quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef Techno het volgende:
[..]
... zal even in je fobo gluren, maar helaas geen pics.
beetje jammer van dequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik ben een doorzetter
maar je hebt gelijk!
ik ga er nu gewoon een van fok oppikken
zeg jij het mij!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef Northside het volgende:
[..]
Leuk, knap, 33 en vrijgezel. Wat is er fout gegaan dan?
ik schat mn kansen hier even groot als op een datingsitequote:
Oh, ik weet al wat er fout ging.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:59 schreef McQueentje het volgende:
enorm veel reacties kreeg ik teveel eigenlijk
dus toch maar tegen al mijn principes in eerst op foto sorteren
en dan profiel enzo
en uiteindelijk bleven er 3 over
daarmee gekletst
en met 2 een date gehad
maar dan merk je dat ze toch hopeloos bleken
ondanks mijn screening
*Houdt Het Lijstje omhoog* Het kan hoor! En het is heul leuk ook!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:20 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik schat mn kansen hier even groot als op een datingsite
vertel...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
*Houdt Het Lijstje omhoog* Het kan hoor! En het is heul leuk ook!![]()
ja hey doe ik normaal niet maar weet je wel hoeveel reacties ik gekregen hadquote:
Jij pochte er immers mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef McQueentje het volgende:
iemand die op uiterlijk afgaat
en mij niet op mn woord gelooft
was geen pochen maar gewoon een feitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij pochte er immers mee.
En ik heb niet gesteld dat ik je niet geloof.
checken? nee dat zie je verkeerd: bewonderen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef McQueentje het volgende:
[..]
was geen pochen maar gewoon een feit![]()
je moest het wel checken dus geloofde t niet op mn woord
Mja, iedereen is mooi, knap en rijk op FOK cq. teh intarwebz. Jeweetog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef McQueentje het volgende:
was geen pochen maar gewoon een feit![]()
je moest het wel checken dus geloofde t niet op mn woord
Mij ook. Het is echt ongelofelijk hoe verkeerd ze het aanpakken. Maargoed, ik vind het totaal niet erg. Hoe meer mongolen op internetsites, hoe beter ik er zelf in uitkom.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Het verbaast me toch constant weer hoe hopeloos kansloos de meeste mannen zijn
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
checken? nee dat zie je verkeerd: bewonderen!
Als je nou even een foto post, en ff verteld waar je vandaan komt. Dan is hier vast wel een man die met je wil daten.quote:
en daar moeten de paar die het gewoon echt zijn dus nu onder lijden....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, iedereen is mooi, knap en rijk op FOK cq. teh intarwebz. Jeweetog.
ik ben er net pas ik kijk eerst de kat nog even uit de boom als dat mag?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als je nou even een foto post, en ff verteld waar je vandaan komt. Dan is hier vast wel een man die met je wil daten.
en alle dates van Fok! mogen op Natalie's lijstje...
ja nou eehmquote:
dat ben ik, maar daar red ik het dus niet meequote:
Ja, toevallig dacht ik dat dus net ook toen ik dat las. Hoe groter de groep die ons vrouwen teleurstelt is, hoe bijzonderder de mannen zijn die wel leuk zijn en beste bedoelingen hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mij ook. Het is echt ongelofelijk hoe verkeerd ze het aanpakken. Maargoed, ik vind het totaal niet erg. Hoe meer mongolen op internetsites, hoe beter ik er zelf in uitkom.
O jee nog zo'n kattenvrouwtje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:27 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik ben er net pas ik kijk eerst de kat nog even uit de boom als dat mag?
Tja, zo gaat dat in het leven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef McQueentje het volgende:
en daar moeten de paar die het gewoon echt zijn dus nu onder lijden....
waarom niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ben ik, maar daar red ik het dus niet mee
dankje !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
O jee nog zo'n kattenvrouwtje!
Tuurlijk mag dat... Welkom.
Sowieso veel nieuwen hier de laatste tijd, ik hou het nauwelijks meer bij
inderdaad het is niet anders...quote:
ja, wist ik het maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, wist ik het maar!
oh je bent niet serieus je was me gewoon aan het playenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beetje op mn gevoel en medeleven inwerken
Koude handen, warme liefde
ik mis je...
er zit een kern van waarheid in, maar helemaal serieus was ik nu idd nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:33 schreef McQueentje het volgende:
[..]
oh je bent niet serieus je was me gewoon aan het playen![]()
beetje op mn gevoel en medeleven inwerken
Mweh, beter dat ze het verpesten dan dat ze waardige concurrenten wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is een kleine grote groep die het voor de rest verpest. ©
ok danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er zit een kern van waarheid in, maar helemaal serieus was ik nu idd niet
1) locatiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:22 schreef McQueentje het volgende:
ja hey doe ik normaal niet maar weet je wel hoeveel reacties ik gekregen had
je moet ergens beginnen en de foto staat bovenaan
die dingen boeien me nog minder dan het uiterlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:40 schreef Northside het volgende:
[..]
1) locatie
2) leeftijd
3) opleiding
dan heb je toch al een aardige selectie?
Hoe groter de groep mannen die vrouwen teleurstellen, hoe cynischer de vrouwen worden. En bittere vrouwen zijn niet echt leuk kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Natalie78 het volgende:
Ja, toevallig dacht ik dat dus net ook toen ik dat las. Hoe groter de groep die ons vrouwen teleurstelt is, hoe bijzonderder de mannen zijn die wel leuk zijn en beste bedoelingen hebben.![]()
Andersom geloof ik ook heus wel dat er ook een grote groep biatches is, hoor.
biiter ben ik niet hoor ik ga alleen niet meer via een datingsite aan de man proberen te komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe groter de groep mannen die vrouwen teleurstellen, hoe cynischer de vrouwen worden. En bittere vrouwen zijn niet echt leuk kan ik je vertellen.
Oh, dus jij bent wel bereid om het hele land door te reizen en eventueel te verhuizen? En ik persoonlijk zou nooit bij iemand kunnen zijn zonder een zekere mate van algemene kennis, of bij iemand die constant spelfouten maakt. Nou weet ik wel dat een opleiding geen garantie is voor die dingen, maar het verkleint de risico's.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:43 schreef McQueentje het volgende:
die dingen boeien me nog minder dan het uiterlijk
ik hoef echt geen jonge god ofzo ik zou er alleen graag mee over straat durven
en waar dat dan is en hoe oud ie is (mits geen 80 of 18 bijwijze van) en wat voor papiertje hij bij zich draagt boeit me dan niet.
Er zit toch een wereld van verschil tussen online daten en RL daten vind ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe groter de groep mannen die vrouwen teleurstellen, hoe cynischer de vrouwen worden. En bittere vrouwen zijn niet echt leuk kan ik je vertellen.
Het land doorreizen heb ik zelfs een hele tijd gedaan zonder probleem. Twijfelde ik wel over maar je wil elkaar zo graag zien dat dat niet uitmaaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:47 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent wel bereid om het hele land door te reizen en eventueel te verhuizen? En ik persoonlijk zou nooit bij iemand kunnen zijn zonder een zekere mate van algemene kennis, of bij iemand die constant spelfouten maakt. Nou weet ik wel dat een opleiding geen garantie is voor die dingen, maar het verkleint de risico's.
Maar goed, wat is voor jou dan wel belangrijk? Aangezien je normaal niet op foto's selecteert en leeftijd en locatie je ook niet boeien ben ik wel nieuwsgierig wat wel telt...
Tuurlijk ... waarom zou je bitter worden van een website. Het blijft toch een soort van "geintje" voor de meesten. Anders neem je het te serieus en dat is nooit goed, niet bij online dating en ook niet bij RL-dating.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Er zit toch een wereld van verschil tussen online daten en RL daten vind ik.
Vrouwen die datingsite ervaringen aangeven als excuus om in het echte leven verbitterd te zijn, waren waarschijnlijk sowieso al bitter.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:52 schreef McQueentje het volgende:
[..]
Het land doorreizen heb ik zelfs een hele tijd gedaan zonder probleem. Twijfelde ik wel over maar je wil elkaar zo graag zien dat dat niet uitmaakt
Als iemand echt geen algemene kennis e.d. heeft dan klikt het toch al vrij snel niet denk ik en houd het op maar ik screen er niet op dat ga ik vanzelf wel meemaken. iemand die beroerd spelde (lager dan LBO niveau) heb ik ook gedate zonder problemen omdat hij het compenseerde met zijn charmes!
ik zoek niets maar zou graag ooit bij mn maatje uitkomen waar ik me gewoon helemaal bij op mijn gemak voel, waar ik mee kan lachen en huilen die voor me klaar staat en ik voor hem die me begrijpt of een poging doet tot me begrijpen. Gewoon dat gevoel
ik dacht dat ik het had maar mn ex heeft me wel heel makkelijk laten vallen dus het bleek gebakken lucht![]()
doet pijn maar ik doe echt mijn best om niet verbitterd te raken
Soms vind je nog wel eens iets waardevols in afvoerputjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
ik was er altijd pertinent op tegen... aangezien mijn stad (maastricht) aan vrouwen niet veel te bieden heeft heb ik me in een opwelling (zat me te vervelen 's nachts en hier was niet veel te beleven) maar aangemeld.. eerste paar weken bleef ik RP vervloeken en beaamde ik wat een collega zei: die datingsites zijn het afvoerputje van datend nederland
nu heb ik toch iemand leren kennen, maar ik bljif sceptisch omdat ik te koppig ben om m'n ongelijk toe te geven.. toch ziet het ernaar uit dat ik er iets moois aan over ga houden
*gaat alle afvoerputjes meteen langslopen... *quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Soms vind je nog wel eens iets waardevols in afvoerputjes
Het is voor datingsites ook vrij kut als je in Maastricht woont. 80% denkt al 'Jezus, Maastricht, dat ligt toch helemaal bij Luxemburg, heb echt geen zin om 3 uur te reizen.' Zonder je echt te leren kennen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
ik was er altijd pertinent op tegen... aangezien mijn stad (maastricht) aan vrouwen niet veel te bieden heeft heb ik me in een opwelling (zat me te vervelen 's nachts en hier was niet veel te beleven) maar aangemeld.. eerste paar weken bleef ik RP vervloeken en beaamde ik wat een collega zei: die datingsites zijn het afvoerputje van datend nederland
nu heb ik toch iemand leren kennen, maar ik bljif sceptisch omdat ik te koppig ben om m'n ongelijk toe te geven.. toch ziet het ernaar uit dat ik er iets moois aan over ga houden
Ok, dus je bent bereid je leven grondig aan te passen voor je relatie. Dat maakt het wel makkelijker zou je zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:52 schreef McQueentje het volgende:
Het land doorreizen heb ik zelfs een hele tijd gedaan zonder probleem. Twijfelde ik wel over maar je wil elkaar zo graag zien dat dat niet uitmaakt
Als iemand echt geen algemene kennis e.d. heeft dan klikt het toch al vrij snel niet denk ik en houd het op maar ik screen er niet op dat ga ik vanzelf wel meemaken. iemand die beroerd spelde (lager dan LBO niveau) heb ik ook gedate zonder problemen omdat hij het compenseerde met zijn charmes!
Nou ja, dat zijn niet echt conrete dingen waar je iets mee kan, maar het klinkt niet echt onmogelijk toch? Is het zo moeilijk om als vrouw iemand te vinden die er gewoon voor je is?quote:ik zoek niets maar zou graag ooit bij mn maatje uitkomen waar ik me gewoon helemaal bij op mijn gemak voel, waar ik mee kan lachen en huilen die voor me klaar staat en ik voor hem die me begrijpt of een poging doet tot me begrijpen. Gewoon dat gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |