Nenene, maar dat was "kwaliteit-geouwehoer" Oop, met die Deikiefiguur werd dat ineens "Zinloos Slap geouwehoer" merk je het subtiele verschil in deze Oop?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Er werd hier al slap geouwehoerd toeb dijkie er niet was ses.
nahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:57 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nenene, maar dat was "kwaliteit-geouwehoer" Oop, met die Deikiefiguur werd dat ineens "Zinloos Slap geouwehoer" merk je het subtiele verschil in deze Oop?
Ik weet er óók een..quote:
kwaliteit-geouwehoer hier kom je niet vaak tegen zeker niet van bepaalde vrouwen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:57 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nenene, maar dat was "kwaliteit-geouwehoer" Oop, met die Deikiefiguur werd dat ineens "Zinloos Slap geouwehoer" merk je het subtiele verschil in deze Oop?
nee. but i dont care at allquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik weet er óók een..![]()
I dont Give A Shit!![]()
Leuk? of niet?
Ehh.. dat is een bevestigende ontkenning met een neutraal sausje er overheen, wát is het nou precies?quote:
dat t me aan mijn reet zal roestenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ehh.. dat is een bevestigende ontkenning met een neutraal sausje er overheen, wát is het nou precies?
Jajaja, ik begin het al te voelen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
dat t me aan mijn reet zal roesten
zo simpel genoeg dat zelfs jij t kunt vatten?
maar dat is dan weer zo grofquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Jajaja, ik begin het al te voelen!Maar een "Krijg de kolere, lazer nou eens op" had ik passender gevonden, daar kan ik iets mee snap je?
Pfff... nenenene, niet zo watjesreactie, tering ik zit hier ookniet voor m'n lol!!quote:
nou ok krjg de kolere dan. en steek die mening op een plaats waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Pfff... nenenene, niet zo watjesreactie, tering ik zit hier ookniet voor m'n lol!!
Het valt niet mee meer op dit topic hé? ses?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Pfff... nenenene, niet zo watjesreactie, tering ik zit hier ookniet voor m'n lol!!
Nee Day, het gebrek aan échte Reallife Soaps gaat zijn tol eisen, die Ustreamdingetjes zijn eigenlijk niet de moeite..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Het valt niet mee meer op dit topic hé? ses?
En de Peterstream op Zaterdag dan? als 'tie komt dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nee Day, het gebrek aan échte Reallife Soaps gaat zijn tol eisen, die Ustreamdingetjes zijn eigenlijk niet de moeite..
Tsja, Peter is inderdaad nog een beetje "old school" rls, áls die gek zin heeft om zijn kop te laten zien dan...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
En de Peterstream op Zaterdag dan? als 'tie komt dan?
Gut gut heb je weer wat te zeiken gevonden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
pppffttttt gaat jeweetwelwie nu ook al cap`s hier plaatsen, vind alles best maar niet dezelfde als Chanel of PB plaatsen, krijg 6 keer een chocolade letter te zien, terwijl hij er maar 1 kado heeft gehad.
Joh laat gaan, tis echt te hilarisch voor woordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
pppffttttt gaat jeweetwelwie nu ook al cap`s hier plaatsen, vind alles best maar niet dezelfde als Chanel of PB plaatsen, krijg 6 keer een chocolade letter te zien, terwijl hij er maar 1 kado heeft gehad.
Niet geloven hoor mensen ik geeuwde en hield netjes mijn hand voor mijn mond.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef vandijkie1974 het volgende:
Opaatje loves me en bezegelt dat met een handkusje![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |