quote:VAARWEL J JE WAS OKEE HIHI DAT REIMT RIP AAN DE NABESTANDE DOE EEN WITTE ROOS IN JE MSN ANDRES BEN JE EEN EIKEL!!!!!111!!!!!!! DAT DAT DAT KAN IN DIT LANT!!!!
Op wattus?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wacht jij ook zo hard op DNF, T?
DUKE NUKEM FOREVER, T.quote:
Echt, die jestershouders snappen er echt geen fuck van hè? IK WACHT VERDOMME AL DERTIEN JAAR.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DUKE NUKEM FOREVER, T.
GET WITH THE PROGRAM, JESUS TITTYFUCKING CHRIST.
Ik heb een N97 en ik zou niet meer anders willen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef Joene het volgende:
ik heb echt 10 jaar nokia's gehad ofzo ,en ik heb nu pas een maand of 2 die galaxy en ik snap nu al niet meer hoe zo een nokia werkt
Ik game niet JK.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DUKE NUKEM FOREVER, T.
GET WITH THE PROGRAM, JESUS TITTYFUCKING CHRIST.
Wacht maar tot je een iFeun hebt aangeraakt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een N97 en ik zou niet meer anders willen.
Hier voor ook Nokia gehad maar de N97 werkt ZO anders
Nee, hij was glatis. Dan MOET ik hem meenemen, Tal, dat snap jij toch ook wel?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:21 schreef Tally het volgende:
Die oorpijn is denk ik een voorbode van een verkoudheid. Ik heb opeens een beetje heel erg pijn aan mijn gezichtHoesten is er bij gekomen. En pijn in mn keel.
Had je de tering niet kunnen laten hangen in China, Q!
Het wachten op DNF is een way of life.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DNF is meer dan een game, het is een way of life.
Ik heb geen leven, JK.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DNF is meer dan een game, het is een way of life.
Die moet ik over 6 maanden ook inleveren..... Dus......quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wel jesters. Dat is ook wat waard. Niet veel maar wel wat.
Duke Nukem Begins.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:23 schreef Q. het volgende:
Het wachten op DNF is een way of life.. Wat als hij uit komt? Waar moet ik dan op wachten?
Ik hoop dat we daar ook weer 13 jaar op moeten wachten. Anders zou het een teleurstelling zijn. En daar hou ik niet van. Wel van bier trouwens.quote:
Toen De Mensch God nog vreesde!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger, toen was het oorlog.
Toen de bomen nog van hout waren.
Toen de lucht nog schoon en de seks nog vies was.
Mijn schoonvader afgelopen weekend toen ik hem een turkse pizza doner gaf: Dat is het enige goeie van die lui he, hun vreten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:54 schreef Q. het volgende:
"Muj kiek'n, een zwarte! Dat dat kan hier!"
Onsterfelijke uitspraak van mijn oma. Van een jaar of tien geleden..
En de goedkope all-in vakanties, APK-keuringen en leren jassen zeker?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef Tally het volgende:
Mijn schoonvader afgelopen weekend toen ik hem een turkse pizza doner gaf: Dat is het enige goeie van die lui he, hun vreten.
Nope. Doet hij allemaal niet aan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En de goedkope all-in vakanties, APK-keuringen en leren jassen zeker?
Ze kwam van de Hoge Enk, daar woont volk wat nog weet wat Normen en Waarden zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef Joene het volgende:
die oma van jou die was zo gek nog niet Q.
Ik was daar kind aan huis. Honderden keren geweest. Alle partijen en familiefeesten vonden daar plaats. De laatste keer dat ik er was was bij de begrafenis van mijn opa, aan de Bovenweg. Dat was een minder groot feest.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, altijd verjaardagen in "Ons hûus"?
Blij dat ik er niet lig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel een mooie begraafplaats, daar zo naast Ampie Bouw.
Aan dat soort dingen denk ik liever niet. Ik denk liever aan jesters. Of bier.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook best raar: Ik bedenk me opeens dat ik daar hoogstwaarschijnlijk ooit mijn ouders ga begraven.
Ik ben verdomme al tien jaar ECHT grappig, nu mag ik best dat soort dingen doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehee, jezelf quoten met een woordgarpje.
Echt té slecht.
Dat doet me goed J. Dat zelfs jij als aanhanger van de linkse ! zo een goede oud-hollandsche maaltijd op tafel zet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:43 schreef KingOfMars het volgende:
Thuus.
J, het zal je heugen dat ik kan melden dat de spruitjes en aardappels opstaan, evenals een oud-Hollandsche karbonade! Ik ben me al helemaal aan het aanpassen tbv Bruin 1, zie je? Ik heb er zin an!
Overigens spruiten zijn natuurlijk eigenlijk niet te vreten he.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef KingOfMars het volgende:
Ter compensatie geef ik de kleine echter wel een zgn. kipburger waar uiteraard slechts industrieel geteelde plofkippen voor gebruikt zijn!
Zoals ik ze maak wel J. Lekker stamppotje, beetje kaas erdoor (geheim!) en spekjes en ui.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Overigens spruiten zijn natuurlijk eigenlijk niet te vreten he.
J iedereen probeert mij spruiten en lof te laten eten , niemand is nog geslaagd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zoals ik ze maak wel J. Lekker stamppotje, beetje kaas erdoor (geheim!) en spekjes en ui..
Vorige week nog een bitchin' goede stamppot spruiten gemaakt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef Joene het volgende:
Overigens spruiten zijn natuurlijk eigenlijk niet te vreten he.
*knikt instemmend*quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vorige week nog een bitchin' goede stamppot spruiten gemaakt.
Oh, precies zoals KOM hem maakt, met kaas en spekken door de jeppels.
En een beetje melk.
Ik doe met je mee, ik zie net in mn agenda dat we de hele dag een consultant hebbenquote:
of die wel echt van jou en arie is ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef Tally het volgende:
Vanmiddag J. Combinatietest van de kleine.
quote:
Hm ja hier een combinatie van overleggen en kutklusjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, ik zie net in mn agenda dat we de hele dag een consultant hebben
Ik denk eerder een chinees. Die was na ons zeg maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:07 schreef Joene het volgende:
Niet dat er zo een grote boze neger uitkomt zegmaar
Gezellig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm ja hier een combinatie van overleggen en kutklusjes.
Dan moet ik mailadressen uit mn hoofd weten en dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Foto's maken en mailen is dan ook een leuk tijdverdrijf!
Vind ik ook ,blij met mn badquote:
Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef Joene het volgende:
Dank je wel J. Ik hoop dat voor jou hard werkende medemens ook een beetje te doen is.
We gaan het zien J. Voorlopig denk ik dat bij de eerste de beste discussie over immigratie Koppejan het kabinet laat klappen dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Henk en Ingrid van alle kanten gepakt gaan worden de komende paar jaar. Persoonlijk red ik het wel!
klopt alleen als die cdaers tegenstemmen met voorstellen zulllen ze de stem toch echt bij sgp vandaan moeten halen gezien , alle linkse partijen nooit een voorstem gaan geven met iets op immigratie / boerka beleid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat Rutte dan ook een probeem heeft. Er is meer weerstand tegen de SGP dan tegen de PVV bleek bij de laatste vergadering.
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Well duh, zelfs de meest verstokte conservatieve havik binnen de VVD zal de Gristenfundi's van de SGP wel heel erg ver van liberaal gedachtengoed vinden staan.
Van de meeste plannen van de SGP zegt zelf de meeste extreme haatbaard "Also, also, alsoooo", dunkt me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ach als de honger naar macht groot is doe je rare dingen. Zelfs steun zoeken bij partijen die feitelijk OOK een sharia in willen voeren..
Nederland is eigenlijk gewoon niet rechts genoeg voor dit kabinet. (Hoewel ik het eigenlijk voor het voortzetten van het pappen en nathouden vind hoor. Ettelijke miljarden zijn amper of niet verantwoord, de maatregelen tegen immigratie zijn een wassen neus en tegen criminaliteit wordt effectief ook amper iets gedaan (extra geld voor politie blijkt in praktijk een bezuiniging bijv.)).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef Joene het volgende:
[..]
klopt alleen als die cdaers tegenstemmen met voorstellen zulllen ze de stem toch echt bij sgp vandaan moeten halen gezien , alle linkse partijen nooit een voorstem gaan geven met iets op immigratie / boerka beleid.
Ik denk zelfs dat hij met opzet genoegen heeft genomen met wat laffe maatregelen als een burqa verbod (echt, hoeveel van die dingen hebben we in NLquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef Joene het volgende:
Nederland heeft idd geen overtuigende links of rechtse meerderheid en de pvv is behalve immigratie idd weinig rechts te noemen . En toch weet Wilders door te zeggen wat een hoop mensen denken een hoop stemmen te vinden. En dit kabinet is koren op de molen van wilders, wel meebeslissen , geen verantwoording , lekker zieltjes winnen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:50 schreef Asphias het volgende:
[..]
wel in een tijd waar we eigenlijk keihard moeten hervormen om nederland klaar voor de toekomst te maken. er moet hervormt worden in de huur&woonmarkt, de arbeidsmarkt, de AOW, er moet meer geinvesteerd worden in onderwijs om nederland te laten concureren met andere landen, er is een integratie probleem, en wat gebeurt er? we mogen 130 op de snelweg.![]()
nee, zelfs dat punt van de integratie wordt niet opgelost, het grootste probleem zijn namelijk marokkaanse hangjongeren van de 3e generatie oid. die worden met geen enkel nieuw beleid(ohja, 2500 politieagenten die er eigenlijk niet kunnen komen) aangepakt. daarintegen, juist de dingen die zouden kunnen helpen worden aangepakt, aangezien subsidie voor alles en hun hond ingeperkt word.
dus nee, er wordt helemaal niets opgelost. zou links het beter doen? misschien, zij hebben weer andere dogma's, maar hier gebeurt helemaal niets. de enige echte hervormingen zouden echter plaats vinden bij een samenwerking tussen links en rechts, waarbij positief uitgeruild wordt(als links de HRA mag aanpakken mag rechts de huurmarkt, als links onderwijs dan rechts de arbeidsmarkt, etc.). met paars zouden we klaar gestoomd kunnen worden voor de toekomst. met dit beleid? er gebeurd helemaal niets.
Dat heet toch politiek ? Er is geen 1 partij die daadwerkelijk doet wat ze in de verkiezingsprogramma's schrijvenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je kunt wel lekker zeggen wat je denkt maar als je vervolgens niet doet wat je zegt dan gaat het toch nergens meer over?
Daarom hoop ik dus stiekum ook eigenlijk dat dit kabinet er gewoon de dikke 4 jaar zit en Henk en Ingrid aan alle kanten uitgewoond worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:30 schreef Joene het volgende:
ik denk inelkgeval dat de periode dat dit kabinet zit ,wilders er alleen maar garen bij spint en dat zijn partij hier groter van wordt en de VVD kleiner. Ik gok dat hij hierna een zeteltje of 30 heeft .
Laat dit maar weer eens een uitzondering zijn dan. Hoorde gisteren nog dat kabinetten met een vrij kleine meerderheid vaak wel de rit uitzitten aangezien ze gedrevener zijn de samenwerking te behouden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:35 schreef Joene het volgende:
Hoelang is het geleden dat een kabinet de volle 4 jaar uitzat J ?
Dit vind ik serieus 1 van de meest belachelijke maatregelen die is getroffen en ja ik weet dat dat bij Geertje vandaan komt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef KingOfMars het volgende:
Dierenpolitie. Nog zoiets. Over fuckin' linkse hobby's gesproken he.. En maar ja knikken allemaal...
Ik ben bang dat het klapt op het CDAquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laat dit maar weer eens een uitzondering zijn dan. Hoorde gisteren nog dat kabinetten met een vrij kleine meerderheid vaak wel de rit uitzitten aangezien ze gedrevener zijn de samenwerking te behouden.
M.a.w.: aan het (gedoog)pluche blijven plakken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef KingOfMars het volgende:
Laat dit maar weer eens een uitzondering zijn dan. Hoorde gisteren nog dat kabinetten met een vrij kleine meerderheid vaak wel de rit uitzitten aangezien ze gedrevener zijn de samenwerking te behouden.
Ja maar dat snap ik dan toch echt niet hoor. Is de allochtonen*haat* dan zo blind en groot dat het eigenlijk gewoon niet uit maakt wat Geert roept? Als hij dus volgende keer met een verkiezingsprogramma komt dat uit 1 zin bestaat "Weg met de Islam" is dat ook okay? Is het toch een proteststem (dat fenomeen kan ik nog enigzins begrijpen...)? Is het wat anders?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus 1 van de meest belachelijke maatregelen die is getroffen en ja ik weet dat dat bij Geertje vandaan komt.
ik heb voornamelijk Geert gestemt op buitenlanderbeleid idd, maar vooral het bezuinigen op ontwikkelingshulp en het "eigenvolk" eerst principe staat me wel aan, waarom miljarden inversteren in fucking afrika terwijl we hier in dit land naar de voedselbank moeten met 15000 gezinnen ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja maar dat snap ik dan toch echt niet hoor. Is de allochtonen*haat* dan zo blind en groot dat het eigenlijk gewoon niet uit maakt wat Geert roept? Als hij dus volgende keer met een verkiezingsprogramma komt dat uit 1 zin bestaat "Weg met de Islam" is dat ook okay? Is het toch een proteststem (dat fenomeen kan ik nog enigzins begrijpen...)? Is het wat anders?
Ik heb het niet tegen jou persoonlijk hoor maar ik kijk altijd naar wat iemand roept, ben ik het daar mee eens, wat vinden ze daarvan, wat daarvan, wat is de kans dat hun programma verwezenlijkt wordt, etc. Maar misschien is dat raar ofzo.
Wilders is een uitstekend voorbeeld van een politiek dier, hij is er op uit macht te verwerven en kent prima alle truukjes om deze te pakken en te vergroten. Een typische exponent van de oude politiek, gecombineerd met 'zeggen wat je denkt'. Wat helemaal hip is. Ofzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
M.a.w.: aan het (gedoog)pluche blijven plakken.
Iets waar Geert ook al 20 jaar mee bezig is ofzo.
Ik snap gewoon echt niet waarom jij geen VVD hebt gestemd. Hun immigratieparagraaf is ook bijzonder streng, alleen zonder het verbiedenverbiedenverbieden-gewauwel van de PVV. En dan kreeg je ook nog eens het strenge rechtse beleid waar je ze van houdt ipv het dubieuze links-rechts gedraai van de PVV.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:44 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb voornamelijk Geert gestemt op buitenlanderbeleid idd, maar vooral het bezuinigen op ontwikkelingshulp en het "eigenvolk" eerst principe staat me wel aan, waarom miljarden inversteren in fucking afrika terwijl we hier in dit land naar de voedselbank moeten met 15000 gezinnen ?
Reden : alle vorige keren dat ik heb gestemd heb ik VVD gestemt , resultaat nul.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet waarom jij geen VVD hebt gestemd. Hun immigratieparagraaf is ook bijzonder streng, alleen zonder het verbiedenverbiedenverbieden-gewauwel van de PVV. En dan kreeg je ook nog eens het strenge rechtse beleid waar je ze van houdt ipv het dubieuze links-rechts gedraai van de PVV.
Bullshit. In de huizenmarkt zijn 3 dingen van belangquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:57 schreef Joene het volgende:
huizenmarkt moeten ze wat mij betreft sowieso afblijven althans de hypotheekrente tenminste het totaal afschaffen , boven 5 ton afschaffen is prima
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:04 schreef Joene het volgende:
Ho ! Ik wil mn hypotheek rente aftrek graag houden swets ,dat voordeeltje levert me een kleine 4k per jaar op.
Dat bedoel ik iedereen die huurt zegt eraf want doorstromen. Iedereen die koophuis heeft wil in principe natuurlijk de hra , tenzij huizen die nu 4 ton zijn dan opeens 2 ton zijn ofzo maar dat zal niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja maar ik mag 5% meer gaan betalen omdat ik 'scheef' huur. Onder het mom van doorstroming bevorderen. Wat dat betreft zijn zowel links als rechts gewoon een stel hypocrieten. Je kan de huizenmarkt NOOIT vlot trekken door slechts 1 stukje aan te pakken.
Waarom zou dat niet? Het is in een niet gereguleerde markt simpelweg een kwestie van vraag en aanbod. Als het aanbod groot genoeg is, zal de prijs dalen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat bedoel ik iedereen die huurt zegt eraf want doorstromen. Iedereen die koophuis heeft wil in principe natuurlijk de hra , tenzij huizen die nu 4 ton zijn dan opeens 2 ton zijn ofzo maar dat zal niet.
Als je je huis verkoopt koop je toch een nieuw huis? Zolang je gewoon een nieuw huis koopt maakt het geen reet uit. Je betaald alleen minder OZB.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Joene het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat door de afschaf van dr hra huizen zoveel in marktwaarde dalen dat ik dan opeens een huis wat vroeger 4 ton was nu kan krijgen voor het bedrag van mn huidige hypotheek.
Bovendien stel het gebeurd , flikkerd mijn huis dus ook een ruime ton naar beneden in waarde ms , en dan hou ik een ton schuld over als ik verkoop ....
Hoe lost de staat dat dan op ? of is dat dan opeens mijn probleem ?
Als ik mijn huidige huis verkoop , en ik krijg daar een ruime ton minder voor dan dat ik er voor heb gegeven ? Lijkt het me niet echt ideaal ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je je huis verkoopt koop je toch een nieuw huis? Zolang je gewoon een nieuw huis koopt maakt het geen reet uit. Je betaald alleen minder OZB.
Maar dat huis van 4 ton is dan 2 ton goedkoper!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik mijn huidige huis verkoop , en ik krijg daar een ruime ton minder voor dan dat ik er voor heb gegeven ? Lijkt het me niet echt ideaal ?
huh?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef Joene het volgende:
Dus hra eraf , jeroen zet huis te koop vangt ipv 2 ton , nog 75 duizend euro , hierna gaat jeroen op zoek en zegt tegen de bank hey ik heb een hip huis gevonden, ik heb nog 125 duizend euro schuld bij jullie en ik wil graag een huis kopen van 2 ton , en dan zit opeens aan 325 schuld of ik ben zo een mongool dat ik dit niet snap.
Je hebt geen overwaarde??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
Nee nu is mn huis 2 ton daar heb ik het voor gekocjht , dus hypotheek van 2 ton , ik verkoop mn huidige huis voor 1 ton , dus hou 1 ton schuld , nieuwe huis van 4 kost nu maar 2 , dus moet 2 ton bijlenen en heb al ton schuld dus 3 ton schuld. Wat heb ik dan verdient ?
Nouja de staat wil dat ik verkoop zodat jij uit je huurwoning er kan wonen toch ? dat was de bedoeling .quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
En daarnaast, je vraagt "Hoe lost de staat dat op" Als je over 30 jaar een ton overwaarde hebt vraag je toch ook niet of je die mag over maken naar de staat?
Je vergeet punt 1. Als er meer bijgebouwd wordt hoef jij niet te verhuizenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef Joene het volgende:
ik woon hier 3 jaar swetsde afgelopen jaren is een huis eerder minder waard geworden dan meer
Dus wat mij betreft zou ik blijven zitten en dat zullen een hoop mensen doen ,dus ik zie die doorstroming nog niet zo.
Nee de staat wil dat starters een betaalbare woning kunnen krijgen. Ik hou nu zo'n betaalbare woning vast. Als ik moet doorstromen ga ik ongeveer 200% meer verwonen. Dat doet niemand die normaal kan nadenken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Nouja de staat wil dat ik verkoop zodat jij uit je huurwoning er kan wonen toch ? dat was de bedoeling .
Dus je wil dat jouw toekomstige kinderen tot hun 30ste bij jouw moeten inwonen?quote:wat mij betreft hoeft de staat niks op te lossen, maar dan ook niet klagen als er geen beweging komt.
Liever niet van dat wonen Swets. En ik weet uiteraard niet hoe het in de toekomst is , maar hier waar ik woon kan je met de huidige woning markt voor 2 tot 2,5 ton zeer riant wonen. En dat is eigenlijk voor elke randdebiel betaalbaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee de staat wil dat starters een betaalbare woning kunnen krijgen. Ik hou nu zo'n betaalbare woning vast. Als ik moet doorstromen ga ik ongeveer 200% meer verwonen. Dat doet niemand die normaal kan nadenken.
De reden dat er zo'n verschil inzit heeft 2 oorzaken: De belachelijk hoge prijzen voor koopwoningen, kunstmatig hooggehouden door te weinig aanbod te creëren en overheids subsidie waarom mensen voor lucht kunnen betalen. En op de tweede plaats de belachelijk lage huren voor 'sociale huur'.
[..]
Dus je wil dat jouw toekomstige kinderen tot hun 30ste bij jouw moeten inwonen?
Grond is helemaal niet schaars. De staat zegt dat er bepaalde vierkante meters grond gebruikt mogen worden voor bebouwing. 2% meer dan nu en er kunnen genoeg woningen voor iedereen gebouwd worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:54 schreef Joene het volgende:
Klopt maar dat "bijbouwen" zie ik niet snel gebeuren ook niet zonder hra , want grond is schaars ? dan zouden z e de grond op een max prijs per m2 ofzo moeten maken wettelijk ?
Is dat zo???quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Liever niet van dat wonen Swets. En ik weet uiteraard niet hoe het in de toekomst is , maar hier waar ik woon kan je met de huidige woning markt voor 2 tot 2,5 ton zeer riant wonen. En dat is eigenlijk voor elke randdebiel betaalbaar.
NAjah wij zijn dan 2 verdiener , verdienen samen ongeveer 1,8 bijna 2 keer modaal. Konden 3,5 jaar terug 275 000 euro hypotheek krijgen , hebben 220 afgesloten en 206 opgenomen. Geen issue niks . Hypotheek is berekend op het feit dat meisje 3 dagen werkt ipv fulltime.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo???
Ik krijg op bijna 2 keer modaal ongeveer 2 ton hypotheek maximaal als 1 verdiener. Dat betekent een huis van 180K, 190K. ex KK. Daar koop ik hier echt geen gelijkwaardige woning voor. Ik ga dus EN 3 keer meer verwonen EN wooncomfort inleveren!
Bijna 2 keer modaal he... Is dat wat we willen in dit land? Dat je met bijna 2 keer modaal niet een woning kan kopen waarin je een gezin met 3 kinderen volgens de maatstaven van deze tijd kan huisvesten??
Nee, alleen HRA afschaffen en huurmarkt liberaliseren gaat 'm ook niet worden. Daarom zeg ik ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef Joene het volgende:
Najah schaars of schaars houden imo het zelfde het is niet beschikbaar en ondanks afschaf hra hoor je niemand over meer grond beschikbaar stellen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
1. Bouwen, bouwen, bouwen (en dan geen woningen van 300K +)
2. HRA eraf
3. Huren liberaliseren.
Je regio is ook duur he swets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo???
Ik krijg op bijna 2 keer modaal ongeveer 2 ton hypotheek maximaal als 1 verdiener. Dat betekent een huis van 180K, 190K. ex KK. Daar koop ik hier echt geen gelijkwaardige woning voor. Ik ga dus EN 3 keer meer verwonen EN wooncomfort inleveren!
Bijna 2 keer modaal he... Is dat wat we willen in dit land? Dat je met bijna 2 keer modaal niet een woning kan kopen waarin je een gezin met 3 kinderen volgens de maatstaven van deze tijd kan huisvesten??
Ik lieg: 2.5 ton.
Uhuh. De afgelopen 3 jaar is er wel wat veranderd in de wereld economie. Hypotheken krijgen is een tikkie moeilijker. Ik moet nog zien dat ik als diabetes 40'er met overgewicht UBERHAUPT een hypotheek krijg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Joene het volgende:
[..]
NAjah wij zijn dan 2 verdiener , verdienen samen ongeveer 1,8 bijna 2 keer modaal. Konden 3,5 jaar terug 275 000 euro hypotheek krijgen , hebben 220 afgesloten en 206 opgenomen. Geen issue niks . Hypotheek is berekend op het feit dat meisje 3 dagen werkt ipv fulltime.
Ja, maar geen baan die 4100 betaaldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Je regio is ook duur he swets.
Ik koop hier echt voor 2 ton een leuk huis ! waar jij met je gezin kan wonen.
Als jij voor 3k gaat werken , en je vrouw werkt met 3 dagen in de week voor 1100 is het ook geregeld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar geen baan die 4100 betaald
Ik hier ook. Én 1,2% allochtoniers.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Je regio is ook duur he swets.
Ik koop hier echt voor 2 ton een leuk huis ! waar jij met je gezin kan wonen.
Ja opzich mooi huis , en idd jammer van verbouwinsgkosten. Maar met 1 salaris 240k lenen is idd niet heel simpel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
ik zou dit best willen hebben: http://www.funda.nl/koop/(...)9971-leliestraat-23/
jammer dat het 2/3 oppervlakte van mijn huis heeft en ik zou moeten beginnen met de zolderverdieping ontginnen (vaste trap, dakkapel) om 4 slaapkamers te creëren. Dus tel er nog maar minimaal 25K bij.
Dus dan gaan we 50% meer werken om per maand 300% meer te betalen aan een woning EN moet ik een prima baan opzeggen en hopen dat mijn vrouw wat vind.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij voor 3k gaat werken , en je vrouw werkt met 3 dagen in de week voor 1100 is het ook geregeld.
En dat is voor beide te regelen hier in de regio.
0,7 ik win .quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hier ook. Én 1,2% allochtoniers..
300 procent meer betalen , ik weet nie twat jij verhuurd ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus dan gaan we 50% meer werken om per maand 300% meer te betalen aan een woning EN moet ik een prima baan opzeggen en hopen dat mijn vrouw wat vind.
Waarom zou ik dat in godsnaam doen?
Godverre die vreten alleen droge rijst J heb je niks aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
Bij ons woont er 1 gezin uit Kenia ofzo van die hele zwarte .
Netto ja. Das bruto 9 meier J. En voor welke rente? En hoe lang vast? Ik betaal nog geen 400 huur.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Joene het volgende:
[..]
300 procent meer betalen , ik weet nie twat jij verhuurd ?
Maar ik betaal netto 640 euro hypotheek swets ,op 2 ton
Bruto 870 elke maand Swets. Krijg elke maand mn HRA teruggestort ,4.8 % en de rente vaste periode loopt over 2 jaar af. Dus dit jaar shoppen en oversluiten die troep want de rente staat nu laag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Netto ja. Das bruto 9 meier J. En voor welke rente? En hoe lang vast? Ik betaal nog geen 400 huur.
Ja dat gaat je nu niet meer lukkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef KingOfMars het volgende:
Onze rente staat vrij laag vast voor 30 jaar. Fuck de crisis..
Variabele is leuk nu Jquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef KingOfMars het volgende:
Onze rente staat vrij laag vast voor 30 jaar. Fuck de crisis..
Das dus 250% meer dan ik verwoon. En als we hyperinflatie krijgen.... Nee er is voor mijn geen enkele reden om een huis te kopen ondanks dat ik best wil! Maar ik ben toch gek als ik 2 en een half keer meer ga betalen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Bruto 870 elke maand Swets. Krijg elke maand mn HRA teruggestort ,4.8 % en de rente vaste periode loopt over 2 jaar af. Dus dit jaar shoppen en oversluiten die troep want de rente staat nu laag.
Ik heb er gewoon geen zin an. Als ik niet ga verhuizen of complete renovaties ga doen weet ik gewoon wat ik tot 2040 kwijt ga zijn aan dit huis qua hypotheek. Helemaal prima.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Variabele is leuk nu Jwonen voor 2 meier
30 jaar 5,15 % is niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat gaat je nu niet meer lukken
Laat ik het omdraaien: waarom zou je dan uberhaupt weg willen uit je redelijk goedkope huurhuisje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das dus 250% meer dan ik verwoon. En als we hyperinflatie krijgen.... Nee er is voor mijn geen enkele reden om een huis te kopen ondanks dat ik best wil! Maar ik ben toch gek als ik 2 en een half keer meer ga betalen.
Mijn vrouw durft variabel niet aan , en dat begrijp ik ansich wel al hou ik zelf wel van een gokje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin an. Als ik niet ga verhuizen of complete renovaties ga doen weet ik gewoon wat ik tot 2040 kwijt ga zijn aan dit huis qua hypotheek. Helemaal prima.
Keuken naar je zin, badkamer naar je zin, etc. Dat is in een huurwoning altijd een beetje shabby.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laat ik het omdraaien: waarom zou je dan uberhaupt weg willen uit je redelijk goedkope huurhuisje?
Ik en geld is niet zo'n hele goede combinatie J. Zeker niet als er gokken bij komt kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn vrouw durft variabel niet aan , en dat begrijp ik ansich wel al hou ik zelf wel van een gokje.
en dat je diabetes hebt etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergeet steeds dat ik 15 jaar ouder benZo makkelijk ga ik geen hypotheek krijgen.
J . het probleem met mij is ook dat het voordeel wat variabel me waarschijnlijk de eerste 10 jaar oplevert niet opzij zet en dat als de rente dan opeens 13% is dat ik de boel niet meer ken betalen whehehehehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik en geld is niet zo'n hele goede combinatie J. Zeker niet als er gokken bij komt kijken..
Mja. Da's ook wel weer waar ja. Maar kun je je niet op 1 of andere wachtlijst laten zetten of val je dan qua salaris door de mand ofzo? Ik bedoel als je ergens maar lang genoeg blijft wonen kom je vanzelf een keer in aanmerking voor iets anders. Huren heeft ook zeker z'n voordelen, ben ik van overtuigd...!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Keuken naar je zin, badkamer naar je zin, etc. Dat is in een huurwoning altijd een beetje shabby.
Wat heeft Geert voor jou geregeld dan ? dat heb ik ff gemist ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, Geert heeft er voor gezorgd dat ik mijn huis kan kopen. Heb de corporatie al een mail gestuurd waneer ze beleid hebben voor de nieuwe regeringsplannen
Ik volg 'm ook ff niet volgens mij wordt er bar weinig gedaan op dat vlak de komende jaren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat heeft Geert voor jou geregeld dan ? dat heb ik ff gemist ?
Zoals dat je niet 3000 voor de schilder kwijt bent , en 2k voor een cv ketel , of zoals ik met kermis mn sleutelbos verliezen en voor 400 euro nieuwe sloten op je huis mot enzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Da's ook wel weer waar ja. Maar kun je je niet op 1 of andere wachtlijst laten zetten of val je dan qua salaris door de mand ofzo? Ik bedoel als je ergens maar lang genoeg blijft wonen kom je vanzelf een keer in aanmerking voor iets anders. Huren heeft ook zeker z'n voordelen, ben ik van overtuigd...!
Huurders krijgen het recht hun huis voor een redelijke prijs te kopen. Meestal is dat dan onder de marktwaarde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat heeft Geert voor jou geregeld dan ? dat heb ik ff gemist ?
Of die druppende kraan in de badkamer al weken aan het negeren bent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals dat je niet 3000 voor de schilder kwijt bent , en 2k voor een cv ketel , of zoals ik met kermis mn sleutelbos verliezen en voor 400 euro nieuwe sloten op je huis mot enzo.
Wachtlijst voor wat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Da's ook wel weer waar ja. Maar kun je je niet op 1 of andere wachtlijst laten zetten of val je dan qua salaris door de mand ofzo? Ik bedoel als je ergens maar lang genoeg blijft wonen kom je vanzelf een keer in aanmerking voor iets anders. Huren heeft ook zeker z'n voordelen, ben ik van overtuigd...!
Ahja das wel ok regel iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huurders krijgen het recht hun huis voor een redelijke prijs te kopen. Meestal is dat dan onder de marktwaarde.
Het is maar een leertje J of een keramische schijf die kosten maar 45 euro , en tijdens het monteren breekt uiteraard de hele graftakkenzooi af maar verder is een eigenhuis ok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Of die druppende kraan in de badkamer al weken aan het negeren bent.
ik heb hier diverse offerte's liggen voor een nieuwe cv swets, en ik denk dat ik er 1 ga huren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bel gewoon de woningstichting als mijn ketel de geest geeft.
Ik wacht nog ff dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is maar een leertje J of een keramische schijf die kosten maar 45 euro , en tijdens het monteren breekt uiteraard de hele graftakkenzooi af maar verder is een eigenhuis ok.
Verstandigquote:
Veel betere wijken ga je in deze regio niet treffen. PLus dat mijn woning pas 11 jaar oud is en ik de eerste bewoner ben. Maar ja, het is wel een goedkoop bruynzeel keukentje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nieuwe huurwoning? In een goede/betere wijk, wellicht iets moderner of meer naar smaak, etc?
In dit geval m'n eigen pa maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Verstandigik wacht altijd ff tot schoonpa er is ,liever dat hij het sloopt.
Ik denk dat je redelijk zit Swets. (Al is iets van jezelf altijd leuker dus).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Veel betere wijken ga je in deze regio niet treffen. PLus dat mijn woning pas 11 jaar oud is en ik de eerste bewoner ben. Maar ja, het is wel een goedkoop bruynzeel keukentje.
Ach ik heb een dure blank eiken keuken van weet ik veel wat voor merk erin. en ziet er schitterend uit hoor echt , maar ik zou er zelf nooit een keuken intrappen van 25 /30kquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Veel betere wijken ga je in deze regio niet treffen. PLus dat mijn woning pas 11 jaar oud is en ik de eerste bewoner ben. Maar ja, het is wel een goedkoop bruynzeel keukentje.
Mijn eigen Pa zit nogal uti de buurt je weet tog !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In dit geval m'n eigen pa maar ik snap wat je bedoelt..
Daar moet ik ook altijd een beetje om lachen ja, als ik dat soort dingen hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik heb een dure blank eiken keuken van weet ik veel wat voor merk erin. en ziet er schitterend uit hoor echt , maar ik zou er zelf nooit een keuken intrappen van 25 /30k
Dieskrieminazi!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik heb een dure blank eiken keuken
Neuh ik ook niet, maar hier is bv een vaatwasser al een probleem. of een mooie gas op glas kookplaat netjes in je aanrecht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik heb een dure blank eiken keuken van weet ik veel wat voor merk erin. en ziet er schitterend uit hoor echt , maar ik zou er zelf nooit een keuken intrappen van 25 /30k
Ja hier is wel alles netjes weggewerkt idd. Oh en we hebben even goed rommel in de keuken swets en een niet netjes aanrechtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet, maar hier is bv een vaatwasser al een probleem. of een mooie gas op glas kookplaat netjes in je aanrecht.
Het blijft altijd losse spullen die 'naast' je aanrecht staan.
Nou dat ik niet heel de avond tegen 5 borden, bekers, messen, vorken en 3 pannen aan zit te kijken scheelt al J.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef KingOfMars het volgende:
Je hebt drie kinderen S. Hoe netjes denk je het precies te krijgen?.
Ik probeer altijd een clean aanrecht en clean tafel policy door te voeren. Lukt aardig de laatste tijd (maar in de praktijk pletter ik alles op de stapel in de kast onder de trap...).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja hier is wel alles netjes weggewerkt idd. Oh en we hebben even goed rommel in de keuken swets en een niet netjes aanrecht
Ja en kom gelijk m'n kraan ff fixen ik geef er een geeltje voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef Joene het volgende:
Gewoon een plankie ervoor timmeren swets , kosten 15 euro !
Of je vraagt of je pa zin heb in een bakkie zaterdagmorgen (dan ken je nog ff met hem naar de gamma).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja en kom gelijk m'n kraan ff fixen ik geef er een geeltje voor.
Nee maar ik kan wel een lekkere poolsezuigslet regelen voor 3 tientjes ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef KingOfMars het volgende:
Bestaat goedkopepoolseklussersdiekleinedingenkomenfixenwaarjegeenzininhebt.nl nog niet?
Babyboomer J dus die zit voor de -tigste keer dit jaar in één of ander vakantiepark te genieten van socialistisch VUT geld ofzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Of je vraagt of je pa zin heb in een bakkie zaterdagmorgen (dan ken je nog ff met hem naar de gamma).
Iets zegt me dat ik dan qua druipen weinig op ga schieten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee maar ik kan wel een lekkere poolsezuigslet regelen voor 3 tientjes ?
Oh heb jij dat , geen handige broer of zwagert ook /quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Babyboomer J dus die zit voor de -tigste keer dit jaar in één of ander vakantiepark te genieten van socialistisch VUT geld ofzo.
Nou ik denk dat je de week daarna een behoorlijke druiper hebt ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dan qua druipen weinig op ga schieten..
Ik negeer het nog wel een tijdje. Ze komen vast nog wel een keer terug. Hoop ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh heb jij dat , geen handige broer of zwagert ook /
Mja. Ik sla ff over!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:05 schreef Joene het volgende:
Kan je mooi proces tegen wilders volgen J
Sorry T ben al getrouwd! Maar ik vind jou ook liev hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:11 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Bij de huisarts
En stiekem ben ik een beetje verliefd
Kom ik mijn kleine bij jou afzetten JK. Mag jij lekker samen Thomas de Trein kijken.quote:
Je loopt 2 jaar achter JK. En enig idee hoeveel mede-peuters/kleuters op zo'n festijn afkomen? Mijn kleuter is rete-populair jeweets.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En waarom twee taarten voor een kind van 2? Preobesitas/diabetes gevalletje aan het kweken, KOM?
Ja! Hoelang nog weet ik niet.quote:
Wie ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand Taly gezien de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |