abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:05:56 #1
73209 dnzl
Minimalist.
pi_87181465

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik zag hem bij DWDD :')
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef BluesRebel het volgende:
Ajacied Oleguer duikt op in krakers-protest

http://www.parool.nl/paro(...)rakers-protest.dhtml

:')
Wat is daar zo :') aan? Is het :') dat Oleguer een hobby heeft (fotografie). Of is het :') dat hij een uitgekristalliseerde politieke opvatting heeft?
pi_87181493
Goede tt! en je tt nummer klopt niet :P
pi_87181497
:W TVP
pi_87181680
14784 8-)
pi_87181768
Oleguer ziet er ook wel uit als een hippie.
pi_87182107
Dat Oleguer erbij loopt is inderdaad geen verrassing.
Was heel Nederland maar als Matsoe Matsoe
pi_87185004
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:18 schreef Boer6 het volgende:
Dat Oleguer erbij loopt is inderdaad geen verrassing.
Dat dus. Was er totaal niet verbaasd over. En ik vind het leuk dat er ook spelers zijn die politiek interessant vinden, maar om nou met krakers mee te lopen die telkens rellen, zeker als je zijn reputatie hebt. Vandaar die :')
pi_87186171
AMSTERDAM - Nicolas Lodeiro is maandag aangesloten bij de groepstraining van Ajax. De aanvallende middenvelder uit Uruguay brak tijdens het WK in Zuid-Afrika zijn voet. Hij kwam daarna niet meer in actie.

© ANPLodeiro oefende met een klein groepje spelers. De meeste voetballers van Ajax spelen de komende anderhalve week voor hun land.

Trainer Martin Jol verwacht dat hij ook snel over zijn aanwinsten Teemu Tainio en Mido kan beschikken.

De eerstgenoemde Fin is bijna hersteld van een hamstringblessure. Mido kampt nog met overgewicht
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:08:57 #9
73209 dnzl
Minimalist.
pi_87187964
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef mash_ het volgende:
AMSTERDAM - Nicolas Lodeiro is maandag aangesloten bij de groepstraining van Ajax. De aanvallende middenvelder uit Uruguay brak tijdens het WK in Zuid-Afrika zijn voet. Hij kwam daarna niet meer in actie.

© ANPLodeiro oefende met een klein groepje spelers. De meeste voetballers van Ajax spelen de komende anderhalve week voor hun land.

Trainer Martin Jol verwacht dat hij ook snel over zijn aanwinsten Teemu Tainio en Mido kan beschikken.

De eerstgenoemde Fin is bijna hersteld van een hamstringblessure. Mido kampt nog met overgewicht
Mooi zo, wat meer roulatie kan geen kwaad!
pi_87188898
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:08 schreef dnzl het volgende:

[..]

Mooi zo, wat meer roulatie kan geen kwaad!
Afgelopen zondag waren er 10 spelers rijp voor een wissel ja. Zelfs Suarez bakte er geen reet van ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87189070
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Afgelopen zondag waren er 10 spelers rijp voor een wissel ja. Zelfs Suarez bakte er geen reet van ;(
Suarez was echt slecht, ballen die hij niet kon controleren heb dat nog nooit gezien bij die kerel.
pi_87189280
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Suarez was echt slecht, ballen die hij niet kon controleren heb dat nog nooit gezien bij die kerel.
En die gebaren iedere keer. Hij had het duidelijk niet naar z'n zin. :N

En die handsbal... wat ging er in godsnaam door z'n hoofd heen?

Volgens mij speelde hij zijn slechtste wedstrijd ooit in het shirt van Ajax
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87209446
Wat een gouden reactie van Suarez na FC utrecht.

Nu is niet goeie moment voor grapjes :D
Nothing to see here, carry on
pi_87209674
Over de 14.000 al. _O_
pi_87209940
Lodeiro is de man die Ajax weer ter handen zal nemen en Ajax weer beter zal laten voetballen. Jol doet en wil het niet. Zo lijkt het althans. Alleen maar winnen telt voor hem. De manier voor hem interesseert hem niet. Erg jammer.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_87212966
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Lodeiro is de man die Ajax weer ter handen zal nemen en Ajax weer beter zal laten voetballen. Jol doet en wil het niet. Zo lijkt het althans. Alleen maar winnen telt voor hem. De manier voor hem interesseert hem niet. Erg jammer.
Als hij ons eindelijk weer kampioen kan maken met anti-voetbal teken ik ervoor ^O^ . Zo doet PSV het ook al jaren.
pi_87215930
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Als hij ons eindelijk weer kampioen kan maken met anti-voetbal teken ik ervoor ^O^ . Zo doet PSV het ook al jaren.
Dan heb je helemaal oorlog met Johan. ;(
pi_87216404
Suarez was inderdaad belabberd ja. Begreep ook totaal niet waarom hij daar überhaupt met corners staat en waarom hij hands moest maken.. Het leek wel weer een 'klassiek' Ajax-verlies. Als het niet draait, dan zit ook alles tegen. Wanhoop, naar elkaar wijzen, geen plan..Om maar te zwijgen over hoe vaak we wel niet paal en lat hebben geraakt, verdomme..

Maar als ik over 1 speler geen slecht woord rep is het Luis wel. Deze man betekent enorm veel voor me/ons en ookal baalde ik van het verlies, niemand treft blaam. Suarez laat iedereen in de vreugde delen bij doelpunten en assists en dergelijke en als we verliezen, verliezen we met zn allen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:18:07 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87216894
Alstu
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:25:20 #20
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_87255007
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
:') T is geen johan cruijf ofzo, de tering hé :P

Overigens is hij volgens mij best goed maar hij heeft nog geen kans gehad omdat ie geblesseerd is geweest. Niet omdat Jol niet wil.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_87262117
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

:') T is geen johan cruijf ofzo, de tering hé :P

Overigens is hij volgens mij best goed maar hij heeft nog geen kans gehad omdat ie geblesseerd is geweest. Niet omdat Jol niet wil.
Nee, beter. :P :P

Serieus, jij hebt ook kunnen zien dat hij in de weinige minuten dat hij voor Ajax heeft mogen spelen zijn klasse al heeft verraden. Fantastische voetballer die de steekpas in huis heeft, die de bal vraagt en wijst waar hij die wil hebben, die de combinatie aan kan gaan, die technisch één van de beteren is.
Met De Jong gaat het combinatievoetbal iig niet lekker.

En ik maak me wat betreft Jol grote zorgen. Zet hij Tainio voor De Jong erin ( mocht De Jong zijn blessure lang duren ) of zet hij De Zeeuw een linie naar voren en Bonevacia in zijn plaats OF brengt hij de aanvallend ingestelde Lodeiro.

Durft Jol dat wel te doen? Ik hoop uit het de grond van mijn hart.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_87265320
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Nee, beter. :P :P

Serieus, jij hebt ook kunnen zien dat hij in de weinige minuten dat hij voor Ajax heeft mogen spelen zijn klasse al heeft verraden. Fantastische voetballer die de steekpas in huis heeft, die de bal vraagt en wijst waar hij die wil hebben, die de combinatie aan kan gaan, die technisch één van de beteren is.
Met De Jong gaat het combinatievoetbal iig niet lekker.

En ik maak me wat betreft Jol grote zorgen. Zet hij Tainio voor De Jong erin ( mocht De Jong zijn blessure lang duren ) of zet hij De Zeeuw een linie naar voren en Bonevacia in zijn plaats OF brengt hij de aanvallend ingestelde Lodeiro.

Durft Jol dat wel te doen? Ik hoop uit het de grond van mijn hart.
Je laatste oplossing is het best, of evt. Eriksen daar. Maar Bonevacia moet rustig gebracht worden en De Zeeuw een linie naar voren, lijkt me ook niet het best, gezien zijn schot en passing echt ver onder de maat is. Inzicht heeft hij vaak wel, en ik zie dat hij dat heeft, maar de passing is te onnauwkeurig om hem voor de aanvoer te laten zorgen.
pi_87271443
Als Vak 410 echt ballen heeft - zoals ik de laatste demonstratie "Against modern football" wel kon waarderen - hoop ik dat ze dat ook weer doen tegen de schandalige beslissing die de club Ajax vandaag zonder overleg heeft genomen.

Een beslissing na zwaar en intens overleg om NAC supporters op eigen houtje naar Ajax-NAC te laten gaan werd in Breda met groot gejuich ontvangen. De complimenten voor Ajax waren niet van de lucht. Terwijl veel supporters hun vrije dagen al hebben ingeleverd, vakanties eerder zouden beëindigen, trein en wedstrijd kaartjes al over de toonbank gevlogen zijn, komt er plots nog een kleine PS: uit Amsterdam:

"Vrij vervoer gaat niet door, stap maar weer braaf in de bus geel/zwart vee die jullie zijn. Jammer voor je!"

Ik hoop dat dit een heel dik staartje gaat krijgen. Wat een verschrikkelijk laffe actie met nog laffere argumenten.

}:| -O- :( o|O :{w :|W

edit:
quote:
Hieronder een eenvoudige weergave van de feiten:
- Op 7 september zit een delegatie van NAC om tafel met ajax en een afvaardiging van de Amsterdamse lokale driehoek;
- Onderwerp van gesprek is de voorbereiding op de wedstrijd ajax-NAC van 16 oktober aanstaande;
- De Amsterdammers verrassen de NAC-delegatie met de mededeling dat wat hen betreft de wedstrijd als categorie A wordt ingedeeld;
- NAC reageert hierop door aan te geven dat dit wel een risico met zich mee kan brengen. De Amsterdammers erkennen deze en gezamenlijk wordt bepaald dat met een goede organisatie deze risico’s acceptabel zijn;
- De voorverkoop gaat van start ;
- Op 6 oktober, 10 dagen voor de wedstrijd, waarvoor er zo’n 250 kaarten op naam verkocht zijn komt vanuit Amsterdam de mededeling dat het vrije vervoer even wordt aangepast in een verplichte buscombi ;
- NAC reageert hier verbaasd op, als gesprekspartner en partij die exact weet wie er mee gaat is het niet meer dan normaal dat er fatsoenlijk en tijdig overleg plaats zal vinden;
- Amsterdam geeft aan dat de risico’s die eerder zijn besproken verergerd zijn, want “er waren na ajax-mvv wat relletjes" , en de heren van de politie hebben “relevante informatie” ontvangen. Even voor de beeldvorming: na afloop van ajax-mvv werden de 600 limburgers met 2 busjes ME begeleiding langs het supportershome van ajax gestuurd, waarna er wat onvriendelijkheden zijn uitgewisseld. De relevante politie-informatie is uitgebreid besproken en erkend tijdens het eerste overleg. Die informatie leidde op 7 september niet tot een risico-opschaling;

[ Bericht 19% gewijzigd door Stefkuh op 07-10-2010 01:23:14 ]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_87272015
Waarom wil een stel supporters speciaal behandelt worden?
pi_87273959
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef Santello het volgende:
En je reactie slaat op....?
pi_87291912
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef Santello het volgende:
Omdat aankoopvoorwaarden na aankoop veranderen? Als jij kaas koopt in de supermarkt, en na het passeren van de kassa zegt iemand, "oh nee, je moet vlees hebben"... Pik je ook niet, of wel?
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_87296365
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:31 schreef Tommy2K het volgende:

[..]

Omdat aankoopvoorwaarden na aankoop veranderen? Als jij kaas koopt in de supermarkt, en na het passeren van de kassa zegt iemand, "oh nee, je moet vlees hebben"... Pik je ook niet, of wel?
Precies dat. het is echt belachelijk. Gestoord ook van NAc dat ze het zomaar accepteren "we gaan wel de kosten verhalen op Ajax"... ja boeiend. Gewoon voet bij stuk houden, boycotten, je laat je toch niet zo makkelijk dood maken met een blije mus blij maken met een dooie mus...

Ben het na jaren verplicht bussen al een jaar of 2 meer dan beu. Zo nu en dan een uitwedstrijd die wel legaal op eigen vervoer te bezoeken is of af en toe tussen het thuispubliek. Maar ik ben toch iemand die het liefst uit zijn dak gaat - mocht dat ff kunnen - en dan zit ik in stadions in Amsterdam en Rotterdam toch maar altijd een beetje te schuifelen.

Misschien ook leuk als de Amsterdamse horeca actie onderneemt? Die lopen namelijk een gigantische bieromzet mis :+

Maar zonder dolle... ben echt zwaar over de pis. Men gaat nu alleen maar massaal in Ajax vakken zitten. Conclusie over 2 weken? Dan zijn wij de boeman. "NAC supporters zitten illegaal in Ajax vakken en veroorzaken relletjes" 8)7
pi_87372523
Tanzania-Marokko 0-1
Ondanks een veldoverwicht voor de thuisploeg was het Marokko dat de beste kansen kreeg. De bezoekers namen kort voor rust de voorsprong door een treffer van Mounir El Hamdaoui. De spits van Ajax haalde met links hard uit nadat Maroune Chamakh de bal goed had doorgekopt. Het bleek uiteindelijk het enige doelpunt van de wedstrijd, waardoor Marokko drie punten mee naar huis nam.

wat een leugens! :')
pi_87378962
Bij Marokko kan hij dat wel ..
★★★
pi_87380662
Demy de Zeeuw vanavond bij Wegmisbruikers! _O_
★★★
pi_87405504
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Demy de Zeeuw vanavond bij Wegmisbruikers! _O_
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:05:52 #32
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_87417203
quote:
Ik zag t idd op ajaxshowtime. volgens mij vindt die presentator het wel leuk om naast een rijke beroemdheid te zitten :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_87420765
AMSTERDAM - De Egyptische aanvaller Mido is eindelijk fit genoeg om met de Ajax-selectie mee te trainen.
De spits sluit in de loop van de week aan bij de groepstraining. Dat heeft de Amsterdamse club op de website gemeld.

Mido kwam eind augustus transfervrij over Middlesbrough, na eerder in zijn carrière al bij de Amsterdammers te hebben gespeeld.

De Egyptenaar kampte sinds zijn terugkeer met overgewicht. Wanneer hij voor het eerst inzetbaar is, is nog niet bekend
pi_87421027
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:47 schreef mash_ het volgende:
AMSTERDAM - De Egyptische aanvaller Mido is eindelijk fit genoeg om met de Ajax-selectie mee te trainen.
De spits sluit in de loop van de week aan bij de groepstraining. Dat heeft de Amsterdamse club op de website gemeld.

Mido kwam eind augustus transfervrij over Middlesbrough, na eerder in zijn carrière al bij de Amsterdammers te hebben gespeeld.

De Egyptenaar kampte sinds zijn terugkeer met overgewicht. Wanneer hij voor het eerst inzetbaar is, is nog niet bekend
Best snel ...
★★★
pi_87425236
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Best snel ...
Vind je. :')
pi_87425953
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Best snel ...
is sarcastisch mag ik hopen? :o
pi_87426029
Komt omdat ik had verwacht dat het pas na de winterstop zou gebeuren.
★★★
pi_87526436
quote:
Nieuws
Laatste nieuwsBuiten SpelInterviewsSpecialsTransfersMaandoverzichtZoekenFoto's
Foto'sVideo's
Video'sCompetities
EredivisieJupiler LeagueTopklasseKNVB BekerChampions LeagueEuropa LeagueBundesligaPremier LeaguePrimera DivisionSerie AEK 2012Overige competitiesClubs
VoetbalclubsPersonen
Voetballers en andere prominentenOver ons
Over FCUpdate.nlColofonContact

Voetbalnieuws

Ajax lijdt nettoverlies van 22,8 miljoen euro
14 oktober 2010

Ajax heeft over het boekjaar 2009/2010 een fors verlies geleden. De Amsterdamse ploeg maakte donderdagochtend bekend dat het nettoverlies over vorig seizoen 22,8 miljoen euro bedraagt. Ajax besteedde 82,6 miljoen euro, terwijl er ‘slechts’ 69,5 miljoen euro binnenkwam.

“De directie stelt voor het negatieve resultaat van ¤ 22,8 miljoen aan de reserves te onttrekken”, schrijft Ajax in een persverklaring. Hoeveel die reserves op dit moment bedragen, maakten de hoofdstedelingen niet wereldkundig. Wel lieten ze weten dat het eigen vermogen nu 39,2 miljoen euro is, wat (na verwerking resultaat) gelijk staat aan 40,9% procent van het balanstotaal.

Overigens had Ajax in juli al laten weten dat er een dergelijk verlies werd verwacht. Dit seizoen zal de 29-voudig landskampioen het in elk geval een stuk beter doen dan vorig seizoen, aangezien het kan rekenen op miljoeneninkomsten uit de Champions League. Dat was de afgelopen jaren niet het geval.

Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_87529498
Urby is Urby niet meer.

-
pi_87539549
En een fraai staaltje stemmingmakerij bij VI. Waar wordt dit nou op gebaseerd?

quote:
'Auto El Hamdaoui zorgt voor scheve gezichten in Ajax-selectie'

Mounir El Hamdaoui zorgt voor scheve gezichten in de kleedkamer van Ajax. De aanvaller eiste bij de contractonderhandelingen dat hij de duurste Mercedes op de markt zou krijgen, terwijl zijn spelers het met mindere auto’s van het merk moeten doen. Volgens Voetbal International leidt dit tot gemor binnen de selectie.

El Hamdaoui werd deze zomer na moeizame onderhandelingen binnengehaald als opvolger van Marko Pantelic. Nadat de aanvaller al medisch gekeurd was duurden de onderhandelingen nog bijna een week, omdat El Hamdaoui met allerlei nieuwe eisen op tafel kwam. Zo vroeg hij volgens VI onder meer om de duurste Mercedes.

Ajax ging akkoord met de eis van El Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer, omdat ze de spits niet meer wilden laten lopen. De bolide van de Marokkaans international zorgt echter voor scheve gezichten in de kleedkamer, daar de overige spelers van Ajax in mindere auto’s rijden van sponsor Mercedes. El Hamdaoui tekende deze zomer voor vier jaar in Amsterdam.

Via Voetbalzone.nl
pi_87540009
Als hij speelt heb ik nooit de indruk dat zijn teamgenoten hem dingen gunnen en vice versa.
Dit was ook bij AZ het geval. Na een aanval die mis gaat of juist goed, dan kijken de meeste wel naar elkaar etc.
Om maar hij heeft dat niet, pas na een doelpunt dan wil hij wel naar zijn mede spelers kijken.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:51:26 #42
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_87576805
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Urby is Urby niet meer.

[ afbeelding ]
GVD , moet ik hem weer gaan aanpassen in Fifa :(
Ik ben inmiddels overleden
pi_87580690
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Urby is Urby niet meer.

[ afbeelding ]
Ik hoop dat 'ie een afro a la Fellaini laat groeien :D
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_87581364
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef Tommy2K het volgende:

[..]

Ik hoop dat 'ie een afro a la Fellaini laat groeien :D
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe het zit met corners/uit beslissingen wanneer de bal langs z'n haar gaat :P Is 't dan niet een nadeel?
pi_87585860
Erg jammer dat Lodeiro, Atouba en Bonevacia niet bij de selectie zitten. Gelukkig is Mido er al weer wel bij. Zijn rentree bij Ajax na enkele jaren ergens anders vertoefd te hebben. Morgen nadat er een veilige score op het bord staat MIdo erin zetten. Of gewoon héél de tweede helft.

_O_ Mido _O_
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:40:46 #46
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_87587788
Ik weet het nog steeds niet met Mido. Maar goed, gewoon winnen morgen, wie de goals ook maakt.
Life is what you make it.
pi_87593941
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Erg jammer dat Lodeiro, Atouba en Bonevacia niet bij de selectie zitten. Gelukkig is Mido er al weer wel bij. Zijn rentree bij Ajax na enkele jaren ergens anders vertoefd te hebben. Morgen nadat er een veilige score op het bord staat MIdo erin zetten. Of gewoon héél de tweede helft.

_O_ Mido _O_
Mido _O_ Ben veel positiever over hem dan over hamlap. Op de wedstrijd na in Groningen heb ik hem nog niet goed zien voetballen en nog geen goede combinaties zien aangaan met Suarez zoals Pantelic dat deed.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87597279
Suarez, deze kerel begint me een beetje de keel uit te hangen. speel GVD is wat meer in dienst van de ploeg, die gozer denkt dattie Maradona is.
Vervelende is dat de rest van de ploeg het toelaat.
pi_87597824
3 kaartjes voor ajax - psv ^O^ Vak 114
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_87600045
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 04:58 schreef Karzai het volgende:
Suarez, deze kerel begint me een beetje de keel uit te hangen. speel GVD is wat meer in dienst van de ploeg, die gozer denkt dattie Maradona is.
Ok. :')
★★★
pi_87602813
quote:
Misschien omdat de rest van de ploeg door heeft dat Suarez by far de beste speler is? En dat zonder Suarez Ajax relatief gezien maar een matige ploeg is.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_87602955
quote:
Ja vorig seizoen was ie ook zo kut en had ie ook praktisch geen assists.. Wat een loser is het eigenlijk...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87612301
Heeft Sulejmani te veel energie over? :o Hij doet alles, verdedigen, aanvallen ..
★★★
pi_87612335
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Sulejmani te veel energie over? :o Hij doet alles, verdedigen, aanvallen ..
Geen tv hier...hoe doen ze het?
pi_87612393
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:00 schreef Fargo het volgende:

[..]

Geen tv hier...hoe doen ze het?
1-0

Het is niet echt geweldig, gewoon redelijk ..
Sulejmani speelt goed, en El Hamdaoui schiet met links.
★★★
pi_87612702
El Hamdaoui _O_
pi_87612710
_O_
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:17:09 #58
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87612711
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:16 schreef Trystar het volgende:
El Hamdaoui _O_
wat een lekkere goal ^O^
.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:18:42 #59
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_87612763
O+
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_87612769
El Hamdaoui _O_
★★★
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:20:10 #61
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87612812
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Sinds 'ie close is met Yuri van Gelder gaat hij inderdaad als een raket. Toch mooi dat sporters elkaar weten op te peppen. ^O^
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_87613099
De Zeeuw speelt ook goed! Eindelijk ..
★★★
pi_87613262
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
De Zeeuw speelt ook goed! Eindelijk ..
Hij had hem wel gewoon in kunnen tikken die bal :P
pi_87613331
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hij had hem wel gewoon in kunnen tikken die bal :P
Hoek was lastig, en hij moest met links .. maar ach, dat maakt mij niet zoveel uit. Hij speelt gewoon lekker, mooie combinaties. ;)
★★★
pi_87613633
Ik lees heel veel negatieve berichten over hem op VZ en andere fora, met name van Ajacieden zelf. Ik begrijp het niet helemaal. Ik ben het er wel mee eens dat hij een beetje hebberig was met onderhandelen etc. maar aan de andere kant is het toch logisch dat je zoveel mogelijk uit het contract wilt halen? Mogen voetballers niets extras eisen dan?

Verder vind ik dat hij het heel goed doet, en hij betaalt zich uit met prachtige goals elke week. Net weer een fantastische goal tegen NAC. In zijn debuutwedstrijd 2 keer met buitenkantje. Dus hij is zoizo veel beter dan pantelic en ook een stuk jonger. Dan is er nog de grote mogelijkheid om hem met winst door te verkopen. Ze kunnen hem nu al voor 10miljoen kwijt! Dus die mercedes en zijn salaris betaalt hij dubbel en dwars terug, daarom snap ik al die heisa niet van sommige ajaxfans.

Zo, dat wilde ik even kwijt.
pi_87613758
Het is lastig om hem te vergelijken met Pantelic. Pantelic kon zelf niet goed voetballen, maar hij liet de andere wel beter voetballen. dat is bij El Ham tegenovergesteld.
★★★
pi_87613853
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hoek was lastig, en hij moest met links .. maar ach, dat maakt mij niet zoveel uit. Hij speelt gewoon lekker, mooie combinaties. ;)
Puntertje naar de 2e paal en hij zat, maar hij doet het goed ja :)
pi_87613953
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:47 schreef NumberSeven het volgende:
Ik lees heel veel negatieve berichten over hem op VZ en andere fora, met name van Ajacieden zelf. Ik begrijp het niet helemaal. Ik ben het er wel mee eens dat hij een beetje hebberig was met onderhandelen etc. maar aan de andere kant is het toch logisch dat je zoveel mogelijk uit het contract wilt halen? Mogen voetballers niets extras eisen dan?

Verder vind ik dat hij het heel goed doet, en hij betaalt zich uit met prachtige goals elke week. Net weer een fantastische goal tegen NAC. In zijn debuutwedstrijd 2 keer met buitenkantje. Dus hij is zoizo veel beter dan pantelic en ook een stuk jonger. Dan is er nog de grote mogelijkheid om hem met winst door te verkopen. Ze kunnen hem nu al voor 10miljoen kwijt! Dus die mercedes en zijn salaris betaalt hij dubbel en dwars terug, daarom snap ik al die heisa niet van sommige ajaxfans.

Zo, dat wilde ik even kwijt.
Je begrijpt toch wel dat een boel mensen je niet serieus nemen met de argumenten die je noemt? Je hebt hetover prachtige goals elke week, fantastische goal nac en zijn debuutwedstrijd 2 keer buitenkantje. Dus hij is sowieso veel beter dan Pantelic. Dat is natuurlijk onzin. Zoals degene hierboven al zei, met Pantelic ging de rest er om heen beter voetballen, wat je vorig jaar erg goed zag met Eriksen en De Jong die nu duidelijk minder ballen.

En hij mag de veters nog niet eens strikken van Suarez, voor 10 miljoen mag hij van mij vandaag nog weg ^O^
pi_87614082
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 19:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat een boel mensen je niet serieus nemen met de argumenten die je noemt? Je hebt hetover prachtige goals elke week, fantastische goal nac en zijn debuutwedstrijd 2 keer buitenkantje. Dus hij is sowieso veel beter dan Pantelic. Dat is natuurlijk onzin. Zoals degene hierboven al zei, met Pantelic ging de rest er om heen beter voetballen, wat je vorig jaar erg goed zag met Eriksen en De Jong die nu duidelijk minder ballen.

En hij mag de veters nog niet eens strikken van Suarez, voor 10 miljoen mag hij van mij vandaag nog weg ^O^
Nou dan heb je toch 5 miljoen winst, en was het tóch een goede aankoop! De spelers om MEH heen moeten gewoon wennen, dat komt nog wel. Bovendien blijft hij scoren en daar gaat het toch om. daar wordt een spits op afgerekend. Je zet de standaard te hoog, als hij weggaat wie zet je dan in de spits?
pi_87614274
Mido Mido .. _O_

Hij moet ook even spelen, en Tianio.
★★★
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:13:41 #71
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87614444
Er zitten toch lui van Lyon op de tribune? Doet hamlap daarom zo z'n best? ):O
.
pi_87614475
Hij doet het erg goed, lekker schot weer ..
★★★
pi_87614667
Daar isi dan, MIDO :D
★★★
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:20:09 #74
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87614714
koning ^O^
.
pi_87614789
3 prima goals, verder niet zo interessante 2e helft..
pi_87614791
Wat een heerlijk vrije trap van SUAREZ _O_
★★★
pi_87615060
Urby speelt goed met zn nieuwe haarstijl ^O^
pi_87615098
Ook positief: Heb Ooijer hele wedstrijd niet gezien.
★★★
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:30:51 #79
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87615116
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook positief: Heb Ooijer hele wedstrijd niet gezien.
Nee gek he..........nac stelt dan ook echt niks voor
.
pi_87615177
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef Yankee het volgende:

[..]

Nee gek he..........nac stelt dan ook echt niks voor
Klopt.
★★★
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:33:59 #81
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87615246
mooi weer drie makkelijke punten
.
pi_87619287
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef Yankee het volgende:
mooi weer drie makkelijke punten ^O^
Ja, je kon echt zien dat ze er na de 2-0 geen fuck meer aan deden i.v.m. de wedstrijd tegen Auxerre dinsdag. Gewoon zorgen dat NAC niet gevaarlijk werd en dat ding vrij prima.
pi_87620291
Leuk die Mido, komt als een Held binnen, Applaus over en weer.
Dat doet hem wel goed want je zag dat hij er wel 150% voor ging.
HIj moet wel weten dat hij de ster niet is, zo probeerde hij de vrije trap die erin ging op te eisen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:43:02 #84
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87624313
Hoorde ik El Hamdaoui nou 'fock off' zeggen na zijn doelpunt richting Suarez?
pi_87624701
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:43 schreef AryaMehr het volgende:
Ja, ik wilde het net gaan typen. Het zijn gewoon beide haantjes voor een goal. Geen geweldig duo dus.
  zondag 17 oktober 2010 @ 09:33:13 #86
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_87625137
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:43 schreef AryaMehr het volgende:
dacht ook eerst dat het richting Suarez was,maar daarna feliciteerde ze elkaar wel op een normale manier. Weet dus niet op wie het gericht was.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_87625391
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:34 schreef Santello het volgende:
Leuk die Mido, komt als een Held binnen, Applaus over en weer.
Dat doet hem wel goed want je zag dat hij er wel 150% voor ging.
HIj moet wel weten dat hij de ster niet is, zo probeerde hij de vrije trap die erin ging op te eisen.
Nouja, opeisen? Je zag dat hij hem wou nemen, maar ook dat hij wist dat Suarez gewoon de man is voor de vrije trappen.

Hij vroeg het gewoon netjes. 8-)
★★★
pi_87625831
Ik vond Mickey wel ók spelen :@
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:43:24 #89
266393 BarneyStinsonn
It's going to be legendar
pi_87626045
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:28 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vond Mickey wel ók spelen :@
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_87629518
Vonden jullie Suarez niet heel egoïstisch dan? Ik begon mij op een gegeven moment best te ergeren dat hij perse zijn goal nodig heeft voordat hij meer in dienst gaat spelen.
pi_87630868
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vonden jullie Suarez niet heel egoïstisch dan? Ik begon mij op een gegeven moment best te ergeren dat hij perse zijn goal nodig heeft voordat hij meer in dienst gaat spelen.
Dat is hij altijd al geweest, enja .. ik ben er aan gewend, als hij maar z'n goals blijft maken vind ik het goed.
★★★
pi_87631252
Op naar dinsdag !
pi_87631566
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:56 schreef mash_ het volgende:
Op naar dinsdag !
Op naar het vriespunt ;(
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:17:15 #94
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_87639661
Toen ik net even een samenvatting ging kijken en Suarez in beeld zag dacht ik dat ze met rouwbanden speelden. :') Die nieuwe aanvoerdersband is echt vreselijk lelijk. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door King_of_cubes op 17-10-2010 18:23:04 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:44:59 #95
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87663883
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:13 schreef Yankee het volgende:
Er zitten toch lui van Lyon op de tribune? Doet hamlap daarom zo z'n best? ):O
Voor wie zaten die er dan? Toch niet Mounir?
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:48:48 #96
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87663991
quote:
Mido: 'Ik had nooit met een schaar moeten gooien'
18/10/2010 08:43

Ahmed Mido Hossam speelde op 2 februari 2003 zijn laatste wedstrijd voor Ajax. Willem II werd met 6-0 verslagen en de Egyptenaar stifte de laatste Amsterdamse treffer binnen. Zondag maakte hij, na voor acht andere clubs gespeeld te hebben, zijn rentree in de Amsterdam Arena tegen NAC Breda die met 3-0 verslagen werden.

'De fans gaven me een warm welkom', laat de goedgemutste Mido weten in het AD. 'Dat zet druk op mij. Ik wil ervoor zorgen dat ze ook van de huidige Mido gaan houden. Daarvoor moet ik presteren en meehelpen om Ajax weer eens kampioen te maken. Ik ben één van de weinige spelers die weten wat het is om de titel te winnen. Dat kampioenschap in 2002 zie ik als een hoogtepunt in mijn carrière.'

'In mijn eerste periode bij Ajax had ik een veel te kort lontje', toont de Egyptische aanvaller zelfkennis. 'Ik reageerde veel te emotioneel en maakte fouten die ik nu niet meer zou maken. Ik had bijvoorbeeld niet met een schaar moeten gooien naar Zlatan Ibrahimovic en geen problemen met Ronald Koeman (destijds coach van Ajax, red.) moeten maken. Ik heb inmiddels bij zoveel clubs gezeten dat ik nu weet dat Koeman gewoon een goede kerel was die het beste met mij en andere jonge spelers voor had.'
pi_87665076
Ze zitten allebei op 7 goals nu :) Suarez had al 4 wedstrijden niet gescoord en wou daarom zo graag denk ik
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:32:52 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87665351
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Toen ik net even een samenvatting ging kijken en Suarez in beeld zag dacht ik dat ze met rouwbanden speelden. :') Die nieuwe aanvoerdersband is echt vreselijk lelijk. :r

Mij viel het ook op gewoon terug naar de zwarte rode band met de drie kruizen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_87668286
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Mij viel het ook op gewoon terug naar de zwarte rode band met de drie kruizen.
waarom rouwbanden? omdat het over en uit is met ajax?
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:57:00 #100
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_87668411
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:44 schreef Morendo het volgende:

[..]

Voor wie zaten die er dan? Toch niet Mounir?
Stond vorige week op voetbalzone ofzo een bericht dat Lyon interesse heeft in Mounir
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')