quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef Techno het volgende:
[..]
... zal even in je fobo gluren, maar helaas geen pics.
beetje jammer van dequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik ben een doorzetter
maar je hebt gelijk!
ik ga er nu gewoon een van fok oppikken
zeg jij het mij!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef Northside het volgende:
[..]
Leuk, knap, 33 en vrijgezel. Wat is er fout gegaan dan?
ik schat mn kansen hier even groot als op een datingsitequote:
Oh, ik weet al wat er fout ging.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:59 schreef McQueentje het volgende:
enorm veel reacties kreeg ik teveel eigenlijk
dus toch maar tegen al mijn principes in eerst op foto sorteren
en dan profiel enzo
en uiteindelijk bleven er 3 over
daarmee gekletst
en met 2 een date gehad
maar dan merk je dat ze toch hopeloos bleken
ondanks mijn screening
*Houdt Het Lijstje omhoog* Het kan hoor! En het is heul leuk ook!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:20 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik schat mn kansen hier even groot als op een datingsite
vertel...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
*Houdt Het Lijstje omhoog* Het kan hoor! En het is heul leuk ook!![]()
ja hey doe ik normaal niet maar weet je wel hoeveel reacties ik gekregen hadquote:
Jij pochte er immers mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef McQueentje het volgende:
iemand die op uiterlijk afgaat
en mij niet op mn woord gelooft
was geen pochen maar gewoon een feitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij pochte er immers mee.
En ik heb niet gesteld dat ik je niet geloof.
checken? nee dat zie je verkeerd: bewonderen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef McQueentje het volgende:
[..]
was geen pochen maar gewoon een feit![]()
je moest het wel checken dus geloofde t niet op mn woord
Mja, iedereen is mooi, knap en rijk op FOK cq. teh intarwebz. Jeweetog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef McQueentje het volgende:
was geen pochen maar gewoon een feit![]()
je moest het wel checken dus geloofde t niet op mn woord
Mij ook. Het is echt ongelofelijk hoe verkeerd ze het aanpakken. Maargoed, ik vind het totaal niet erg. Hoe meer mongolen op internetsites, hoe beter ik er zelf in uitkom.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Het verbaast me toch constant weer hoe hopeloos kansloos de meeste mannen zijn
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
checken? nee dat zie je verkeerd: bewonderen!
Als je nou even een foto post, en ff verteld waar je vandaan komt. Dan is hier vast wel een man die met je wil daten.quote:
en daar moeten de paar die het gewoon echt zijn dus nu onder lijden....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, iedereen is mooi, knap en rijk op FOK cq. teh intarwebz. Jeweetog.
ik ben er net pas ik kijk eerst de kat nog even uit de boom als dat mag?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als je nou even een foto post, en ff verteld waar je vandaan komt. Dan is hier vast wel een man die met je wil daten.
en alle dates van Fok! mogen op Natalie's lijstje...
ja nou eehmquote:
dat ben ik, maar daar red ik het dus niet meequote:
Ja, toevallig dacht ik dat dus net ook toen ik dat las. Hoe groter de groep die ons vrouwen teleurstelt is, hoe bijzonderder de mannen zijn die wel leuk zijn en beste bedoelingen hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mij ook. Het is echt ongelofelijk hoe verkeerd ze het aanpakken. Maargoed, ik vind het totaal niet erg. Hoe meer mongolen op internetsites, hoe beter ik er zelf in uitkom.
O jee nog zo'n kattenvrouwtje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:27 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik ben er net pas ik kijk eerst de kat nog even uit de boom als dat mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |