tjah misschien was ze toen al aan het daten. en nu toevallig niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:21 schreef Thornado het volgende:
Hehe, geen idee of dit slim is, maar via RP zag ik eens een profiel van een dame uit mijn woonplaats. Ze was geen betalend lid, dus stuurde ik haar mijn msn door. Geen reactie vanuit haar kant.
Nu is het bijna twee maanden later, ik heb een nieuw RP account aangemaakt (zelfde foto's en ongeveer dezelfde tekst), krijg ik opeens een interesse bericht van haar.
Nu heb ik haar op Hyves gevonden en een uitnodiging gestuurd...eens afwachten wat er gebeurt
Geen idee, ik wacht gewoon af wat er gebeurd...of niet :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tjah misschien was ze toen al aan het daten. en nu toevallig niet.
Nou doe ik heel weinig op Hyves, maar ik zou me er toch niet zo prettig bij voelen als een potentiele date me op die manier benadert.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:21 schreef Thornado het volgende:
Hehe, geen idee of dit slim is, maar via RP zag ik eens een profiel van een dame uit mijn woonplaats. Ze was geen betalend lid, dus stuurde ik haar mijn msn door. Geen reactie vanuit haar kant.
Nu is het bijna twee maanden later, ik heb een nieuw RP account aangemaakt (zelfde foto's en ongeveer dezelfde tekst), krijg ik opeens een interesse bericht van haar.
Nu heb ik haar op Hyves gevonden en een uitnodiging gestuurd...eens afwachten wat er gebeurt
Meh, ze stuurt mij een interesse berichtje terwijl ze mijn gegevens al eerder heeft gekregen maar daar niets mee deed.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nou doe ik heel weinig op Hyves, maar ik zou me er toch niet zo prettig bij voelen als een potentiėle date me op die manier benadert.
Of heb je alleen een berichtje gestuurd en geen connectie dinges?
Er zijn ook een aantal gratis sites, zoals Paiq en OkCupid.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef Arolsen het volgende:
Ik zit er ook wel eens aan te denken om me in te schrijven voor een datingsite. Alleen ben ik bang dat het weggegooid geld is. Is het niet zo dat je als man bijzonder weinig kansen hebt in de moordende concurrentie aldaar?
Ik ben op zcih niet zoveel eisend. Maar ik zou denken dat zelfs de mindere vrouwen er 100 mails krijgen.
dat komt doordat vrouwen allemaal zo onzeker zijn.....nee, geen idee, maar t gebeurt wel vaakquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
Wat verexcuseren vrouwen zich toch vaak om hun foto....
Ik heb het vandaag voor elkaar gekregen een date te plannen met iemand terwijl ik eerlijk vertelde dat ik zondag ook al een date had...ik ben echt te netjes, het maakt ze geen fuck uit gewoon.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat komt doordat vrouwen allemaal zo onzeker zijn.....nee, geen idee, maar t gebeurt wel vaak
Je doet je Fok!Pimp abonnement eer aan :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor elkaar gekregen een date te plannen met iemand terwijl ik eerlijk vertelde dat ik zondag ook al een date had...ik ben echt te netjes, het maakt ze geen fuck uit gewoon.
En dan ook nog excuses maken voor haar foto...
Vrouwen zijn helemaal niet zo zeker als ze zich altijd voordoen, blijkt maar weer voor de zoveelste keer.
Lamon, je bent de onbetwiste pussy magnet van dit topicquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor elkaar gekregen een date te plannen met iemand terwijl ik eerlijk vertelde dat ik zondag ook al een date had...ik ben echt te netjes, het maakt ze geen fuck uit gewoon.
En dan ook nog excuses maken voor haar foto...
Vrouwen zijn helemaal niet zo zeker als ze zich altijd voordoen, blijkt maar weer voor de zoveelste keer.
en dan toch nog geen vaste vriendin hebben....quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Lamon, je bent de onbetwiste pussy magnet van dit topic
Dat komt omdat ie bijna letterlijk die chicks van zich af moet slaan.. dat werkt niet lekker voor een relatiequote:Op maandag 4 oktober 2010 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan toch nog geen vaste vriendin hebben....![]()
Anders kan je het met deze link vinden http://tinyurl.com/35fyy7hquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef palawan het volgende:
Ik ben op zoek naar dat youtube filmpje van enkele topics geleden, maar kan het niet vinden.
Dat een jongen en een meisje aan het chatten zijn en constant alles weghalen en opnieuw typen.
wie o wie kan me helpen?
edit: nvm zelf al gevonden
dat vind ik zelf nou ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:47 schreef douche-eendje het volgende:
Alweer een nieuw topic, jeetje. 3rdRock, leuk!
voor zover ik op de foto's kan beoordelen ziet ze er prima uitquote:
Mooi, want als ze echt lekker is dan is de kans groot dat ze je voor zondag al weer dumpt, omdat er inmiddels een lekkerder hapje zich heeft aangemeld via RP.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor zover ik op de foto's kan beoordelen ziet ze er prima uit
Pessimistisch zeg..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mooi, want als ze echt lekker is dan is de kans groot dat ze je voor zondag al weer dumpt, omdat er inmiddels een lekkerder hapje zich heeft aangemeld via RP.
Jij bent wel een onvriendelijk typetje he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Lamon, je bent de onbetwiste pussy magnet van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |