abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87169166
Geinspireerd door de succestopics van Pieter-utd en de rest:
Kinderen die denken Zanger Bob te zijn
Kinderen die nog steeds denken Zanger Bob te zijn
Mensen die Anita en Ed niet waarderen [Episch duo]
Mensen die vinden dat Jeffrey Kuipers niet kan zingen
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
Mensen die denken dat Monica West niet oprecht is
Mensen die zeggen dat Antonio geen gevoel heeft voor ritme
Mensen die Henk Klos niet kennen
Mensen die Zanger Petro het licht niet in de ogen gunnen
Mensen die zeggen dat Peter Bresil op de verkeerde weg is
Mensen die zeggen dat Marlous Oosting teveel zeurt
Mensen die De IJsbeer van De Wuko niet waarderen
Mensen die denken dat duo Tonny & Sjenien te kort komen

Door deze topics hebben diverse zangers en zangeressen (Zanger Rinus, Zanger Lorenzo, Zangeres Manita, etc.), landelijke bekendheid verworven. Want wie houdt er nou niet van? Foute gasten in een wit overhemd, katoenen broek, gouden oorbel en bijpassende ketting jengelend op een standaard beat uit een synthesizer. Spreekt dit je aan? Dan is dit topic echt iets voor jou!

___________________________________________________________________________________
In dit topic staat René Knol centraal.

Even in het kort het levensverhaal van René Knol:
quote:
René is geboren op 29-03-1973 in Vriezenveen en is woonachtig in Almelo.
Hij is al van jongs af aan bezig met zingen maar vanaf 2007 op een professionele manier hij heeft toen zijn eerste eigen geschreven nummers uit gebracht (OP EEN AVOND, MEISJE IN MIJN STUDIO en DE STERREN STRALEN AAN DE HEMEL) op 16 november 2007 is de cd (DE STERREN STRALEN AAN DE HEMEL) uitgekomen met ook de twee nummers die in oktober als download cd zijn uitgebracht.
Dus een mooie cd met eigen nummers.
En in 2009 is het nummer ( EEN BEELD VAN JOU) uitgekomen ook een eigen nummer die René samen met zijn zus Fennie heeft gezongen.
Vorig jaar in augustus 2009 is er weer een nieuwe cd-single uitgebracht.
Met 3 zelf geschreven nummers (JIJ BENT VEELSTE MOOI ,NEE MEISJE NEE en IK ZAG JE LOPEN)
Ook dit jaar is René weer gevraagd op het mega piraten festijn.
Hij vindt het geweldig om voor mensen te zingen en krijgt ook vaak hele mooie complimenten als hij op een feest heeft gezongen.
Op 5 juni 2010 is zijn nieuwe album uitgekomen en die heet VRIJDAGAVOND en hier staan weer een paar nieuwe eigen geschreven nummers bij op.
René op de foto met zijn fans O+ :

:')

René met Jeroen Stevens _O_ :

En met Anita en Ed:

_O_

Samen met Wout van der Lei:

Hier de allergrootste hits van René Knol O+ :

René Knol voor de camera van TV Oranje:
En dé kersthit van 2010 van René samen met onze Petro:
_O_ _O_ _O_

Met dank aan de allergrootste fans van het levenslied: WeinigVeelPetro, Pieter-utd, Urquhart, TUFKAL, Penisbaard, tho_Omas, Fortitude, Enchanter, Luckass, Jumparound en een ieder die ik vergeten ben. :)

- Geen lange OP meer, wanneer je dit toch wil klik dan hier
- Gelieve on topic reageren door het plaatsen van een mooi liedje van Nederlandse makelij of door het reageren op één van deze veelal prachtige liedjes. :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:35:18 #2
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87169193

Iew. ;(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:35:37 #3
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87169212

:')_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_87169298
De hit van dit moment:
_O_ :'(
pi_87169396
Daar komt Rectum weer met zijn queeste om alle onbekende volks zangers bekend te maken :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_87169435
Hij ziet eruit als een verkrachter.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_87169500
kan TS eindelijk eens een ban krijgen voor het openen van dit soort kuttopics. :|W
pi_87169582
TS, jij haalt je topics altijd uit je naam?
pi_87169674
Wel fotogeniek die Rene Knol. Als hij ergens binnen komt gebeurt er wat.
pi_87169696
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:43 schreef vizible het volgende:
kan TS eindelijk eens een ban krijgen voor het openen van dit soort kuttopics. :|W
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef BorusBulldog het volgende:
TS, jij haalt je topics altijd uit je naam?
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:40 schreef internal het volgende:
Daar komt Rectum weer met zijn queeste om alle onbekende volks zangers bekend te maken :')
Wil iedereen die geen vaste bezoeker is van deze legendarisch reeks gewoon weg gaan uit dit topic?

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2010 14:49:31 ]
pi_87169710
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:48 schreef TUFKAL het volgende:
Wel fotogeniek die Rene Knol. Als hij ergens binnen komt gebeurt er wat.
ja, dan komt ie namelijk ergens binnen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:52:32 #13
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87169838
Ze noemen ze dan "B-artiesten", maar ik vind van niet. Iedereen doet zijn best, iedereen geeft wat hij waard is en iedereen probeert vooruit te komen. Ze moeten ook de kleineren de kans geven. Gelukkig is daar deze topicreeks, de reeks waar ook de kleinere artiesten de kans krijgen.

Prachtig weer Rectum, ik ga zeker genieten van de prachtige muziek die René Knol ons geschonken heeft en de nieuwe Duitstalige hit van Zanger Petro.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:55:12 #14
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87169945
Tevens, sinds Manita en dat gedoe met Geenstijl maakt clipsproducties geen nieuwe clips meer. Bedankt Geenstijl voor het verpesten van deze gouden bron vol prachtige clips en chansons. :r
pi_87170014
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens, sinds Manita en dat gedoe met Geenstijl maakt clipsproducties geen nieuwe clips meer. Bedankt Geenstijl voor het verpesten van deze gouden bron vol prachtige clips en chansons. :r
Dankzij die eikels van GeenStijl zijn de mensen achter clipsproductie naar dit kanaal verhuisd.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:57:50 #16
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_87170034
op dat hobbelpaardding heeft ie wel wat weg van MC Martin
The Outside Agency
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:01:18 #17
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87170161
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:57 schreef Rectum het volgende:

[..]

Dankzij die eikels van GeenStijl zijn de mensen achter clipsproductie naar dit kanaal verhuisd.
Waarom heb ik nu al een blokkade van dat kanaal te pakken dan? Dit is de eerste keer dat ik daar kom. :')

Veel pareltjes wel daar die ik nog niet eerder gezien heb, of zijn ze hier nog wel langsgekomen tijdens mijn verbanning?

Deze drie van Gewoon Jeroen bijvoorbeeld zie ik nu voor het eerst. Tot nu toe dacht ik altijd dat er maar twee nummers van hem waren. Ik voel mij nu als een kind met Sinterklaas.
pi_87170195
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:01 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Waarom heb ik nu al een blokkade van dat kanaal te pakken dan? Dit is de eerste keer dat ik daar kom. :')

Veel pareltjes wel daar die ik nog niet eerder gezien heb, of zijn ze hier nog wel langsgekomen tijdens mijn verbanning?

Deze drie van Gewoon Jeroen bijvoorbeeld zie ik nu voor het eerst. Tot nu toe dacht ik altijd dat er maar twee nummers van hem waren. Ik voel mij nu als een kind met Sinterklaas.
Die zijn ook in het vorige topic aan bod gekomen. Met name Monica is nu al een klassieker. _O_
pi_87170232

Yvonne :o
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:03:46 #20
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87170248
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef Rectum het volgende:

[..]

Die zijn ook in het vorige topic aan bod gekomen. Met name Monica is nu al een klassieker. _O_
Hoe kon ik dat missen dan.
pi_87170444
Deze week trouwens ook een volkszanger op de nationale televisie. Theo Mezz, bekend van De Zingende Kangoeroe en Zondag, komt woensdag in een of ander kutprogramma van :') Sonja :') Bakker :') . Ik ga wel kijken trouwens, alles voor de muziek.

pi_87170609
Dank voor de PM, Rectum ^O^

Theo Mezz :') _O-
pi_87170736
De zingende, springende, kangoeroe? :')
pi_87171634
Bedankt voor je PM Rectum ! Ik weet op dit forum nog niet erg waar ik 't zoeken moet af en toe...
:* :P Maar ik kan de volksmuziek weer effies volgen nu...
Keep me updated !
:Y
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef Rectum het volgende:
De hit van dit moment:
_O_ :'(
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:49:44 #25
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_87171895
quote:

[..]

[..]

[..]

Wil iedereen die geen vaste bezoeker is van deze legendarisch reeks gewoon weg gaan uit dit topic?
Nee, alleen de mensen die denken dat we niet serieus bezig zijn om de onbekende zangers en zangeressen te promoten met positief commentaar en dus gaan lopen haten moeten wegblijven uit dit topic...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_87171910
Ik luister op dit moment overigens al 1.5 uur ofzo naar Piratenland.eu. Sinas + spekkies gezangen en andere arbeidsvitaminen ruizen hier over de geluidsprekers. _O_

1
2
<embed type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/Me
diaPlayer/" filename="/topradio.asx" src="file:///H:/windows%20oud/nonstop/topradio.asx" showcontrols="1" showdisplay="0" showstatusbar="1" width="395" height="50" align="middle" name="NSPlay0"></object>
Alleen die content kan ik niet aan de praat krijgen, dat is weer een tevengaller. :{
pi_87172140
Dié durft ! ;( :?

:W
quote:

pi_87172652
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
Dié durft ! ;( :?

:W
[..]

Jij bent altijd welkom :)
pi_87173233
Opa heeft de dag van zijn leven, een meisje staat te strippen op zijn stoel

Want het is feest, iedereen doet lekker mee, hier in de tent, of in ons eigen stamcafe
pi_87173780
Pfffffffffffffff...
Gelukkig !
O-)
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Jij bent altijd welkom :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: