LOL! ik heb nog nooit zo hard gelachen, toen 'ie dat zei.. 'Teriyaki is Grieks geloof 'k'quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Precies, kijken iedere donderdagavond hoor lekker met een bord Griekse Teriyaki op schoot
Een idee als in of het wat is?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
Jemmye.... Das Jimmy, maar dan voor een meisje, en dan alternatief gespeld...
Misschien een idee? Anyone?
Whahahaha!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:27 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Bij 'Oh Oh Cherso' toevallig?
[ afbeelding ]
Is 16&pregnant weer begonnen op MTV?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef Basboussa het volgende:
Jemmye.... Das Jimmy, maar dan voor een meisje, en dan alternatief gespeld...
Misschien een idee? Anyone?
(Ik kijk the Real World New Orleans, guilty pleasure na Jersey Shore, 16 and pregnant en andere rotzooi)
Je kunt ook gewoon online kijken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:27 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Is 16&pregnant weer begonnen op MTV?
Zo ja, wanneer komt het en hoe laat?
En de herhalingen?
Ik geloof dat er 2 seizoenen zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Basboussa woont in Canada dus die heeft vast een nieuwere serie op de buis dan wij helaas.
Seizoen drie begint deze maand... hiero dan, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik geloof dat er 2 seizoenen zijn?
Die heb ik allebei online gekeken.
120 jaar geleden liepen er al Teuzen rond.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:16 schreef Vlindur het volgende:
Een greep uit de WIJ Jonge Ouders:
Tijs
Truyke![]()
Quirine
Teus
Nicki
Silje
Fayliz
Jalissa
Djimmy
De rest heeft 'normalere' namen. Al vind ik Lieve zelf ook niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |