De 12 of de 14... zeg maar wanneerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welke tramlijn zal ik pakken, doe ik de24,12,3,2, 13 of de 14, of zal ik tramlijn 5 pakken, zeg het maar hoor, en rotkop hahaha zal ik ff weer je filmpjes erbij halen
ga je je al ergeren aan mij
hou het vast hoor, laat het niet los, misschien wordt ik wel je ergste nachtmerrie
nopequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kut hé? nog geen Ban hier...Nou nog even doormekkeren en het gaat je lukken, ik voel het gewoon!
oh gaan we weer zielig doen, ik haal je handicap er niet bij hoor, want daar doel je op, kan je straks weer gaan janken bij Opa, ze zitten me weer te pestenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
De 12 of de 14... zeg maar wanneerEn m'n grootste nachtmerrie heb ik al gehad
Bring it on
Neuh maar als de bal gaat rollen moet je duwen heb ik altijd geleerd...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Wat doe jij nou?Ben je lid van de Blauwe Eikel ineens?
Ohhja, is dát het? We moeten nu hier met z'n alle de zielugurt afmaken dat die al zóóóveel heeft geleden in zijn leventje... jaja, intussen mekkeren onder dekking?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
De 12 of de 14... zeg maar wanneerEn m'n grootste nachtmerrie heb ik al gehad
Bring it on
hij heeft er een goeie uitkering aan over gehouden en heeft geen solicitatieplicht, wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ohhja, is dát het? We moeten nu hier met z'n alle de zielugurt afmaken dat die al zóóóveel heeft geleden in zijn leventje... jaja, intussen mekkeren onder dekking?
Ik citeer: "ik haal je handicap er niet bij hoor"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gaan we weer zielig doen, ik haal je handicap er niet bij hoor, want daar doel je op, kan je straks weer gaan janken bij Opa, ze zitten me weer te pesten
Oooooo was de grote beek weer open vandaagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik citeer: "ik haal je handicap er niet bij hoor"![]()
![]()
Wat lul jij nou met je dekking? Ik heb Opaatje niet nodig om jullie boos te krijgen... jullie proberen mij met 4=5 man kwaad te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ohhja, is dát het? We moeten nu hier met z'n alle de zielugurt afmaken dat die al zóóóveel heeft geleden in zijn leventje... jaja, intussen mekkeren onder dekking?
Ohww heeft 'ie een handikap dan? dan ga ik die er ook niet bijhalen,,quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gaan we weer zielig doen, ik haal je handicap er niet bij hoor, want daar doel je op, kan je straks weer gaan janken bij Opa, ze zitten me weer te pesten
ff verder lezen wat er nog meer in mijn post staat, echt randdebiel ben je toch ook, dat heet de boel verdraaien, maar heb al gemerkt, en ik niet alleen dat je graag de boel verdraait, en ach kan wel wat zeggen maar ach ik zeg het gewoon, junkeigen he, leer mij de junks en exjunks kennen, liegen en bedriegen ze hebben het uitgevonden, en nu lekker je bek houden lelijk mannetje want echt je hebt aardig wat hersencellen weggesnoven. Begin je een beetje zat te worden, en ik niet alleen, waarom denk je dat het zo stilletjes bij opa wordt???? ff diep nadenken je kan het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik citeer: "ik haal je handicap er niet bij hoor"![]()
![]()
Ik heb gewoon RWW en wel degelijk sollicitatieplicht achterlijke gek... Informeer jezelf eerst voor je gaat lopen blaten stompzinnig wijf... Jij bent echt 't toppunt van domheid... Bij Jaap vertel ik zelfs dat ik "moet" werken...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heeft er een goeie uitkering aan over gehouden en heeft geen solicitatieplicht, wat wil een mens nog meer
Hieruit blijkt weer hoe dom en onwetendje bent, ik lach me de ziekte hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff verder lezen wat er nog meer in mijn post staat, echt randdebiel ben je toch ook, dat heet de boel verdraaien, maar heb al gemerkt, en ik niet alleen dat je graag de boel verdraait, en ach kan wel wat zeggen maar ach ik zeg het gewoon, junkeigen he, leer mij de junks en exjunks kennen, liegen en bedriegen ze hebben het uitgevonden, en nu lekker je bek houden lelijk mannetje want echt je hebt aardig wat hersencellen weggesnoven. Begin je een beetje zat te worden, en ik niet alleen, waarom denk je dat het zo stilletjes bij opa wordt???? ff diep nadenken je kan het.
Probeer ik je kwaad te maken met mijn uitspraken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou met je dekking? Ik heb Opaatje niet nodig om jullie boos te krijgen... jullie proberen mij met 4=5 man kwaad te maken![]()
![]()
Succes
Eindelijk 1 die het doorheeft... Als ze mij nou lekker laten aanklooien hoor je mij ook veeeell minderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ohww heeft 'ie een handikap dan? dan ga ik die er ook niet bijhalen,,![]()
En inderdaad, dit gaat een Deikietopic worden, daar ga ik niet verder in mee...
Spel...welk spel???? ik zie het niet hoor...wel iets zieligs dat dan weer welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ahh welnee, het Spel moet gespeeld worden...
Nee niet iedereen heeft jou handicap, wees gerustquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Laysa het volgende:
Zou tie met een rietje typen? dat vraag ik me dan weer af!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Laysa het volgende:
Zou tie met een rietje typen? dat vraag ik me dan weer af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |