quote:
Wat is daar zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef BluesRebel het volgende:
Ajacied Oleguer duikt op in krakers-protest
http://www.parool.nl/paro(...)rakers-protest.dhtml
Dat dus. Was er totaal niet verbaasd over. En ik vind het leuk dat er ook spelers zijn die politiek interessant vinden, maar om nou met krakers mee te lopen die telkens rellen, zeker als je zijn reputatie hebt. Vandaar diequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Boer6 het volgende:
Dat Oleguer erbij loopt is inderdaad geen verrassing.
Mooi zo, wat meer roulatie kan geen kwaad!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef mash_ het volgende:
AMSTERDAM - Nicolas Lodeiro is maandag aangesloten bij de groepstraining van Ajax. De aanvallende middenvelder uit Uruguay brak tijdens het WK in Zuid-Afrika zijn voet. Hij kwam daarna niet meer in actie.
© ANPLodeiro oefende met een klein groepje spelers. De meeste voetballers van Ajax spelen de komende anderhalve week voor hun land.
Trainer Martin Jol verwacht dat hij ook snel over zijn aanwinsten Teemu Tainio en Mido kan beschikken.
De eerstgenoemde Fin is bijna hersteld van een hamstringblessure. Mido kampt nog met overgewicht
Afgelopen zondag waren er 10 spelers rijp voor een wissel ja. Zelfs Suarez bakte er geen reet vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef dnzl het volgende:
[..]
Mooi zo, wat meer roulatie kan geen kwaad!
Suarez was echt slecht, ballen die hij niet kon controleren heb dat nog nooit gezien bij die kerel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag waren er 10 spelers rijp voor een wissel ja. Zelfs Suarez bakte er geen reet van
En die gebaren iedere keer. Hij had het duidelijk niet naar z'n zin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Suarez was echt slecht, ballen die hij niet kon controleren heb dat nog nooit gezien bij die kerel.
Als hij ons eindelijk weer kampioen kan maken met anti-voetbal teken ik ervoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Lodeiro is de man die Ajax weer ter handen zal nemen en Ajax weer beter zal laten voetballen. Jol doet en wil het niet. Zo lijkt het althans. Alleen maar winnen telt voor hem. De manier voor hem interesseert hem niet. Erg jammer.
Dan heb je helemaal oorlog met Johan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als hij ons eindelijk weer kampioen kan maken met anti-voetbal teken ik ervoor. Zo doet PSV het ook al jaren.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Lodeiro is de man die Ajax weer ter handen zal nemen en Ajax weer beter zal laten voetballen. Jol doet en wil het niet. Zo lijkt het althans. Alleen maar winnen telt voor hem. De manier voor hem interesseert hem niet. Erg jammer.
Nee, beter.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]T is geen johan cruijf ofzo, de tering hé
![]()
Overigens is hij volgens mij best goed maar hij heeft nog geen kans gehad omdat ie geblesseerd is geweest. Niet omdat Jol niet wil.
Je laatste oplossing is het best, of evt. Eriksen daar. Maar Bonevacia moet rustig gebracht worden en De Zeeuw een linie naar voren, lijkt me ook niet het best, gezien zijn schot en passing echt ver onder de maat is. Inzicht heeft hij vaak wel, en ik zie dat hij dat heeft, maar de passing is te onnauwkeurig om hem voor de aanvoer te laten zorgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee, beter.![]()
![]()
Serieus, jij hebt ook kunnen zien dat hij in de weinige minuten dat hij voor Ajax heeft mogen spelen zijn klasse al heeft verraden. Fantastische voetballer die de steekpas in huis heeft, die de bal vraagt en wijst waar hij die wil hebben, die de combinatie aan kan gaan, die technisch één van de beteren is.
Met De Jong gaat het combinatievoetbal iig niet lekker.
En ik maak me wat betreft Jol grote zorgen. Zet hij Tainio voor De Jong erin ( mocht De Jong zijn blessure lang duren ) of zet hij De Zeeuw een linie naar voren en Bonevacia in zijn plaats OF brengt hij de aanvallend ingestelde Lodeiro.
Durft Jol dat wel te doen? Ik hoop uit het de grond van mijn hart.
quote:Hieronder een eenvoudige weergave van de feiten:
- Op 7 september zit een delegatie van NAC om tafel met ajax en een afvaardiging van de Amsterdamse lokale driehoek;
- Onderwerp van gesprek is de voorbereiding op de wedstrijd ajax-NAC van 16 oktober aanstaande;
- De Amsterdammers verrassen de NAC-delegatie met de mededeling dat wat hen betreft de wedstrijd als categorie A wordt ingedeeld;
- NAC reageert hierop door aan te geven dat dit wel een risico met zich mee kan brengen. De Amsterdammers erkennen deze en gezamenlijk wordt bepaald dat met een goede organisatie deze risico’s acceptabel zijn;
- De voorverkoop gaat van start ;
- Op 6 oktober, 10 dagen voor de wedstrijd, waarvoor er zo’n 250 kaarten op naam verkocht zijn komt vanuit Amsterdam de mededeling dat het vrije vervoer even wordt aangepast in een verplichte buscombi ;
- NAC reageert hier verbaasd op, als gesprekspartner en partij die exact weet wie er mee gaat is het niet meer dan normaal dat er fatsoenlijk en tijdig overleg plaats zal vinden;
- Amsterdam geeft aan dat de risico’s die eerder zijn besproken verergerd zijn, want “er waren na ajax-mvv wat relletjes" , en de heren van de politie hebben “relevante informatie” ontvangen. Even voor de beeldvorming: na afloop van ajax-mvv werden de 600 limburgers met 2 busjes ME begeleiding langs het supportershome van ajax gestuurd, waarna er wat onvriendelijkheden zijn uitgewisseld. De relevante politie-informatie is uitgebreid besproken en erkend tijdens het eerste overleg. Die informatie leidde op 7 september niet tot een risico-opschaling;
En je reactie slaat op....?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef Santello het volgende:
Waarom wil een stel supporters speciaal behandelt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |