quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het spijt me, er kwam iets tussen.
Ga dan maar weer weg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het spijt me, er kwam iets tussen.
quote:
Die grap heeft nog helemaal niemand gemaakt.quote:
oh sorry ik ben nog niet zo lang lidquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die grap heeft nog helemaal niemand gemaakt.
Orginaliteit ontbreekt hier nogal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die grap heeft nog helemaal niemand gemaakt.
Nee bedankt, ik verzamel geen fossielen.quote:
Wel relaxte dag zo ver. Had 1 les maar, maar wel van 8:45 tot 18:15quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:12 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, heel vrolijk, heel vrolijk. NOT.
Ik heb gewerkt, ben kapot. Drukke kankerdag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wel relaxte dag zo ver. Had 1 les maar, maar wel van 8:45 tot 18:15voordeel isdat je elk moment naar huis kan gaan als je geen zin hebt, of even eet/drink/rookpauze inlassen
Ik ga zo naar de mcdonalds op wifi met een colaquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt, ben kapot. Drukke kankerdag.
Hoezo?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de mcdonalds op wifi met een cola
De rest van het nummer is 10 seconden op replay laten staan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het begin van Kesha met d'r dirty picture supervet maar dan komt de rest van het nummer.
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind het begin van Kesha met d'r dirty picture supervet maar dan komt de rest van het nummer.
ipod. Laptop is te lomp en te slechte accuduur. En heb nog geen internet op mn kamer, moest studentennummer eerst weten voor korting.quote:
Godver wat een zonde iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is meer dat gerap en gekrijs waar ik niet zo van houd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De rest van het nummer is 10 seconden op replay laten staan.
Buiten zetten tijdens de regen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef Jotcha het volgende:
Oh ja hoe worden je borden en bestek schoon zonder af te wassen en zonder vaatwasser?
Geen balkonquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Buiten zetten tijdens de regen.
Heet water in je gootsteen laten lopen, afwasmiddel erin gooien, borden erin en laten liggen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:28 schreef Jotcha het volgende:
Oh ja hoe worden je borden en bestek schoon zonder af te wassen en zonder vaatwasser?
Als het dezelfde dag maar gebeurt en niet een week later...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |