abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87200626
Verslaafd valt wel mee hoor :')
Alleen heb ik anders weinig te doen :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87200752
Foto's maken en mailen is dan ook een leuk tijdverdrijf!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_87200884
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Foto's maken en mailen is dan ook een leuk tijdverdrijf!
Dan moet ik mailadressen uit mn hoofd weten en dat doe ik dus niet.
Daarbij steekt mn pens als behoorlijk uit :(
pi_87200904
Daarom juist pics or it didn't happen.
pi_87200944
Dan maar niet :D
pi_87201037
Boooh!
pi_87201270
HA!
pi_87201315
Tsjoe?
pi_87201343
Nee bennie verkouden hoor :(
pi_87201390
Oh, ik wel.
pi_87202522
Zo. Dat was ff lekker.. O+
pi_87202547
Ik wil ook een bad thuis.
pi_87202673
Het is heerlijk O+
pi_87202703
Dat wil ik best geloven.
pi_87211362
Gefeliciteerd met Bruin 1 J.
pi_87213274
Dank je wel J. Ik hoop dat voor jou hard werkende medemens ook een beetje te doen is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87213293
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
Het is heerlijk O+
Vind ik ook ,blij met mn bad O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87214057
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef Joene het volgende:
Dank je wel J. Ik hoop dat voor jou hard werkende medemens ook een beetje te doen is.
Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!
pi_87214150
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!
We gaan het zien J. Voorlopig denk ik dat bij de eerste de beste discussie over immigratie Koppejan het kabinet laat klappen dus.
pi_87214171
Althans tegen stemt dus. En dat de vrienden van de SGP moeten helpen voor de meerderheid.
pi_87214262
Ik denk dat Rutte dan ook een probeem heeft. Er is meer weerstand tegen de SGP dan tegen de PVV bleek bij de laatste vergadering.
pi_87214518
Well duh, zelfs de meest verstokte conservatieve havik binnen de VVD zal de Gristenfundi's van de SGP wel heel erg ver van liberaal gedachtengoed vinden staan.
pi_87214599
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat Rutte dan ook een probeem heeft. Er is meer weerstand tegen de SGP dan tegen de PVV bleek bij de laatste vergadering.
klopt alleen als die cdaers tegenstemmen met voorstellen zulllen ze de stem toch echt bij sgp vandaan moeten halen gezien , alle linkse partijen nooit een voorstem gaan geven met iets op immigratie / boerka beleid.
pi_87214639
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Well duh, zelfs de meest verstokte conservatieve havik binnen de VVD zal de Gristenfundi's van de SGP wel heel erg ver van liberaal gedachtengoed vinden staan.
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren. :').
pi_87214722
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren. :').
Van de meeste plannen van de SGP zegt zelf de meeste extreme haatbaard "Also, also, alsoooo", dunkt me.
pi_87214792
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef Joene het volgende:

[..]

klopt alleen als die cdaers tegenstemmen met voorstellen zulllen ze de stem toch echt bij sgp vandaan moeten halen gezien , alle linkse partijen nooit een voorstem gaan geven met iets op immigratie / boerka beleid.
Nederland is eigenlijk gewoon niet rechts genoeg voor dit kabinet. (Hoewel ik het eigenlijk voor het voortzetten van het pappen en nathouden vind hoor. Ettelijke miljarden zijn amper of niet verantwoord, de maatregelen tegen immigratie zijn een wassen neus en tegen criminaliteit wordt effectief ook amper iets gedaan (extra geld voor politie blijkt in praktijk een bezuiniging bijv.)).

De PVV hangt van proteststemmen aan elkaar (zit heel veel oud SP, dus hoe rechts is dat eigenlijk), de VVD is er natuurlijk maar hoe groot zijn die nu helemaal en je ziet hoeveel moeite het kost het CDA naar de rechterkant te krijgen. Nederland is een land van middenkabinetten en compromissen... Niet van uitgesproken rechtse of linkse kabinetten.

Maar goed, mensen laten zich graag voor de gek houden kennelijk. So be it.
pi_87215032
Nederland heeft idd geen overtuigende links of rechtse meerderheid en de pvv is behalve immigratie idd weinig rechts te noemen . En toch weet Wilders door te zeggen wat een hoop mensen denken een hoop stemmen te vinden. En dit kabinet is koren op de molen van wilders, wel meebeslissen , geen verantwoording , lekker zieltjes winnen :)
pi_87215156
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef Joene het volgende:
Nederland heeft idd geen overtuigende links of rechtse meerderheid en de pvv is behalve immigratie idd weinig rechts te noemen . En toch weet Wilders door te zeggen wat een hoop mensen denken een hoop stemmen te vinden. En dit kabinet is koren op de molen van wilders, wel meebeslissen , geen verantwoording , lekker zieltjes winnen :)
Ik denk zelfs dat hij met opzet genoegen heeft genomen met wat laffe maatregelen als een burqa verbod (echt, hoeveel van die dingen hebben we in NL :') ) en het uitzetten van nieuwe immigranten die 7 dubbele moorden in 3 minuten tijd plegen. :').

Wat ik echter niet snap ik dat m.i. ook enigzins verstandige mensen daar met open ogen intrappen. Je kunt wel lekker zeggen wat je denkt maar als je vervolgens niet doet wat je zegt dan gaat het toch nergens meer over?
pi_87215226
Ik zag net een post die wel aardig samenvat hoe ik erover denk:

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:50 schreef Asphias het volgende:

[..]

wel in een tijd waar we eigenlijk keihard moeten hervormen om nederland klaar voor de toekomst te maken. er moet hervormt worden in de huur&woonmarkt, de arbeidsmarkt, de AOW, er moet meer geinvesteerd worden in onderwijs om nederland te laten concureren met andere landen, er is een integratie probleem, en wat gebeurt er? we mogen 130 op de snelweg. :')

nee, zelfs dat punt van de integratie wordt niet opgelost, het grootste probleem zijn namelijk marokkaanse hangjongeren van de 3e generatie oid. die worden met geen enkel nieuw beleid(ohja, 2500 politieagenten die er eigenlijk niet kunnen komen) aangepakt. daarintegen, juist de dingen die zouden kunnen helpen worden aangepakt, aangezien subsidie voor alles en hun hond ingeperkt word.

dus nee, er wordt helemaal niets opgelost. zou links het beter doen? misschien, zij hebben weer andere dogma's, maar hier gebeurt helemaal niets. de enige echte hervormingen zouden echter plaats vinden bij een samenwerking tussen links en rechts, waarbij positief uitgeruild wordt(als links de HRA mag aanpakken mag rechts de huurmarkt, als links onderwijs dan rechts de arbeidsmarkt, etc.). met paars zouden we klaar gestoomd kunnen worden voor de toekomst. met dit beleid? er gebeurd helemaal niets.
pi_87215247
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Je kunt wel lekker zeggen wat je denkt maar als je vervolgens niet doet wat je zegt dan gaat het toch nergens meer over?
Dat heet toch politiek ? Er is geen 1 partij die daadwerkelijk doet wat ze in de verkiezingsprogramma's schrijven :{ Je stemt altijd op iets wat uiteindelijk er niet komt zoals het in de programma's staat :{
pi_87215342
ik denk inelkgeval dat de periode dat dit kabinet zit ,wilders er alleen maar garen bij spint en dat zijn partij hier groter van wordt en de VVD kleiner. Ik gok dat hij hierna een zeteltje of 30 heeft .
pi_87215486
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:30 schreef Joene het volgende:
ik denk inelkgeval dat de periode dat dit kabinet zit ,wilders er alleen maar garen bij spint en dat zijn partij hier groter van wordt en de VVD kleiner. Ik gok dat hij hierna een zeteltje of 30 heeft .
Daarom hoop ik dus stiekum ook eigenlijk dat dit kabinet er gewoon de dikke 4 jaar zit en Henk en Ingrid aan alle kanten uitgewoond worden.
pi_87215516
Hoelang is het geleden dat een kabinet de volle 4 jaar uitzat J ?
pi_87215545
Dierenpolitie. Nog zoiets. Over fuckin' linkse hobby's gesproken he. :'). En maar ja knikken allemaal...
pi_87215563
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:35 schreef Joene het volgende:
Hoelang is het geleden dat een kabinet de volle 4 jaar uitzat J ?
Laat dit maar weer eens een uitzondering zijn dan. Hoorde gisteren nog dat kabinetten met een vrij kleine meerderheid vaak wel de rit uitzitten aangezien ze gedrevener zijn de samenwerking te behouden.
pi_87215629
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef KingOfMars het volgende:
Dierenpolitie. Nog zoiets. Over fuckin' linkse hobby's gesproken he. :'). En maar ja knikken allemaal...
Dit vind ik serieus 1 van de meest belachelijke maatregelen die is getroffen en ja ik weet dat dat bij Geertje vandaan komt.
pi_87215653
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Laat dit maar weer eens een uitzondering zijn dan. Hoorde gisteren nog dat kabinetten met een vrij kleine meerderheid vaak wel de rit uitzitten aangezien ze gedrevener zijn de samenwerking te behouden.
Ik ben bang dat het klapt op het CDA :) of dat geert opeens geen steun meer verleent over onderwerpen waarover afspraken zijn gemaakt.
pi_87215704
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef KingOfMars het volgende:
M.a.w.: aan het (gedoog)pluche blijven plakken.
Iets waar Geert ook al 20 jaar mee bezig is ofzo.
pi_87215760
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:39 schreef Joene het volgende:

[..]

Dit vind ik serieus 1 van de meest belachelijke maatregelen die is getroffen en ja ik weet dat dat bij Geertje vandaan komt.
Ja maar dat snap ik dan toch echt niet hoor. Is de allochtonen*haat* dan zo blind en groot dat het eigenlijk gewoon niet uit maakt wat Geert roept? Als hij dus volgende keer met een verkiezingsprogramma komt dat uit 1 zin bestaat "Weg met de Islam" is dat ook okay? Is het toch een proteststem (dat fenomeen kan ik nog enigzins begrijpen...)? Is het wat anders?

Ik heb het niet tegen jou persoonlijk hoor maar ik kijk altijd naar wat iemand roept, ben ik het daar mee eens, wat vinden ze daarvan, wat daarvan, wat is de kans dat hun programma verwezenlijkt wordt, etc. Maar misschien is dat raar ofzo :P.
pi_87215826
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ja maar dat snap ik dan toch echt niet hoor. Is de allochtonen*haat* dan zo blind en groot dat het eigenlijk gewoon niet uit maakt wat Geert roept? Als hij dus volgende keer met een verkiezingsprogramma komt dat uit 1 zin bestaat "Weg met de Islam" is dat ook okay? Is het toch een proteststem (dat fenomeen kan ik nog enigzins begrijpen...)? Is het wat anders?

Ik heb het niet tegen jou persoonlijk hoor maar ik kijk altijd naar wat iemand roept, ben ik het daar mee eens, wat vinden ze daarvan, wat daarvan, wat is de kans dat hun programma verwezenlijkt wordt, etc. Maar misschien is dat raar ofzo :P.
ik heb voornamelijk Geert gestemt op buitenlanderbeleid idd, maar vooral het bezuinigen op ontwikkelingshulp en het "eigenvolk" eerst principe staat me wel aan, waarom miljarden inversteren in fucking afrika terwijl we hier in dit land naar de voedselbank moeten met 15000 gezinnen ?
pi_87215852
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

M.a.w.: aan het (gedoog)pluche blijven plakken.
Iets waar Geert ook al 20 jaar mee bezig is ofzo.
Wilders is een uitstekend voorbeeld van een politiek dier, hij is er op uit macht te verwerven en kent prima alle truukjes om deze te pakken en te vergroten. Een typische exponent van de oude politiek, gecombineerd met 'zeggen wat je denkt'. Wat helemaal hip is. Ofzo.
pi_87215934
Sorry voor het verstoren van deze discussie maar dit topic is mogelijk een briljantje

Vriendin wil geen luier voor me aantrekken.
pi_87216007
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:44 schreef Joene het volgende:

[..]

ik heb voornamelijk Geert gestemt op buitenlanderbeleid idd, maar vooral het bezuinigen op ontwikkelingshulp en het "eigenvolk" eerst principe staat me wel aan, waarom miljarden inversteren in fucking afrika terwijl we hier in dit land naar de voedselbank moeten met 15000 gezinnen ?
Ik snap gewoon echt niet waarom jij geen VVD hebt gestemd. Hun immigratieparagraaf is ook bijzonder streng, alleen zonder het verbiedenverbiedenverbieden-gewauwel van de PVV. En dan kreeg je ook nog eens het strenge rechtse beleid waar je ze van houdt ipv het dubieuze links-rechts gedraai van de PVV.
pi_87216013
Jammer gaaat die de op verkloten :{
pi_87216032
Chriz2K-topic! :').
pi_87216065
Maar goed, genoeg :r. politiek :r. ik ga koken!

Of: de nasi leftover opwarmen. :').
pi_87216100
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:50 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik snap gewoon echt niet waarom jij geen VVD hebt gestemd. Hun immigratieparagraaf is ook bijzonder streng, alleen zonder het verbiedenverbiedenverbieden-gewauwel van de PVV. En dan kreeg je ook nog eens het strenge rechtse beleid waar je ze van houdt ipv het dubieuze links-rechts gedraai van de PVV.
Reden : alle vorige keren dat ik heb gestemd heb ik VVD gestemt , resultaat nul.
Nu : VVD zag er al naar uit dat het zou gaan winnen dus beleid VVD zou gevoerd gaan worden, daarnaast nog een stukje meer buitenlander beleid , en eigenvolk eerst principe van PVV :).

Geen Partij die zoveel widle bezuinigen op ontwikkelinsghulp en kunst en cultuur geneuzel als pvv.
pi_87216118
Vrouwlief niet thuis nog , koken nog niet nuttig :)

Najah straks KNor wereldgerechtje warmen denk ik.
pi_87221407
Wat is erop J vanavodn ?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:46:27 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87223428
Ah... hier :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')