abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87210810
Een beetje rommelig daar.
pi_87210814
Rutger Castricum :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87210849
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:37 schreef marcodej het volgende:
Drama :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:39:20 #254
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_87210853
Iets steviger verhaal dan van Verhagen, maar ik snap er nog steeds geen fuck van :')
pi_87210870
U kent mij, uhhh ons toch :P
pi_87210872
Nu nog één keer benadrukken dat ze met zijn 21en zijn en ik ga kotsen :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_87210880
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
Driewerf hoera voor een kabinet met regeerakkoord dat vier jaar lang stilstand belooft ^O^
Stilstand zou al een stuk beter zijn dan de achteruitgang met links aan het roer.
pi_87210885
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:37 schreef marcodej het volgende:
Die vent moeten ze echt van tv verbannen samen met die idiote omroep van em.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87210936
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Iets steviger verhaal dan van Verhagen, maar ik snap er nog steeds geen fuck van :')
Het CDA heeft gewoon een verstandige keuze gemaakt door met z'n 21en af te spreken om door één mond te gaan spreken ten gunste van de eigen partij!

De verdeeldheid in de partij proberen ze nu weer wat bij elkaar te binden door met z'n alleen achter het nieuwe CDA akkoord te staan. Simpel!

En ook zeer verstandig.... want met de grote verdeeldheid valt de partij alleen maar verder uit elkaar.... nu ze allemaal achter hetzelfde standpunt zijn gaan staan laten ze zichzelf weer uit als één partij! En dat kan het CDA alleen maar ten goede komen.

Hier valt weinig niet aan te snappen! :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:41:44 #260
862 Arcee
Look closer
pi_87210941
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef Me_Wesley het volgende:
Nu nog één keer benadrukken dat ze met zijn 21en zijn en ik ga kotsen :')
Het blijft een lulverhaal.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87210969
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Devz het volgende:
Stilstand zou al een stuk beter zijn dan de achteruitgang met links aan het roer.
Daar zullen we over een tijdje wel achter komen als links de puinzooi van dit kabinet mag gaan opruimen :P ;)
pi_87210993
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:42 schreef Jud1th het volgende:

[..]

Daar zullen we over een tijdje wel achter komen als links de puinzooi van dit kabinet mag gaan opruimen :P ;)
Laat rechts eerst maar eens de puinzooi van links op proberen te ruimen ;)
pi_87211021
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Devz het volgende:

[..]

Wat schattig. Iemand die geen verstand heeft van politiek komt ook zijn zegje doen. Mag hoor, jochie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87211053
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef horned_reaper het volgende:
Laat rechts eerst maar eens de puinzooi van links op proberen te ruimen ;)
Dat proberen ze al 30 jaar, dus dat wordt dan inderdaad de hoogste tijd dat ze dat eens gaan doen! ;)
pi_87211054
Nu ben ik benieuwd wat Wilders gaat doen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:45:47 #266
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_87211079
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:41 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Het CDA heeft gewoon een verstandige keuze gemaakt door met z'n 21en af te spreken om door één mond te gaan spreken ten gunste van de eigen partij!

De verdeeldheid in de partij proberen ze nu weer wat bij elkaar te binden door met z'n alleen achter het nieuwe CDA akkoord te staan. Simpel!

En ook zeer verstandig.... want met de grote verdeeldheid valt de partij alleen maar verder uit elkaar.... nu ze allemaal achter hetzelfde standpunt zijn gaan staan laten ze zichzelf weer uit als één partij! En dat kan het CDA alleen maar ten goede komen.

Wat ik niet snap is hoe dat fractie-standpunt tot stand gaat komen, hoeveel ruimte er is om daarvan af te wijken en hoe nu precies de standpunten van de minderheid vertegenwoordigd gaan worden.

Zoals ik het begrijp is dat alle 21 leden zich achter het akkoord scharen én dat de fractie met één mond spreekt. Dat betekent dus gewoon dat Ferrier en Koppejan monddood worden gemaakt, want die zijn altijd in de minderheid t.o.v. de rest van de fractie.

Prima, maar zeg dat dan gewoon. Nu snap ik er nog steeds geen fuck van ;)
pi_87211103
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:41 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Hoe zullen de mensen die afgelopen zaterdag tegen hebben gestemd zich nu voelen? Dat was toch een significant grote groep. Je lost verdeeldheid niet op door kunstmatig als een groep te gaan stemmen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_87211113
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef marcodej het volgende:
Nu ben ik benieuwd wat Wilders gaat doen.
Haha, ik ook wel. Hij zou best weer eens voor een verrassing kunnen zorgen! :D

Daar is Camiel.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:47:01 #269
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87211122
'Fatsoendelijk' :') Iemand die dat zegt ZOU GEEN FUCKING MACHT MOETEN MOGEN DRAGEN.
pi_87211140
Ik denk dat dit een uitslag is, die alleen CDA'ers begrepen. Maar goed, hierbij een gokje: Marja van Bijsterveldt wordt fractievoorzitter van het CDA en Kathleen Ferrier komt in het fractiebestuur om de 1/3 meer een gestalte te geven.
pi_87211158
Hahhaa, Camiel kan er nu ook wel om lachen.

Hij wordt geen minister, zegt hij.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:47:46 #272
862 Arcee
Look closer
pi_87211165
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Toad het volgende:
Haha, ik ook wel. Hij zou best weer eens voor een verrassing kunnen zorgen! :D
Denk het niet. Hij gaat het nu echt niet meer tegenhouden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87211230
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef Arcee het volgende:
Denk het niet. Hij gaat het nu echt niet meer tegenhouden.
Nee, hij kreeg de vorige keer al de schuld dat het niet door ging, en bovendien heeft hij wel heel erg veel cadeau gekregen van het CDA en de VVD. Hij heeft hier weinig bij te verliezen.
pi_87211286
Haha, die kop van die nieuwslezer na dat 'woordje' van Camiel waar wat Limburgs bij zat. :D
Jack does it in real time...
pi_87211311
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hoe zullen de mensen die afgelopen zaterdag tegen hebben gestemd zich nu voelen? Dat was toch een significant grote groep. Je lost verdeeldheid niet op door kunstmatig als een groep te gaan stemmen.
De roep onder zowel voor- als tegenstanders om de eenheid te bewaren was groot. Ik, als tegenstander van dit akkoord, vind dit de beste oplossing die het meest recht doet aan beide partijen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')