ik penetreer je, Lulquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bitch! Aan de schandpaal met jou!
Ik ga je vernederen net als Quasimodo in 'De klokkenluider'
sletje
geen enkele post daar, dus nee :0quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dank je, ga jij maar lekker terug naar PUB
doei he
Oh oke, sorry daarvoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef LazyboyRiloro het volgende:
[..]
geen enkele post daar, dus nee :0
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:13 schreef Anon4c het volgende:
Wasberen
Mastuberen
IJsberen
Welke beren hoort hier niet bij?Hij is nog goed ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:13 schreef Anon4c het volgende:
Wasberen
Mastuberen
IJsberen
Welke beren hoort hier niet bij?Of natuurlijk masturberen, omdat ijsberen en wasberen dieren zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, dubbele grap van jou![]()
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met je foto die je al 30 keer gepost hebt
Ja jochie, ik heb jou wel doorquote:
welk ding!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja jochie, ik heb jou wel door
Heb dat ding al wel 30 keer voorbij zien komen in diverse topics
WELKE FOTO POST HEM ISquote:
Mislukt als clownquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef Kakpizza het volgende:
Ik was beren.
Nee echt, ik werk in een circus.
quote:
Ik weet het jongen, komt goedquote:
Misschien was je een beer in een vorig levenquote:
Fucking vetquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:47 schreef Minister_Magier het volgende:
Twee wasberen slachten een varken, zegt de een tegen de ander, ik zal dat varkentje wel even wassen, zegt die andere wasbeer, oke dan doe ik de afwas wel oke? zegt die andere wasbeer is goed maar ik wil wel op tijd thuis zijn in Wassenaar, zegt die andere wasbeer oke, komen we dan ook langs het wassenbeeldenmuseum? zegt die andere wabeer weer nee, maar maar we kunnen wel langs mijn tante die tekeningen maakt van wasco, zegt die andere wasbeer, wat dolletjes zeg maar ik moet mij eerst even opfrissen waar kan ik mij wassen? die andere wasbeer; ehm in het washok dat is speciaal voor wasberen, zegt die andere wasbeer, waar is dat hok dan? ik zie hem niet! zegt die andere wasbeer, hmm vreemd net was die er nog. wat wazig...
Even goede vrienden:quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe maakt iedereen die shit altijd
Het lukt mij nooit
Thanks manquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:00 schreef samvirus het volgende:
[..]
Even goede vrienden:
http://wigflip.com/roflbot en daarna www.plaatjesupload.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |