Nee je zou met jou getrouwd zijn ppppppppppppppffffffffffffffff.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef beequeen het volgende:
Leuk dat hij meer aandacht heeft voor de chat dan het eten. Mevr. Sjaggo mag haar handen dichtknijpen met zo'n loser.
Wie zegt dat ze belangstelling heeft voor jouwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:08 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nee je zou met jou getrouwd zijn ppppppppppppppffffffffffffffff.
Wie zegt dat ie het over zichzelf heeft?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze belangstelling heeft voor jouw
Kan je nadenken blijkbaar niet hoe weet ze wat ik doe dan muts.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze belangstelling heeft voor jouw
Omdat het hier besproken wordt misschien?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Kan je nadenken blijkbaar niet hoe weet ze wat ik doe dan muts.![]()
![]()
Kun je een zin neer zetten zonder schelden? Hoezo gezelligheidquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Kan je nadenken blijkbaar niet hoe weet ze wat ik doe dan muts.![]()
![]()
Huize gezelligheid alleen de naam alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:35 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie het over zichzelf heeft?
En belangstelling heeft ze genoeg... Ze weet precies hoe het in Huize Gezelligheid gaat
Snappy comebackquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Huize gezelligheid alleen de naam al
Nope Ton is meer dan tevreden met de maat maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Poezewoes het volgende:
Dijkie een tip gebruik http://www.resize.it/
Ooohhhhwwww... bedoel je dat...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Poezewoes het volgende:
Ja jouw maat, maar de maat van de foto beetje te veel van het goede!
Het zijn echt geen al te grote afmetingen hoor.. Heb jij soms een verouderde browser?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Poezewoes het volgende:
Dijkie een tip gebruik http://www.resize.it/
1 |
Ligt aan de FOK!layout, niet de browser.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zijn echt geen al te grote afmetingen hoor.. Heb jij soms een verouderde browser?
Ik maak zelf gebruik van de Bagger Layout en ik heb geen problemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoiets is ook al prima
[ code verwijderd ]
:
[..]
Ligt aan de FOK!layout, niet de browser.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
=500 erachter... Iedereen weer blij....
Er werd hier al slap geouwehoerd toeb dijkie er niet was ses.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef SeSeSeS het volgende:
Er zijn hier ook nooit problemen tot die rare Dijkmans inneens met van alles en nogwat begon te zeiken hier..
Is niet bekend, maar zodra 1 van ons het weet wordt het gelijk hier gepost.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
wanneer gaat peter eigenlijk weer uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |