abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87210184
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Er wordt te weinig door de zure appel heengebeten inderdaad, ik geloof bijvoorbeeld niets van die ambtenarenbezuinigingen. Laat onverlet dat mijn gunfactor enorm is voor Rutte.
En dat terwijl zes van de achttien miljard daar vandaan moet komen. Volstrekt onrealistisch. Ook heeft de VVD zich laten piepelen met WW, de AOW en het ontslagrecht en werd er op geen enkele manier hervormd. Slappe hap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:23:40 #227
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87210190
Ze stemmen toch in met beide akkoorden, volledig, maar zullen verder beleid vanuit CDA perspectief bekijken (zoals gebruikelijk)
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_87210238
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:21 schreef Toad het volgende:
Rutte wil eerst even horen hoe het precies zit, voordat hij een reactie geeft.
Straks laat Rutte het nu vallen, dat zou pas een bak zijn. :P

(Nee Erik, geen strohalm, ik geloof echt niet dat dit gaat gebeuren ;) )
pi_87210260
Oeh, Cohen noemt zichzelf de genuanceerdheid in persoon ^^
pi_87210275
waarom is verhagen zo blijven trekken aan die 2? het regeer en gedoogakoord was sgp proef, dus hadden ze makkelijk met de sgp kunnen verder gaan.
pi_87210301
quote:
Ad Koppejan en Kathleen Ferrier zullen bij de uitwerking van het regeerakkoord in het bijzonder voorstellen in het gedoogakkoord op hun uitwerking beoordelen of zij recht doen aan de intenties van het CDA bij het sluiten van het regeerakkoord.
Dit snap ik dus niet. Kan het dus zo zijn dat die Koppejan en Ferrier tegen bepaalde dingen die in het gedoogakkoord staan zullen stemmen? Als dat het geval is, zal de PVV ook tegen bepaalde dingen uit het gedoogakkoord stemmen, en dan stelt dat hele gedoogakkoord niks meer voor...

Of mis ik iets?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_87210328
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

De 'dissidenten' schuiven richting voorstanders en stemmen niet bij voorbaat tegen, en de voorstanders houden rekening met de zorgen van het smaldeel dat tegen is.
Je kan zo CDA-voorzitter worden. ;) Nee, inderdaad, zo zal de oplossing er uit zien denk ik.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:26:50 #233
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87210331
Cohen had het net over Wilders die de islam met het nazisme en communisme vergeleek. Is dat een impliciete vergelijking van het nazisme met het communisme?
pi_87210333
Congres heeft volgens Bleker het verschil gemaakt

quote:
DEN HAAG - Het partijcongres afgelopen zaterdag heeft ervoor gezorgd dat de CDA-fractie weer op een lijn is gekomen.

Dat maakte CDA-partijvoorzitter Henk Bleker dinsdag duidelijk na afloop van het beraad waarin de CDA-fractie besloot unaniem het regeerakkoord te steunen.
Tijdens het partijcongres stemde 68 procent van de aanwezigen voor het uitvoeren van het regeer- en gedoogakkoord met VVD en PVV; 32 procent was tegen.

Goed begin
Bleker beschouwt de fractievergadering van dinsdag als ''een goed begin'' van het herstel van de eenheid binnen de partij. Volgens hem heeft de fractie begrip getoond voor de bezwaren bij de leden Kathleen Ferrier en Ad Koppejan, maar hebben die twee dat op hun beurt ook gedaan.
\Daar zijn ''stevige gesprekken'' aan voorafgegaan, aldus Bleker. ''Maar niemand is geïntimideerd.''
pi_87210359
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:23 schreef eriksd het volgende:
Ze stemmen toch in met beide akkoorden, volledig, maar zullen verder beleid vanuit CDA perspectief bekijken (zoals gebruikelijk)
Precies. Elk tweede kamer lid kan tegen stemmen, dus Koppejan en Ferrier ook. Maar, dit zullen zij niet doen omdat ze met één mond (21-fractieleden) spreken.
pi_87210427
quote:
Ik heb ook nog wel wat liberale aspecten waar D66 zich niet aan houdt. De term sociaal-'liberaal', waar D66 prat op gaat, zegt het eigenlijk al dat D66 niet zuiver liberaal is.
pi_87210437
Eens zien wat in de verklaring van Koppejan en Ferrier staat, hoe zij dit alles interpreteren. Het klinkt nog steeds vaag.
pi_87210496
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:27 schreef men.mulder het volgende:

[..]

Precies. Elk tweede kamer lid kan tegen stemmen, dus Koppejan en Ferrier ook. Maar, dit zullen zij niet doen omdat ze met één mond (21-fractieleden) spreken.
Maar de overige fractieleden van het CDA zullen wel rekening houden met de bezwaren van Koppejan en Ferrier. Vrij logische oplossing die recht doet aan beide stromingen binnen het CDA.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:30:30 #239
862 Arcee
Look closer
pi_87210503
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb ook nog wel wat liberale aspecten waar D66 zich niet aan houdt.
Zoals? :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:30:37 #240
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_87210513
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:29 schreef Jojoke het volgende:
Eens zien wat in de verklaring van Koppejan en Ferrier staat, hoe zij dit alles interpreteren. Het klinkt nog steeds vaag.
Ik hoop voor ze dat ze een fatsoenlijk verhaal hebben en dat ze niet vaag zullen zijn, want anders zal hun geloofwaardigheid een flinke deuk oplopen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_87210571
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zoals? :)
D66 pleit bijvoorbeeld voor sterke overheid die een leidende rol speelt in de economie, dat is anti-liberaal. Het is misschien wel sociaal-'liberaal', maar niet liberaal.
pi_87210579
Driewerf hoera voor een kabinet met regeerakkoord dat vier jaar lang stilstand belooft ^O^
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87210597
Onderhandelaars straks naar Opstelten.
pi_87210646
Ferrier/Koppejan nu op Ned 1.
pi_87210752
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
Driewerf hoera voor een kabinet met regeerakkoord dat vier jaar lang stilstand belooft ^O^
Vier maanden zou al een hele prestatie zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:36:24 #246
862 Arcee
Look closer
pi_87210766
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef Toad het volgende:
Ferrier/Koppejan nu op Ned 1.
Dit hadden ze weken geleden toch ook al kunnen zeggen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87210769
Koppejan zegt nu dat er anderen zijn met bezwaren en moeilijkheden,
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87210803
PowNed is weer lekker aan het stangen :')
pi_87210806
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef marcodej het volgende:
Koppejan zegt nu dat er anderen zijn met bezwaren en moeilijkheden,
Dit heeft elke CDA-er in zijn hart. Ik heb voor gestemd op het congres maar natuurlijk heb ik bezwaren en moeilijkheden.
pi_87210809
Oh god PowNed aan het woord :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')