ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap die nieuwsgierigheid nooit zo goed.
Zegt de ADO-supporter die op de tribune alles wat met Ajax te maken heeft staat 'uit te kankeren'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:15 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
kwestie van opvoeding/normen/waarden etc.
zo zo jij bent goed op de hoogtequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zegt de ADO-supporter die op de tribune alles wat met Ajax te maken heeft staat 'uit te kankeren'.
Het boeit vrijwel niemand, maar zoals ik al zei: dat de vraag opkomt is niet zo abnormaal. Daar weer over verbaasd zijn, vind ik dan weer meer abnormaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee ik zie het ook niet als een probleem, mij boeit het gewoon 0,0 hoe iemand zelfmoord heeft gepleegd.
Tenzij het natuurlijk mensen betreft die dichterbij je staan.
Jij komt op dit forum nou niet echt over als de meest opgevoede persoon.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:19 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zo zo jij bent goed op de hoogte
Oké.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:31 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het boeit vrijwel niemand, maar zoals ik al zei: dat de vraag opkomt is niet zo abnormaal. Daar weer over verbaasd, vind ik dan weer meer abnormaal.
Het is net als Gerrie Tokkie die tegen je zegt dat je je asociaal gedraagt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij komt op dit forum nou niet echt over als de meest opgevoede persoon.Het lijkt me ook wel aannemelijk wat DrDentz zegt.
jou geilheid op de zelfmoord van antonie kamerling komt op mij over als het gedrag van een uitgerangeerd niks om het hand hebbend oud wijf dat leeft op de gebeurtenissen van anderen en daar helemaal opgewonden van raaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is net als Gerrie Tokkie die tegen je zegt dat je je asociaal gedraagt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Haha, een typische Haagse Sjon. Op alles kankeren maar argumenten ho maar.
Kaassoufles in het frituur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |