René op de foto met zijn fansquote:René is geboren op 29-03-1973 in Vriezenveen en is woonachtig in Almelo.
Hij is al van jongs af aan bezig met zingen maar vanaf 2007 op een professionele manier hij heeft toen zijn eerste eigen geschreven nummers uit gebracht (OP EEN AVOND, MEISJE IN MIJN STUDIO en DE STERREN STRALEN AAN DE HEMEL) op 16 november 2007 is de cd (DE STERREN STRALEN AAN DE HEMEL) uitgekomen met ook de twee nummers die in oktober als download cd zijn uitgebracht.
Dus een mooie cd met eigen nummers.
En in 2009 is het nummer ( EEN BEELD VAN JOU) uitgekomen ook een eigen nummer die René samen met zijn zus Fennie heeft gezongen.
Vorig jaar in augustus 2009 is er weer een nieuwe cd-single uitgebracht.
Met 3 zelf geschreven nummers (JIJ BENT VEELSTE MOOI ,NEE MEISJE NEE en IK ZAG JE LOPEN)
Ook dit jaar is René weer gevraagd op het mega piraten festijn.
Hij vindt het geweldig om voor mensen te zingen en krijgt ook vaak hele mooie complimenten als hij op een feest heeft gezongen.
Op 5 juni 2010 is zijn nieuwe album uitgekomen en die heet VRIJDAGAVOND en hier staan weer een paar nieuwe eigen geschreven nummers bij op.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:43 schreef vizible het volgende:
kan TS eindelijk eens een ban krijgen voor het openen van dit soort kuttopics.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef BorusBulldog het volgende:
TS, jij haalt je topics altijd uit je naam?
Wil iedereen die geen vaste bezoeker is van deze legendarisch reeks gewoon weg gaan uit dit topic?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:40 schreef internal het volgende:
Daar komt Rectum weer met zijn queeste om alle onbekende volks zangers bekend te maken
ja, dan komt ie namelijk ergens binnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:48 schreef TUFKAL het volgende:
Wel fotogeniek die Rene Knol. Als hij ergens binnen komt gebeurt er wat.
Dankzij die eikels van GeenStijl zijn de mensen achter clipsproductie naar dit kanaal verhuisd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens, sinds Manita en dat gedoe met Geenstijl maakt clipsproducties geen nieuwe clips meer. Bedankt Geenstijl voor het verpesten van deze gouden bron vol prachtige clips en chansons.
Waarom heb ik nu al een blokkade van dat kanaal te pakken dan? Dit is de eerste keer dat ik daar kom.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:57 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dankzij die eikels van GeenStijl zijn de mensen achter clipsproductie naar dit kanaal verhuisd.
Die zijn ook in het vorige topic aan bod gekomen. Met name Monica is nu al een klassieker.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu al een blokkade van dat kanaal te pakken dan? Dit is de eerste keer dat ik daar kom.
Veel pareltjes wel daar die ik nog niet eerder gezien heb, of zijn ze hier nog wel langsgekomen tijdens mijn verbanning?
Deze drie van Gewoon Jeroen bijvoorbeeld zie ik nu voor het eerst. Tot nu toe dacht ik altijd dat er maar twee nummers van hem waren. Ik voel mij nu als een kind met Sinterklaas.
Hoe kon ik dat missen dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Die zijn ook in het vorige topic aan bod gekomen. Met name Monica is nu al een klassieker.
quote:
Nee, alleen de mensen die denken dat we niet serieus bezig zijn om de onbekende zangers en zangeressen te promoten met positief commentaar en dus gaan lopen haten moeten wegblijven uit dit topic...quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wil iedereen die geen vaste bezoeker is van deze legendarisch reeks gewoon weg gaan uit dit topic?
1 2 | diaPlayer/" filename="/topradio.asx" src="file:///H:/windows%20oud/nonstop/topradio.asx" showcontrols="1" showdisplay="0" showstatusbar="1" width="395" height="50" align="middle" name="NSPlay0"></object> |
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:48 schreef TUFKAL het volgende:
Wil iedereen die geen vaste bezoeker is van deze legendarisch reeks gewoon weg gaan uit dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |