Uh? Eh... maar ik ben een foute man! Heel erg fout! Ik zou je alleen maar gebruiken voor je fantastische lichaam enzo. Je moet ver uit mijn buurt blijven!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:17 schreef McQueentje het volgende:
als je me zonder foto wil dan![]()
sgoed wanneer?
Locatie is altijd wel een heikel punt ja, op datingsites.. Neem nou zo'n Silenus, die reist stad en land af om een date te vinden (logisch, hij woont ook in het provincieplaatsje Utrecht), maar ik vind het toch wel verdraaid aangenaam lekker op de fiets naar een date te gaan.. Heb mijn Utrechtse paiq date maar laten weten dat ik er van af ziequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:40 schreef Northside het volgende:
[..]
1) locatie
2) leeftijd
3) opleiding
dan heb je toch al een aardige selectie?
Ben het helemaal met je eens, ik hou ook niet echt van de Limburgse mentaliteit en het dialect. (En ik ben zelf een geboren en getogen Limburgerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:15 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in! Daarnaast hou ik niet echt van mijn provincie.. mentaliteit is zó anders ten opzichte van de rest van Nederland.. en ondanks dat ik zelf dialect spreek moet ik ook zeggen dat ik het een ontzettende afknapper vind als een meisje limburgs praat.. ja hypocriet, ik weet 't, maar ik durf te wedden dat jullie er allemaal hetzelfde over denken.. :p
ach afentoe eens gebruikt worden kan ook lekker zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Uh? Eh... maar ik ben een foute man! Heel erg fout! Ik zou je alleen maar gebruiken voor je fantastische lichaam enzo. Je moet ver uit mijn buurt blijven!
heb je hier ooit succes geboekt McQueentje? kan me er echt niks bij voorstellen met al die mallotenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:21 schreef McQueentje het volgende:
[..]
heb ik dan ook niet op gereageerd!
op jou wel trouwens, alleen blijft er nu reactie uit
Sjongejonge, je werkt jezelf wel in de problemen zo he.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef McQueentje het volgende:
ach afentoe eens gebruikt worden kan ook lekker zijn![]()
ben je alleen geen relatie materiaal
Daar kijk ik niet zo heel vaak. Maar bij deze.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:21 schreef McQueentje het volgende:
heb ik dan ook niet op gereageerd!
op jou wel trouwens, alleen blijft er nu reactie uit
In hoe verre scheelt die mentaliteit met b.v. de Randstad of Brabant dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef Silenus het volgende:
Ben het helemaal met je eens, ik hou ook niet echt van de Limburgse mentaliteit en het dialect. (En ik ben zelf een geboren en getogen Limburger)
ik ben hier pasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:26 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
heb je hier ooit succes geboekt McQueentje? kan me er echt niks bij voorstellen met al die malloten
helemaal nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Sjongejonge, je werkt jezelf wel in de problemen zo he.
wat is er mis met limburgers?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, ik hou ook niet echt van de Limburgse mentaliteit en het dialect. (En ik ben zelf een geboren en getogen Limburger)
Met die levensstijl is het vrij a-relaxed om vrouwen te vinden als je in Limburg woont, temeer omdat er vrij veel Limburgers om je heen wonen. (Wat zeg ik: het stikt er van de Limburgers)
Conclusie: verhuis naar het centrum van het land.
En hoeveel PM's heb je *nu*?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ach afentoe eens gebruikt worden kan ook lekker zijn![]()
ben je alleen geen relatie materiaal
Randstadters verwoorden het als volgt: "Jullie boeren zijn achterbaks, wij stadsmensen zijn tenminste eerlijk".quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
In hoe verre scheelt die mentaliteit met b.v. de Randstad of Brabant dan?
Geef mij maar iemand uit de Randstadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:30 schreef McQueentje het volgende:
[..]
wat is er mis met limburgers?
limburg
mijn schuldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:33 schreef love_sharon het volgende:
Wat gaat het opeens hard![]()
[..]
Geef mij maar iemand uit de Randstad
Dat ben ik ook van plan.. Brabant spreekt me heel erg aan.. heb daar bijna 4 jaar gewerkt en zou deze provincie zo inruilen voor Brabant!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met die levensstijl is het vrij a-relaxed om vrouwen te vinden als je in Limburg woont, temeer omdat er vrij veel Limburgers om je heen wonen. (Wat zeg ik: het stikt er van de Limburgers)
Conclusie: verhuis naar het centrum van het land.
Echt wel. Op Fok roepen dat er niks is met een beetje wederzijds misbruik op z'n tijd. Je hebt zojuist bij iedere foute man in de verre omgeving de alarmbellen laten afgaan en straks zit ook hier je postbus vol met oneerbare voorstellen.quote:
Mahjoe_Jazz verwoordt het goed. Daarbij zijn Limburgers over het algemeen meer van het 'roddelen', en kunnen ze niet zo goed tegen de directe aanpak.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
In hoe verre scheelt die mentaliteit met b.v. de Randstad of Brabant dan?
Hulde voor je uitspraak, die was ik nog vergeten.. het achterbakse..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mahjoe_Jazz verwoordt het goed. Daarbij zijn Limburgers over het algemeen meer van het 'roddelen', en kunnen ze niet zo goed tegen de directe aanpak.
Het kan natuurlijk ook best dat je de randstad-mentaliteit niks vindt, en daar is ook weer genoeg op aan te merken. Maar voor iedereen is dat anders.
Als nieuw bloed ook vier keer achter elkaar post dan gaat het wel heel hard hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:39 schreef Neelix het volgende:
Woah, het gaat hard ineens met allemaal nieuw bloed hier
dat is wel waar sommige kunnen enorm roddelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hulde voor je uitspraak, die was ik nog vergeten.. het achterbakse..
Ik ben er vandoor, was me een waar genoegen mede-Fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |