Dan moet ik mailadressen uit mn hoofd weten en dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Foto's maken en mailen is dan ook een leuk tijdverdrijf!
Vind ik ook ,blij met mn badquote:
Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef Joene het volgende:
Dank je wel J. Ik hoop dat voor jou hard werkende medemens ook een beetje te doen is.
We gaan het zien J. Voorlopig denk ik dat bij de eerste de beste discussie over immigratie Koppejan het kabinet laat klappen dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!
klopt alleen als die cdaers tegenstemmen met voorstellen zulllen ze de stem toch echt bij sgp vandaan moeten halen gezien , alle linkse partijen nooit een voorstem gaan geven met iets op immigratie / boerka beleid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat Rutte dan ook een probeem heeft. Er is meer weerstand tegen de SGP dan tegen de PVV bleek bij de laatste vergadering.
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Well duh, zelfs de meest verstokte conservatieve havik binnen de VVD zal de Gristenfundi's van de SGP wel heel erg ver van liberaal gedachtengoed vinden staan.
Van de meeste plannen van de SGP zegt zelf de meeste extreme haatbaard "Also, also, alsoooo", dunkt me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren..
Nederland is eigenlijk gewoon niet rechts genoeg voor dit kabinet. (Hoewel ik het eigenlijk voor het voortzetten van het pappen en nathouden vind hoor. Ettelijke miljarden zijn amper of niet verantwoord, de maatregelen tegen immigratie zijn een wassen neus en tegen criminaliteit wordt effectief ook amper iets gedaan (extra geld voor politie blijkt in praktijk een bezuiniging bijv.)).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef Joene het volgende:
[..]
klopt alleen als die cdaers tegenstemmen met voorstellen zulllen ze de stem toch echt bij sgp vandaan moeten halen gezien , alle linkse partijen nooit een voorstem gaan geven met iets op immigratie / boerka beleid.
Ik denk zelfs dat hij met opzet genoegen heeft genomen met wat laffe maatregelen als een burqa verbod (echt, hoeveel van die dingen hebben we in NLquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef Joene het volgende:
Nederland heeft idd geen overtuigende links of rechtse meerderheid en de pvv is behalve immigratie idd weinig rechts te noemen . En toch weet Wilders door te zeggen wat een hoop mensen denken een hoop stemmen te vinden. En dit kabinet is koren op de molen van wilders, wel meebeslissen , geen verantwoording , lekker zieltjes winnen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:50 schreef Asphias het volgende:
[..]
wel in een tijd waar we eigenlijk keihard moeten hervormen om nederland klaar voor de toekomst te maken. er moet hervormt worden in de huur&woonmarkt, de arbeidsmarkt, de AOW, er moet meer geinvesteerd worden in onderwijs om nederland te laten concureren met andere landen, er is een integratie probleem, en wat gebeurt er? we mogen 130 op de snelweg.![]()
nee, zelfs dat punt van de integratie wordt niet opgelost, het grootste probleem zijn namelijk marokkaanse hangjongeren van de 3e generatie oid. die worden met geen enkel nieuw beleid(ohja, 2500 politieagenten die er eigenlijk niet kunnen komen) aangepakt. daarintegen, juist de dingen die zouden kunnen helpen worden aangepakt, aangezien subsidie voor alles en hun hond ingeperkt word.
dus nee, er wordt helemaal niets opgelost. zou links het beter doen? misschien, zij hebben weer andere dogma's, maar hier gebeurt helemaal niets. de enige echte hervormingen zouden echter plaats vinden bij een samenwerking tussen links en rechts, waarbij positief uitgeruild wordt(als links de HRA mag aanpakken mag rechts de huurmarkt, als links onderwijs dan rechts de arbeidsmarkt, etc.). met paars zouden we klaar gestoomd kunnen worden voor de toekomst. met dit beleid? er gebeurd helemaal niets.
Dat heet toch politiek ? Er is geen 1 partij die daadwerkelijk doet wat ze in de verkiezingsprogramma's schrijvenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je kunt wel lekker zeggen wat je denkt maar als je vervolgens niet doet wat je zegt dan gaat het toch nergens meer over?
Daarom hoop ik dus stiekum ook eigenlijk dat dit kabinet er gewoon de dikke 4 jaar zit en Henk en Ingrid aan alle kanten uitgewoond worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:30 schreef Joene het volgende:
ik denk inelkgeval dat de periode dat dit kabinet zit ,wilders er alleen maar garen bij spint en dat zijn partij hier groter van wordt en de VVD kleiner. Ik gok dat hij hierna een zeteltje of 30 heeft .
Laat dit maar weer eens een uitzondering zijn dan. Hoorde gisteren nog dat kabinetten met een vrij kleine meerderheid vaak wel de rit uitzitten aangezien ze gedrevener zijn de samenwerking te behouden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:35 schreef Joene het volgende:
Hoelang is het geleden dat een kabinet de volle 4 jaar uitzat J ?
Dit vind ik serieus 1 van de meest belachelijke maatregelen die is getroffen en ja ik weet dat dat bij Geertje vandaan komt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef KingOfMars het volgende:
Dierenpolitie. Nog zoiets. Over fuckin' linkse hobby's gesproken he.. En maar ja knikken allemaal...
Ik ben bang dat het klapt op het CDAquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laat dit maar weer eens een uitzondering zijn dan. Hoorde gisteren nog dat kabinetten met een vrij kleine meerderheid vaak wel de rit uitzitten aangezien ze gedrevener zijn de samenwerking te behouden.
M.a.w.: aan het (gedoog)pluche blijven plakken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef KingOfMars het volgende:
Laat dit maar weer eens een uitzondering zijn dan. Hoorde gisteren nog dat kabinetten met een vrij kleine meerderheid vaak wel de rit uitzitten aangezien ze gedrevener zijn de samenwerking te behouden.
Ja maar dat snap ik dan toch echt niet hoor. Is de allochtonen*haat* dan zo blind en groot dat het eigenlijk gewoon niet uit maakt wat Geert roept? Als hij dus volgende keer met een verkiezingsprogramma komt dat uit 1 zin bestaat "Weg met de Islam" is dat ook okay? Is het toch een proteststem (dat fenomeen kan ik nog enigzins begrijpen...)? Is het wat anders?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus 1 van de meest belachelijke maatregelen die is getroffen en ja ik weet dat dat bij Geertje vandaan komt.
ik heb voornamelijk Geert gestemt op buitenlanderbeleid idd, maar vooral het bezuinigen op ontwikkelingshulp en het "eigenvolk" eerst principe staat me wel aan, waarom miljarden inversteren in fucking afrika terwijl we hier in dit land naar de voedselbank moeten met 15000 gezinnen ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja maar dat snap ik dan toch echt niet hoor. Is de allochtonen*haat* dan zo blind en groot dat het eigenlijk gewoon niet uit maakt wat Geert roept? Als hij dus volgende keer met een verkiezingsprogramma komt dat uit 1 zin bestaat "Weg met de Islam" is dat ook okay? Is het toch een proteststem (dat fenomeen kan ik nog enigzins begrijpen...)? Is het wat anders?
Ik heb het niet tegen jou persoonlijk hoor maar ik kijk altijd naar wat iemand roept, ben ik het daar mee eens, wat vinden ze daarvan, wat daarvan, wat is de kans dat hun programma verwezenlijkt wordt, etc. Maar misschien is dat raar ofzo.
Wilders is een uitstekend voorbeeld van een politiek dier, hij is er op uit macht te verwerven en kent prima alle truukjes om deze te pakken en te vergroten. Een typische exponent van de oude politiek, gecombineerd met 'zeggen wat je denkt'. Wat helemaal hip is. Ofzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
M.a.w.: aan het (gedoog)pluche blijven plakken.
Iets waar Geert ook al 20 jaar mee bezig is ofzo.
Ik snap gewoon echt niet waarom jij geen VVD hebt gestemd. Hun immigratieparagraaf is ook bijzonder streng, alleen zonder het verbiedenverbiedenverbieden-gewauwel van de PVV. En dan kreeg je ook nog eens het strenge rechtse beleid waar je ze van houdt ipv het dubieuze links-rechts gedraai van de PVV.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:44 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb voornamelijk Geert gestemt op buitenlanderbeleid idd, maar vooral het bezuinigen op ontwikkelingshulp en het "eigenvolk" eerst principe staat me wel aan, waarom miljarden inversteren in fucking afrika terwijl we hier in dit land naar de voedselbank moeten met 15000 gezinnen ?
Reden : alle vorige keren dat ik heb gestemd heb ik VVD gestemt , resultaat nul.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet waarom jij geen VVD hebt gestemd. Hun immigratieparagraaf is ook bijzonder streng, alleen zonder het verbiedenverbiedenverbieden-gewauwel van de PVV. En dan kreeg je ook nog eens het strenge rechtse beleid waar je ze van houdt ipv het dubieuze links-rechts gedraai van de PVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |