaar zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten Steer!! ik weet bijkans nog minder van make-up dan jij
Ik luister naar 80's hits en ik heb Spandau Ballet, haha! Maar goed. Elton John is erger. Misschien komt daar je fascinatie voor make-up vandaan????quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
En waarom ben ik nu Elton John aan het luisteren![]()
Ik heb gewoon werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je kunt vertellen hoe ik het best 13 flesjes en 87 atomizers met inhoud kan vervoeren in de auto zou ik je dankbaar zijn
quote:
Tony Hadley heb ik live gezien in Vredenburgquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik luister naar 80's hits en ik heb Spandau Ballet, haha! Maar goed. Elton John is erger. Misschien komt daar je fascinatie voor make-up vandaan????
Mwa, ik ben tegenwoordig meer van de 'naturel' look. Ik draag wel dagelijks make-up, maar dat beperkt zich tot poeder, rouge, beetje oogschaduw alleen op mijn ooglid, potlood, mascara en lipgloss. Lijkt heel wat nu, maar wel gewoon au naturel aangebracht zeg maar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
poeder is ok! 1 tintje donkerder maakt je wat wakkerder. foundation kost ¤ 16,- per flesje maar je kunt er wel even mee doen
Oh.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoort een beetje je huidskleur te zijn.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa, ik ben tegenwoordig meer van de 'naturel' look. Ik draag wel dagelijks make-up, maar dat beperkt zich tot poeder, rouge, beetje oogschaduw alleen op mijn ooglid, potlood, mascara en lipgloss. Lijkt heel wat nu, maar wel gewoon au naturel aangebracht zeg maar.
Als ik uit ga komt er hooguit eyeliner bij en een iets flitsendere lippenstift.
In een boodschappenkrat zetten en alles vast zetten zodat het niet kan gaan schuvien (met opgerolde sokken of zo).quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je kunt vertellen hoe ik het best 13 flesjes en 87 atomizers met inhoud kan vervoeren in de auto zou ik je dankbaar zijn
Je doet het al jaren verkeerd?quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa, ik ben tegenwoordig meer van de 'naturel' look. Ik draag wel dagelijks make-up, maar dat beperkt zich tot poeder, rouge, beetje oogschaduw alleen op mijn ooglid, potlood, mascara en lipgloss. Lijkt heel wat nu, maar wel gewoon au naturel aangebracht zeg maar.
eyeliner! kan niet zonder!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Alan Parsons is ook zo cool! Ik had Tony vroeger boven mijn bed hangen, haha....quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]mag wat?
[..]
Tony Hadley heb ik live gezien in VredenburgHij was special guest bij een Alan Parsons concert
Ik heb het gewoon niet eens, geen van allen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gaan we er nu achter komen dat je eigenlijk gewoon wit bent?quote:
Jaha. Maar ik doe het maar een beetje. Als je mij ziet denk je niet wat een make-up hoofd. Dat bedoel ik. Ik heb geen beitel en spatel naast mijn bed liggen om de zooi er weer af te halen 's avonds.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet eens, geen van allen!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaha. Maar ik doe het maar een beetje. Als je mij ziet denk je niet wat een make-up hoofd. Dat bedoel ik. Ik heb geen beitel en spatel naast mijn bed liggen om de zooi er weer af te halen 's avonds.
Dat snapten we wel denk ik zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jaha. Maar ik doe het maar een beetje. Als je mij ziet denk je niet wat een make-up hoofd. Dat bedoel ik. Ik heb geen beitel en spatel naast mijn bed liggen om de zooi er weer af te halen 's avonds.
tonic is vet! beter melk van nivea en daarna nog met water wassenquote:
Terwijl ik het typte realiseerde ik me dat het heel wat lijkt. Maar het valt best mee! Check mijn hyve! Daar ben ik te bewonderen met mijn dagelijkse look, hahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snapten we wel denk ik zoMaar het klinkt zo lekker tegenstrijdig
Oh da's echt vroeg. Mijn man moet ook al zo vroeg weg, om kwart over vijf zit ie op de fiets. Ik vind zeven uur echt een prima tijdstip om op te staan. Zou niet vroeger willen! (maar ja, soms moet het he)quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik luister nog even een klassiek youtubeje en dan ga ik ookMorgen wil ik om 6 uur de deur uit of zo geloof ik
Je moet ook niet steeds in je blootje met je laptop op schoot porno kijken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:16 schreef flying-dutchman het volgende:
hellup http://www.nu.nl/gadgets/2348361/laptop-kan-huid-beschadigen.html
ssht, dat zou je niet vertellenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ook niet steeds in je blootje met je laptop op schoot porno kijken.
Kan inderdaad heel lelijk zijn! Zeker als er te fanatiek gekwast wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind foundation of poeder altijd heel lelijk en onnatuurljik.
Of ben ik nou weer een onvrouw
verkeerde antwoordquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef flying-dutchman het volgende:
ssht, dat zou je niet vertellen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
verkeerde antwoord
Moet zijn : Wanneer was je afspraak ook alweer bij de derma/uroloog![]()
Oh dat zou dan wel weer handig voor Tav en mij zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef Tezz het volgende:
Kan inderdaad heel lelijk zijn! Zeker als er te fanatiek gekwast wordt.
Maar ohohoh wat is het verdomde handig om wallen weg te werken....
Ik vind foundation lelijk wanneer je vrouw zijnde wéét dat je de komende uren onder fel TL-licht door gaat brengen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kan inderdaad heel lelijk zijn! Zeker als er te fanatiek gekwast wordt.
Maar ohohoh wat is het verdomde handig om wallen weg te werken....
Laat ook maar, als we hier grapjes gaan uitleggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:21 schreef flying-dutchman het volgende:
huid en pisbuis experts..... 1+1 = 2, golfer chop chop?
Ik heb een vriendin die werkelijk waar altijd zo'n rand heeft. Als je dan zonodig oranje foundation wil gebruiken, smeer het dan in godsnaam door op de onderkant van je kin en in je nek.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat zou dan wel weer handig voor Tav en mij zijn![]()
Ik heb een collega die smeert altijd haar wenkbrauwen mee
Ik ken het, heb het weken lang gehad met Tankini'squote:Op maandag 4 oktober 2010 23:21 schreef Tezz het volgende:
Ik heb vorige week op inet gezocht naar een winterjas. Werkelijk waar, op iedere site waar ik kom plempen ze jassenreclame voor me neer. Vreselijk irritant.
Even een cleaner over mijn pc gooien zometeen.
Precies!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind foundation lelijk wanneer je vrouw zijnde wéét dat je de komende uren onder fel TL-licht door gaat brengen.![]()
Soms denk ik dat Braamyo stukken slimmer en sensitiever is dan jij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:21 schreef flying-dutchman het volgende:
huid en pisbuis experts..... 1+1 = 2, golfer chop chop?
Ja stom he. Ik heb vrijdag een nieuwe jas gekocht bij de C&A. Nu hangt ie nieuw te wezen in de gang. Ik wil hem aaaaaaan!!!!!! (maar ik wil ook lekker weer trouwens. Dus vergeet maar wat ik gezegd heb).quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken het, heb het weken lang gehad met Tankini's
Maar mijn prachtige winterjas heb ik binnen
Alleen is het nu 21 gr. buiten
Bentequote:Op maandag 4 oktober 2010 23:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Precies!
Ik ken maar weinig plamuurmeiskes. Eentje eigenlijk maar, die werkt in de plaatselijke snackbar. Totdat Bente een keer aan haar vroeg: waarom zijn jouw wenkbrauwen altijd oranje???
Ik kon wel door de grond zakken..... (ze kon er trouwens wel om lachen).
Edit: ik ken er twee. Mijn vriendin met de kinrand ook natuurlijk.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Precies!
Ik ken maar weinig plamuurmeiskes. Eentje eigenlijk maar, die werkt in de plaatselijke snackbar. Totdat Bente een keer aan haar vroeg: waarom zijn jouw wenkbrauwen altijd oranje???
Ik kon wel door de grond zakken..... (ze kon er trouwens wel om lachen).
Edit: ik ken er twee. Mijn vriendin met de kinrand ook natuurlijk.
Haha succes!quote:
Steer, een tip: laat haar geen test doen op de eerste date. En praat ook niet in raadselachtige letters.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een ENFJ moeder voor m'n kinderen.
Huuuuquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Steer, een tip: laat haar geen test doen op de eerste date. En praat ook niet in raadselachtige letters.![]()
Veel oefenen heeft Steer vast geen problemen mee.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Tezz het volgende:
Haha succes!
Valt niet mee hoor, om ze zo mooi in elkaar te knutselen!
Nee precies. Heb ik ook jaren gedaan voordat ik aan het echte knutselwerk durfde te beginnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel oefenen heeft Steer vast geen problemen mee.
steer moet gewoon een dating site beginnen waar alle die letters de bron voor een match zijn... en natuurlijk gewoon alle leuke dames aan zichzelf matchen met 100% matchquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Steer, een tip: laat haar geen test doen op de eerste date. En praat ook niet in raadselachtige letters.![]()
3x raden hoe ik aan mijn vorige Russische ex ben gekomen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
steer moet gewoon een dating site beginnen waar alle die letters de bron voor een match zijn... en natuurlijk gewoon alle leuke dames aan zichzelf matchen met 100% match
Nou! Gat in de markt! Je bent er goed in, dat is inmiddels bewezen. Alhoewel, een ex is een ex. Dus dat ging dan niet zo goed.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
3x raden hoe ik aan mijn vorige Russische ex ben gekomen.
Ik was verantwoordelijk voor de selectie van deelnemers aan een congres. Uiteraard geheel objectief op motivatiebrief pasfoto geselecteerd.![]()
Succes Steer! En trusten....quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
MjaWel een lieve ex hoor. Bijna goed maar niet helemaal was ze.
slapie, morgen allereerste meeting met de chirurg waarvoor ik het vuile werk ga opknappen de komende 10 maanden.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat zou dan wel weer handig voor Tav en mij zijn![]()
Dat is dus precies het probleem met dat programma. Als die gozer het presenteert is het nog erger (en ik kreeg al jeuk bij zijn aankondiging dat we "even naar de waterstanden" gingen toen hij de beurskoersen moest voorlezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:10 schreef flying-dutchman het volgende:
Die muts van wakker nl verteld toch wel iets heel anders dan de werkelijkheid....
Zij mag ook wel wat voorstellen vind ik, het is tenslotte ook leuk voor haar om bij jou te zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:48 schreef flying-dutchman het volgende:
A gesmst met voorstel wat te gaan eten ergens, nu maar weer in afwacht modus
Denk je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zij mag ook wel wat voorstellen vind ik, het is tenslotte ook leuk voor haar om bij jou te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |