Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Kan je die ook op google vinden dan?
duidelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Met accentjes een regelrechte kopie van wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldvoetballer_van_het_jaar
Lijkt me vrij duidelijk ja. En hij had het kunnen weten want hij was vorig topic actief toen dat gedoe met banaantjeEE speelde. Doe inderdaad maar een nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Met accentjes een regelrechte kopie van wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldvoetballer_van_het_jaar
Doe maar, dit lijkt me evident.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:11 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Ja
Wat doen we?
Het punt terug in de pot en een nieuwe vraag? Ik heb er nog wel eentje.
Helaas is dat de beste oplossing.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:11 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Ja
Wat doen we?
Het punt terug in de pot en een nieuwe vraag? Ik heb er nog wel eentje.
Hmmm heb ik nu gelezen en ik geef eerlijk toe dat ik Wikipedia had gebruikt, ik wist echt niet meer dat Luís Figo in 2001 had gewonnen.quote:
Stand #2055quote:
Da's driequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:22 schreef Pepersaus het volgende:
naast de genoemde ken ik nog apple the ap ofzoiets
Google je nou weer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef Doler12 het volgende:
William Adams
Stacy Ferguson
Taboo
Kim Hill
Dit keer niet, maar volgens mij is Kim geen lid meer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:24 schreef Yankee het volgende:
is dit wederom met gebruik van google doler12?
tja het is mij volstrekt onduidelijk hoe je in dat geval die naam kunt wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Kim Hill was al geen lid meer toen Black Eyed Peas bekend werden. In 2000 verliet zij de groep, Elephunk komt uit 2003. Dit neigt gewoon weer naar googelen als je het mij vraagt.
Dan moet naar mij mening, maar geen simpele internet vraag opgeven, om dit te voorkomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Kim Hill was al geen lid meer toen Black Eyed Peas bekend werden. In 2000 verliet zij de groep, Elephunk komt uit 2003. Dit neigt gewoon weer naar googelen als je het mij vraagt.
Gastquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dan moet naar mij mening, maar geen simpele internet vraag opgeven, om dit te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |