Stilstand zou al een stuk beter zijn dan de achteruitgang met links aan het roer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
Driewerf hoera voor een kabinet met regeerakkoord dat vier jaar lang stilstand belooft
Die vent moeten ze echt van tv verbannen samen met die idiote omroep van em.quote:
Het CDA heeft gewoon een verstandige keuze gemaakt door met z'n 21en af te spreken om door één mond te gaan spreken ten gunste van de eigen partij!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Iets steviger verhaal dan van Verhagen, maar ik snap er nog steeds geen fuck van
Het blijft een lulverhaal.:')quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:39 schreef Me_Wesley het volgende:
Nu nog één keer benadrukken dat ze met zijn 21en zijn en ik ga kotsen
Daar zullen we over een tijdje wel achter komen als links de puinzooi van dit kabinet mag gaan opruimenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Devz het volgende:
Stilstand zou al een stuk beter zijn dan de achteruitgang met links aan het roer.
Laat rechts eerst maar eens de puinzooi van links op proberen te ruimenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:42 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Daar zullen we over een tijdje wel achter komen als links de puinzooi van dit kabinet mag gaan opruimen![]()
Wat schattig. Iemand die geen verstand heeft van politiek komt ook zijn zegje doen. Mag hoor, jochie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Devz het volgende:
[..]
Stilstand zou al een stuk beter zijn dan de achteruitgang met links aan het roer.
Dat proberen ze al 30 jaar, dus dat wordt dan inderdaad de hoogste tijd dat ze dat eens gaan doen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef horned_reaper het volgende:
Laat rechts eerst maar eens de puinzooi van links op proberen te ruimen
Wat ik niet snap is hoe dat fractie-standpunt tot stand gaat komen, hoeveel ruimte er is om daarvan af te wijken en hoe nu precies de standpunten van de minderheid vertegenwoordigd gaan worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het CDA heeft gewoon een verstandige keuze gemaakt door met z'n 21en af te spreken om door één mond te gaan spreken ten gunste van de eigen partij!
De verdeeldheid in de partij proberen ze nu weer wat bij elkaar te binden door met z'n alleen achter het nieuwe CDA akkoord te staan. Simpel!
En ook zeer verstandig.... want met de grote verdeeldheid valt de partij alleen maar verder uit elkaar.... nu ze allemaal achter hetzelfde standpunt zijn gaan staan laten ze zichzelf weer uit als één partij! En dat kan het CDA alleen maar ten goede komen.
Hier valt weinig niet aan te snappen!
Hoe zullen de mensen die afgelopen zaterdag tegen hebben gestemd zich nu voelen? Dat was toch een significant grote groep. Je lost verdeeldheid niet op door kunstmatig als een groep te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het CDA heeft gewoon een verstandige keuze gemaakt door met z'n 21en af te spreken om door één mond te gaan spreken ten gunste van de eigen partij!
De verdeeldheid in de partij proberen ze nu weer wat bij elkaar te binden door met z'n alleen achter het nieuwe CDA akkoord te staan. Simpel!
En ook zeer verstandig.... want met de grote verdeeldheid valt de partij alleen maar verder uit elkaar.... nu ze allemaal achter hetzelfde standpunt zijn gaan staan laten ze zichzelf weer uit als één partij! En dat kan het CDA alleen maar ten goede komen.
Hier valt weinig niet aan te snappen!
Haha, ik ook wel. Hij zou best weer eens voor een verrassing kunnen zorgen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:45 schreef marcodej het volgende:
Nu ben ik benieuwd wat Wilders gaat doen.
Denk het niet. Hij gaat het nu echt niet meer tegenhouden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Toad het volgende:
Haha, ik ook wel. Hij zou best weer eens voor een verrassing kunnen zorgen!
Nee, hij kreeg de vorige keer al de schuld dat het niet door ging, en bovendien heeft hij wel heel erg veel cadeau gekregen van het CDA en de VVD. Hij heeft hier weinig bij te verliezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:47 schreef Arcee het volgende:
Denk het niet. Hij gaat het nu echt niet meer tegenhouden.
De roep onder zowel voor- als tegenstanders om de eenheid te bewaren was groot. Ik, als tegenstander van dit akkoord, vind dit de beste oplossing die het meest recht doet aan beide partijen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe zullen de mensen die afgelopen zaterdag tegen hebben gestemd zich nu voelen? Dat was toch een significant grote groep. Je lost verdeeldheid niet op door kunstmatig als een groep te gaan stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |