echt waar? haha das wel jammer. maar ziet er uit als een klein meisje met een leuke uitstraling. niet te overdreven zoals sommige hooter meiden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1.58m
[..]
Foto's zijn best nog geshopt hoor.
Die is op haar 40e tonnetje rondquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Sarabi het volgende:
@Steer's foto's
Tja lekkere tieten maar bloedmooi wil ik haar niet noemen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Wow, alfabetische volgorde, daarom duurde het zo lang
Worden haar borsten wel nog groter vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is op haar 40e tonnetje rondPropje
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Wow, alfabetische volgorde, daarom duurde het zo lang
Hoe denk je dat Bluezz zich nu voeltquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreftquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
Ik vond nog een aftermodeshow fotoStelt niks voor vergeleken met Steers hootersmeisje, maar goed.
Dit issem:
Niet quoten svp! Collega staat er ook op, dus ik haal m zo weer weg
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke foto!!![]()
je lijkt een beetje op Rafaela
niet quotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreft
Ja, die foto heeft ook 20 kwijlreacties van mannen en 2 andere wannabe model vrouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen die bovenste foto. Bij dat soort 'kijk mij eens ondeugend poseren hihi' foto's trek ik letterlijk een
gezicht
Haal die link is weg mutsiequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke foto!!![]()
je lijkt een beetje op Rafaela
waarom sta ik 4e?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Worden haar borsten wel nog groter van
Propjes zijn rondquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
@Sunny: propjes zijn goed, kan ik tenminste naar beneden kijken![]()
Hahahahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreft
Nou, jouw uitstraling is tenminste non-bitchy benaderbaar én knap.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
Ik vond nog een aftermodeshow fotoStelt niks voor vergeleken met Steers hootersmeisje, maar goed.
Dit issem:
-knip-
Niet quoten svp! Collega staat er ook op, dus ik haal m zo weer weg
Thanks! Ik heb mn bril heel vaak op hoor! Maar met festivals en feestjes vind ik het onhandig dus dan doe ik vaak mn lenzen inquote:
Meen het wel, ik hou van een echte uitstralingquote:
Jep en haal die link daar is wegquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, jouw uitstraling is tenminste non-bitchy benaderbaar én knap.
Is dat nylon op je armen?![]()
ik vind dat een bril bij een meiske erg sexy kan zijn!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb mn bril heel vaak op hoor! Maar met festivals en feestjes vind ik het onhandig dus dan doe ik vaak mn lenzen in
Vind em leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb mn bril heel vaak op hoor! Maar met festivals en feestjes vind ik het onhandig dus dan doe ik vaak mn lenzen in
Niks mis met ronde vrouwenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is op haar 40e tonnetje rondPropje
Thanks!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meen het wel, ik hou van een echte uitstralingVeel leuker
ik zou zeggen.. ga eens langs bij de opticienquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind em leuk![]()
![]()
Ik wil ook een leuke bril.. die ik nu heb is saai en er zitten krassen opIk draag bijna altijd lenzen maar zou ook graag vaker een bril willen dragen ivm zere ogen..
Ze hoeft ook niet zo heel breed te worden om rond te zijnquote:
Ja daarom draag ik dus ook een bril.. En voor de keren dat ik wel mn lenzen in heb, heb ik speciale lenzen, maar dan nog is het niet echt optimaal. Ik heb mn bril trouwens gewoon van de hans anders, daar hebben ze tegenwoordig hartstikke leuke modellen en ze zijn niet duur!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind em leuk![]()
![]()
Ik wil ook een leuke bril.. die ik nu heb is saai en er zitten krassen opIk draag bijna altijd lenzen maar zou ook graag vaker een bril willen dragen ivm zere ogen..
Nee, moet Thijs mee hebben.. anders kies ik toch weer voor veilig en saai..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou zeggen.. ga eens langs bij de opticiendie ziet ook wel goed wat leuk bij je staat
hmm dan ben je zwanger, vind je dat sexy?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet zo heel breed te worden om rond te zijn
mijne komen bij specsavers vandaan ook niet duur en redelijk modieus te noemenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja daarom draag ik dus ook een bril.. En voor de keren dat ik wel mn lenzen in heb, heb ik speciale lenzen, maar dan nog is het niet echt optimaal. Ik heb mn bril trouwens gewoon van de hans anders, daar hebben ze tegenwoordig hartstikke leuke modellen en ze zijn niet duur!
Huhquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm dan ben je zwanger, vind je dat sexy?
Strak buikje heeft ze op haar bikinifoto's hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet zo heel breed te worden om rond te zijn
Jaloers??quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. niet jaloers gaan doen he
ja een bril is toch al gauw ¤ 300,- vind het echt heel duur maar als ik bedenk wat ik al aan daglenzen heb gekocht... zijn al zeker 2 brillenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, moet Thijs mee hebben.. anders kies ik toch weer voor veilig en saai..
Eerst geld hebben, ben nu al zo blut als wat
niet breed, wel rond. dan denk ik aan zwangere vrouwen. die worden niet veel breder nmlquote:
Mijne ook van Specsavers (door Bloes uitgezocht) en sinds ik hem heb wil ik geen lenzen meer in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mijne komen bij specsavers vandaan ook niet duur en redelijk modieus te noemen
zwarte voor bij zwarte schoenen en bruine voor bij bruine schoenen
Ik heb harde lenzen.. das 1x 200,-.. ook duur maar doe er al een tijd mee nu.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja een bril is toch al gauw ¤ 300,- vind het echt heel duur maar als ik bedenk wat ik al aan daglenzen heb gekocht... zijn al zeker 2 brillen
En toch is ze al rond als ze 1,58 breed is, de gemiddelde NL vrouw heeft daar 1,72 aan breedte voor nodigquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Strak buikje heeft ze op haar bikinifoto's hoor.
Maar ik zal er woensdag nog eens een paar keer in prikken om te checken.![]()
Die van mij was gewoon maar 75 euro inclusief glazenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja een bril is toch al gauw ¤ 300,- vind het echt heel duur maar als ik bedenk wat ik al aan daglenzen heb gekocht... zijn al zeker 2 brillen
Ik heb ook daglenzen... lekker makkelijk. Ook om mee te nemen, geen gezeik met vloeistoffen en bacterien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe. maar hootersmeisje is absoluut niet dik. omdat ze zo klein is en zulke dikke tieten heeft lijkt dat zo maar bij die foto op de trap zie je dat ze verder een prachtig figuurtje heeftquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaloers??Ik ben blij dat ik niet zo propperig ben als mijn oma was.. dat was ook zo'n klein rond ding
Ik hoef niet per se te rollen
damn weinig dioptrieën zeker?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon maar 75 euro inclusief glazen
Ik heb geen ideequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
damn weinig dioptrieën zeker?
Je mag even snel spiekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef LieLie het volgende:
Nu heb ik Aure's foto gemist!
Maar ben wel meer verliefd op de Samsung telefoon![]()
![]()
kleine vrouwen worden eerder rond. lange mensen hebben meer lijf om voedsel op te slaan. als iemand van 1.58m net zoveel eet als iemand van 1.72m wordt die van 1.58m sneller dikker.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En toch is ze al rond als ze 1,58 breed is, de gemiddelde NL vrouw heeft daar 1,72 aan breedte voor nodig
okquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kleine vrouwen worden eerder rond. lange mensen hebben meer lijf om voedsel op te slaan. als iemand van 1.58m net zoveel eet als iemand van 1.72m wordt die van 1.58m sneller dikker.
uitzonderingen daargelaten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kleine vrouwen worden eerder rond. lange mensen hebben meer lijf om voedsel op te slaan. als iemand van 1.58m net zoveel eet als iemand van 1.72m wordt die van 1.58m sneller dikker.
uitzonderingen daargelaten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je moet TAV niet zo serieus nemen joh.. zonde van je tijd
Thanks! Outfit is niet van mezelf hoor. Ik vond hem wel tof, maar past niet echt binnen mn budget. Die rok alleen al was 200 euroquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
handig dat ik de editgeschiedenis van een post kan zien
staat je goed aure
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Outfit is niet van mezelf hoor. Ik vond hem wel tof, maar past niet echt binnen mn budget. Die rok alleen al was 200 euro
ok thanks voor de tip.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je moet TAV niet zo serieus nemen joh.. zonde van je tijd
Duur merk en er is megaveel stof gebruikt.quote:
gaat het voor de rest?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Outfit is niet van mezelf hoor. Ik vond hem wel tof, maar past niet echt binnen mn budget. Die rok alleen al was 200 euro
hij staat op facebook hoor, dus je kunt hem gewoon zien!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mis verdikkie alle leuke foto'sKunnen jullie nou niet gewoon die dingen laten staan of zo
![]()
Te lui om de collega er even af te knippenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Kunnen jullie nou niet gewoon die dingen laten staan of zo![]()
Ik PM wel ff, anders is het ook zo watquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mis verdikkie alle leuke foto'sKunnen jullie nou niet gewoon die dingen laten staan of zo
![]()
legging 40 euroquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat het voor de rest?![]()
ter compensatie had je het blouseje voor ¤ 3,- ?(oh niet verkeerd opvatten hoor, is niet beledigend bedoeld)
precies! Maar P kan hem gewoon op FB zien, dus die moet niet zo moeilijk doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Te lui om de collega er even af te knippen
Klopt ook hoor,quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:07 schreef DarkElf het volgende:
die foto's vind ik niet zoveel aan steer, niet mijn smaak vrouw zeg maar maar dat is natuurlijk heel persoonlijk
een outfit van ¤ 500,-quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef Aure het volgende:
[..]
legging 40 euro
rok 200 euro
topje(met die strik) 40/50 euro (weet niet meer zeker)
nylon shirt dat er overheen zit 50 euro
leren giletje 150 euro
Dure outfit
quote:
ah t gaat je gewoon om t scorenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt ook hoor,
Stipjes vind ik 10000x knapper dan het Hooters meisje.
Maar een Hooters meisje is wel een Hooters meisje, snap je?![]()
![]()
Ze is ook Oostblokquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef LieLie het volgende:
Ik vind haar een beetje Oostblok Steer. Niet lelijk, wel oostblok.
werkt ze daar nou nog steeds?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt ook hoor,
Stipjes vind ik 10000x knapper dan het Hooters meisje.
Maar een Hooters meisje is wel een Hooters meisje, snap je?![]()
![]()
Hahaha ik zeg net dat het niet van mezelf is! Is gewoon van de winkel! Alleen de legging heb ik gekregenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een outfit van ¤ 500,-hopelijk draag je het vaak!
Ja, absoluut, het gaat me erom dat ze een oprechte pruillip trekt als ik zeg dat ik niet zeker weet of ik de volgende les er wel ben.quote:
Nee, was toen ze in Duitsland studeerdequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
werkt ze daar nou nog steeds?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha ik zeg net dat het niet van mezelf is! Is gewoon van de winkel! Alleen de legging heb ik gekregen
Was een outfit van de modeshow he mutsie
denk je??quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, absoluut, het gaat me erom dat ze een oprechte pruillip trekt als ik zeg dat ik niet zeker weet of ik de volgende les er wel ben.dat wist ik echt niet vorige week
maar de naam hootersmeisje zal ze de rest van haar leven wel houdenquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, was toen ze in Duitsland studeerde
Dat weet je met dit soort mensen nooit. Maar dat is Het Spel, babe.quote:
Bij mij wel, FF.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar de naam hootersmeisje zal ze de rest van haar leven wel houden
hooters heeft ze zekerquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar de naam hootersmeisje zal ze de rest van haar leven wel houden
het is wel heel erg 'Russisch' (ook ex ussr russisch zeg maar) dat glamour en neppige ja.. weer wat anders dan die nuchtere uit de klei getrokken, veel te grote, lompe hollandsche meiden hier hequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet je met dit soort mensen nooit. Maar dat is Het Spel, babe.![]()
Vind het wel wat hebben, die neppigheid en glamour, is weer eens wat anders dan de CUL SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |