Aaahwwwwwquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:04 schreef Noek het volgende:
Het grote baggerkonijn!
[ afbeelding ]
Aw lief hè. Kill it!
Ja, best mooi. Zo is de cirkel en het leven weer rond. Dat is mooi!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
Oeh, subtiele verwijzing naar Ian's laatste topic in de OP![]()
Mera was er gisteravond laat nog.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar is Mera dan weer?
Ik mis wel meer mensen?
Wat heeft die dan? Misschien krijg je wel feestkorting!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:06 schreef Laysa het volgende:
In kader van Dierendag heeft mn kat gisteren besloten dat het tijd is voor de dierenarts
? Oh echt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar is Mera dan weer?
Ik mis wel meer mensen?
Intens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat heeft die dan? Misschien krijg je wel feestkorting!
Net als Carpet Land met hun: Nu! Aankomende zaterdag zoveel % korting. Maar! Wat is het, dat is elke zaterdag zo maar dat valt pas op als je tapijt nodig hebt. Zo intans jjemeen!
Nou.... ik weet niet of het Mera's schuld is.... die slotjes van donderdag waren in het eerste geval onterecht en in het tweede geval onnodig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, best mooi. Zo is de cirkel en het leven weer rond. Dat is mooi!
Waar is Ian eigenlijk? Wat heeft Mera met Ian gedaan??
Ik denk dat ze een blaas ontsteking heeftquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Net als Carpet Land met hun: Nu! Aankomende zaterdag zoveel % korting. Maar! Wat is het, dat is elke zaterdag zo maar dat valt pas op als je tapijt nodig hebt. Zo intans jjemeen!
Au, dat is intans pijnlijk. Gos, en nog wel op zo'n feestelijke dag. Hoe laat kunnen jullie terecht?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een blaas ontsteking heeft
Morgen middagquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Au, dat is intans pijnlijk. Gos, en nog wel op zo'n feestelijke dag. Hoe laat kunnen jullie terecht?
welke slotjes? ik loop achterquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... ik weet niet of het Mera's schuld is.... die slotjes van donderdag waren in het eerste geval onterecht en in het tweede geval onnodig.
Dus ik kan niet inschatten of Ian daarom afwezig is, of om een andere reden, feit blijft dat hij wel elders op FOK! gepost heeft sinds die slotjes.
Met een paar keer ctrl + lukte het wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit alleen bij mij zo lastig te lezen, of.....
of bij iedereen?
Ja, paar keer inzoomen zie je het wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een paar keer ctrl + lukte het wel.
de catering van KLM was trouwens puik. En het entertainment op de terugweg ook. De Gelukkige Huisvrouw, Predators en een Office gekeken.
Op de heenweg was het héél slecht trouwens: zo'n schermpje in het midden ipv je eigen set. Snel eruit, die ouwe meuk!
Wat vond je ervan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Gert het volgende:
Met een paar keer ctrl + lukte het wel.
de catering van KLM was trouwens puik. En het entertainment op de terugweg ook. De Gelukkige Huisvrouw,
In-flight meal Garuda Indonsesia Air Lines.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit alleen bij mij zo lastig te lezen, of.....
of bij iedereen?
Ik denk dat het Ian jeukt waar een slotje wordt geplaatst. Dat hoop ik iig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap ook niets wat er met die slotjes bedoeld wordt!
Ja, wij dachten ook van "Jeetje, is dat even balen dat we zomaar op een doordeweekse dag de vloerbedekking voor de babykamer besteld hebben"quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:08 schreef Noek het volgende:
[..]
staat me vaag wel iets bij van laatst waar men wachtte op caro, tot ze een topic had geopend, maar dat niet deed en toen deden Heksie en Ian dat tegelijk en Ian had de lapo in het oude topic, maar zijn topic werd toen op slot gezet. Maar kan me niet voorstellen dat het om dat slotje gaatquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap ook niets wat er met die slotjes bedoeld wordt!
In mijn sales-opleiding en mijn sales-baan (het waren 2 geweldige dagen) werd Carpet Land aangehaald als de ultieme sale-truc. Elke zaterdag geven ze daar kortingen maar omdat je het niet nodig hebt, ontgaat het je, totdat je het nodig hebt en dan denk je:" Oeh oeh, we moeten zaterdag naar Carpet Land want dat is bijna graties!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wij dachten ook van "Jeetje, is dat even balen dat we zomaar op een doordeweekse dag de vloerbedekking voor de babykamer besteld hebben"
En dat terwijl zijn topic het eerst was.... en toen had hij uit dwarsigheid dat andere topic geopend, en daar zette Pietje ook een streep onder, en dat waren de laatste posts van Ian in RLS....quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
staat me vaag wel iets bij van laatst waar men wachtte op caro, tot ze een topic had geopend, maar dat niet deed en toen deden Heksie en Ian dat tegelijk en Ian had de lapo in het oude topic, maar zijn topic werd toen op slot gezet. Maar kan me niet voorstellen dat het om dat slotje gaat
Volgens mij viel dat wat wij uitgezocht hadden op zaterdag ook niet in die 40% korting categorie, hoewel er nog wel een 10% korting kaartje aanhing, en we die ook gehad hebben....quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
In mijn sales-opleiding en mijn sales-baan (het waren 2 geweldige dagen) werd Carpet Land aangehaald als de ultieme sale-truc. Elke zaterdag geven ze daar kortingen maar omdat je het niet nodig hebt, ontgaat het je, totdat je het nodig hebt en dan denk je:" Oeh oeh, we moeten zaterdag naar Carpet Land want dat is bijna graties!!![]()
"
Inception! Wil ik ook nog zien. Heb 'm hier liggen maar met zulke kutte ondertiteling (door een vertaalmachinequote:Op maandag 4 oktober 2010 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
Ik was zaterdag bijna naar Inception geweest. Bijna!
Rellert!quote:
Ik heb Ian toch wel iets hoger zitten dan dat, maar wie weet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat terwijl zijn topic het eerst was.... en toen had hij uit dwarsigheid dat andere topic geopend, en daar zette Pietje ook een streep onder, en dat waren de laatste posts van Ian in RLS....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |