echt waar? haha das wel jammer. maar ziet er uit als een klein meisje met een leuke uitstraling. niet te overdreven zoals sommige hooter meiden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1.58m
[..]
Foto's zijn best nog geshopt hoor.
Die is op haar 40e tonnetje rondquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Sarabi het volgende:
@Steer's foto's
Tja lekkere tieten maar bloedmooi wil ik haar niet noemen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Wow, alfabetische volgorde, daarom duurde het zo lang
Worden haar borsten wel nog groter vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is op haar 40e tonnetje rondPropje
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Wow, alfabetische volgorde, daarom duurde het zo lang
Hoe denk je dat Bluezz zich nu voeltquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreftquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
Ik vond nog een aftermodeshow fotoStelt niks voor vergeleken met Steers hootersmeisje, maar goed.
Dit issem:
Niet quoten svp! Collega staat er ook op, dus ik haal m zo weer weg
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke foto!!![]()
je lijkt een beetje op Rafaela
niet quotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreft
Ja, die foto heeft ook 20 kwijlreacties van mannen en 2 andere wannabe model vrouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen die bovenste foto. Bij dat soort 'kijk mij eens ondeugend poseren hihi' foto's trek ik letterlijk een
gezicht
Haal die link is weg mutsiequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke foto!!![]()
je lijkt een beetje op Rafaela
waarom sta ik 4e?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Worden haar borsten wel nog groter van
Propjes zijn rondquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
@Sunny: propjes zijn goed, kan ik tenminste naar beneden kijken![]()
Hahahahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreft
Nou, jouw uitstraling is tenminste non-bitchy benaderbaar én knap.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
Ik vond nog een aftermodeshow fotoStelt niks voor vergeleken met Steers hootersmeisje, maar goed.
Dit issem:
-knip-
Niet quoten svp! Collega staat er ook op, dus ik haal m zo weer weg
Thanks! Ik heb mn bril heel vaak op hoor! Maar met festivals en feestjes vind ik het onhandig dus dan doe ik vaak mn lenzen inquote:
Meen het wel, ik hou van een echte uitstralingquote:
Jep en haal die link daar is wegquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, jouw uitstraling is tenminste non-bitchy benaderbaar én knap.
Is dat nylon op je armen?![]()
ik vind dat een bril bij een meiske erg sexy kan zijn!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb mn bril heel vaak op hoor! Maar met festivals en feestjes vind ik het onhandig dus dan doe ik vaak mn lenzen in
Vind em leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb mn bril heel vaak op hoor! Maar met festivals en feestjes vind ik het onhandig dus dan doe ik vaak mn lenzen in
Niks mis met ronde vrouwenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is op haar 40e tonnetje rondPropje
Thanks!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meen het wel, ik hou van een echte uitstralingVeel leuker
ik zou zeggen.. ga eens langs bij de opticienquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind em leuk![]()
![]()
Ik wil ook een leuke bril.. die ik nu heb is saai en er zitten krassen opIk draag bijna altijd lenzen maar zou ook graag vaker een bril willen dragen ivm zere ogen..
Ze hoeft ook niet zo heel breed te worden om rond te zijnquote:
Ja daarom draag ik dus ook een bril.. En voor de keren dat ik wel mn lenzen in heb, heb ik speciale lenzen, maar dan nog is het niet echt optimaal. Ik heb mn bril trouwens gewoon van de hans anders, daar hebben ze tegenwoordig hartstikke leuke modellen en ze zijn niet duur!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind em leuk![]()
![]()
Ik wil ook een leuke bril.. die ik nu heb is saai en er zitten krassen opIk draag bijna altijd lenzen maar zou ook graag vaker een bril willen dragen ivm zere ogen..
Nee, moet Thijs mee hebben.. anders kies ik toch weer voor veilig en saai..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou zeggen.. ga eens langs bij de opticiendie ziet ook wel goed wat leuk bij je staat
hmm dan ben je zwanger, vind je dat sexy?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet zo heel breed te worden om rond te zijn
mijne komen bij specsavers vandaan ook niet duur en redelijk modieus te noemenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja daarom draag ik dus ook een bril.. En voor de keren dat ik wel mn lenzen in heb, heb ik speciale lenzen, maar dan nog is het niet echt optimaal. Ik heb mn bril trouwens gewoon van de hans anders, daar hebben ze tegenwoordig hartstikke leuke modellen en ze zijn niet duur!
Huhquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm dan ben je zwanger, vind je dat sexy?
Strak buikje heeft ze op haar bikinifoto's hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet zo heel breed te worden om rond te zijn
Jaloers??quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. niet jaloers gaan doen he
ja een bril is toch al gauw ¤ 300,- vind het echt heel duur maar als ik bedenk wat ik al aan daglenzen heb gekocht... zijn al zeker 2 brillenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, moet Thijs mee hebben.. anders kies ik toch weer voor veilig en saai..
Eerst geld hebben, ben nu al zo blut als wat
niet breed, wel rond. dan denk ik aan zwangere vrouwen. die worden niet veel breder nmlquote:
Mijne ook van Specsavers (door Bloes uitgezocht) en sinds ik hem heb wil ik geen lenzen meer in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mijne komen bij specsavers vandaan ook niet duur en redelijk modieus te noemen
zwarte voor bij zwarte schoenen en bruine voor bij bruine schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |