abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2012 @ 08:57:00 #151
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_106940428
Opvallend dat de kinderen zo weinig in beeld waren gisterenavond. Lilly, Alex en Luke helemaal niet volgens mij. Manny een paar korte scenes en Haley nog het meest. Misschien zaten ze aan hun max wat betreft uren dat ze mogen werken? Alleen voor de actrice die Haley vertolkt geldt dat niet, die is al meerderjarig (21) :P

Verder vond ik het wel een oké aflevering, maar wel minder dan normaal. Claire die dacht dat die 'date' van haar gay was :') Voor de rest gebeurde er niet echt veel boeiends. Alleen Phil was wel weer geweldig op zijn oude campus :D Hoe hij die kerel die last van de zon had een high five gaf _O_
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:02:54 #152
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_107211015
Verhaallijn van Cam (en Mitch) gisteren: hilarisch :') En Jay die dacht dat hij aan het spacen was op XTC, maar gewoon een kindervitamine op had :D

Alle verhaallijnen van de Dunphy's waren daarentegen niet zo boeiend -O-
pi_107211498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:02 schreef Xurk het volgende:
Verhaallijn van Cam (en Mitch) gisteren: hilarisch :') En Jay die dacht dat hij aan het spacen was op XTC, maar gewoon een kindervitamine op had :D

Alle verhaallijnen van de Dunphy's waren daarentegen niet zo boeiend -O-
Ik vond de boomhut wel leuk. :)
pi_107212282
De bijrol van Jennifer Tilly vond ik ook erg leuk O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:51:29 #155
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_107212583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik vond de boomhut wel leuk. :)
Als de buurman terugkeert in volgende afleveringen als een nieuwe vriend voor Phil, dan vind ik het ook leuk :Y Verder vond ik alleen Luke's uitleg over waarom hij "Are you Dad? Are you?" zei leuk :D

Ik vraag me wel af wanneer Cameron en Mitchell nou een jongetje in huis halen :P Het is al in een aantal afleveringen van dit seizoen ter sprake gekomen maar lijkt nu een beetje stil te liggen.
pi_107214235
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:51 schreef Xurk het volgende:

[..]

Als de buurman terugkeert in volgende afleveringen als een nieuwe vriend voor Phil, dan vind ik het ook leuk :Y Verder vond ik alleen Luke's uitleg over waarom hij "Are you Dad? Are you?" zei leuk :D

Ik vraag me wel af wanneer Cameron en Mitchell nou een jongetje in huis halen :P Het is al in een aantal afleveringen van dit seizoen ter sprake gekomen maar lijkt nu een beetje stil te liggen.
Jaa, ik hoop idd ook dat de buurman erin blijft. En ik vroeg me toevallig gisteren ook af wanneer dat tweede kind nu komt :P.
pi_107214605
Hmm, hebben jullie het over episode 14? Ik kan deze niet vinden via de bekende wegen..
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:58:11 #158
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_107216677
Nee, we hebben het over aflevering 7, "Treehouse" :Y

http://www.imdb.com/title/tt2089248/

Volgens mij moet jij het USA-topic (is die er?) hebben, want ik zie dat ze in Amerika vorige week aflevering 13 hebben uitgezonden :) Aflevering 14 komt volgens IMDb op 8 februari trouwens.
pi_107239873
Oja, ik zit in de NL versie.. my bad! :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:02:35 #160
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_107469092
Leuke aflevering gisteren! Eigenlijk sterke subplotjes van iedereen :) En hoe cool dat ze gewoon een kleine montage hebben gemaakt van dingen die Phil in de afgelopen seizoenen heeft gezegd over het installeren van Jay's printer? _O_
pi_107469305
Jaa ik vond dit één van de leukste afleveringen van dit seizoen tot nu toe! Heb vooral erg gelachen toen Phil met die Alpaca thuis kwam _O- .
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:31:18 #162
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_123743414
Ik heb een beetje de hoop opgegeven dat RTL ooit nog seizoen 4 van Modern Family uit gaat zenden (en als ik toch bezig ben, seizoen 2 van "New Girl") :{ Inmiddels is het al bijna een jaar geleden dat ze uitgezonden werden voor het laatst (en in dit topic is al 400 dagen niet gepost) en zelfs de herhalingen van Modern Family die nog een tijdje doorgingen zijn gestopt.

Weet iemand of het wellicht binnenkort hervat wordt? Ik kan er in ieder geval niets over vinden. Aangezien de twee series al het einde van hun seizoenen naderen in Amerika, denk ik dat ik ze maar op een andere manier ga kijken :+
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:57:11 #163
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_123744572
Een paar maanden terug was trouwens Ariel Winter (Alex) heel veel in het nieuws (in Amerika) omdat ze wettelijk onafhankelijk van haar ouders wilde worden. Ze had namelijk een relatie (en seks) met een meerderjarige jongen terwijl zij zelf slechts 14 was. Haar moeder pikte dat schijnbaar niet.

Bij het artikel wat ik erover las stond ook een foto van haar en ik herkende haar gewoon niet :D Blijkbaar maken ze haar in de serie expres "lelijker" (want echt lelijk is ze ook weer niet) en nerdy, want in het echt ziet ze er zo uit (let wel, ze is nog steeds pas 15 :+):

afbeelding

Haar Instagram (klik) is ook typisch zo'n "populair pubermeisje" account met allemaal zogenaamd hippe zwoele foto's :P Bijna niet te herkennen toch?
pi_123745076
Gevaarlijk dit
pi_123745405
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:57 schreef Xurk het volgende:
Een paar maanden terug was trouwens Ariel Winter (Alex) heel veel in het nieuws (in Amerika) omdat ze wettelijk onafhankelijk van haar ouders wilde worden. Ze had namelijk een relatie (en seks) met een meerderjarige jongen terwijl zij zelf slechts 14 was. Haar moeder pikte dat schijnbaar niet.

Bij het artikel wat ik erover las stond ook een foto van haar en ik herkende haar gewoon niet :D Blijkbaar maken ze haar in de serie expres "lelijker" (want echt lelijk is ze ook weer niet) en nerdy, want in het echt ziet ze er zo uit (let wel, ze is nog steeds pas 15 :+):

[ afbeelding ]
afbeelding

Haar Instagram (klik) is ook typisch zo'n "populair pubermeisje" account met allemaal zogenaamd hippe zwoele foto's :P Bijna niet te herkennen toch?
Hehe een tijdje terug nog lekker daar op in gegaan, maar ik was de enige die toegaf dat ze gewoon gruwelijk lekker is en dat iedere man haar zou doen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_128605215
Kick maar ik zat net weer naar een DVD van seizoen 2 te kijken... en die aflevering dat Mitchell denkt dat hij een kind heeft met een ex-vriendinnetje van het schoolbal maar dat dat op het eind een roodharige pigmee blijkt te zijn blijft echt om je te bescheuren _O- _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166460818
Kutkick, sry.

Wat een bazenserie is dit toch.
Nog steeds zeer vermakelijk om naar te kijken.

Vanavond de laatste aflevering van vandaag bekeken; zo een die volledig via een MacBook Pro i.c.m. Facebook en Facetime is opgenomen. Priceless. Geniaal gewoon! :D _O_ _O_ _O_
pi_166490846
Opening datum van topic 2010 ??

Onder welke steen heb ik zo lang geleefd dan damn
had ik al 6 jaar eerder van Gloria Vergara kunnen genieten waaaa

Leuke serie goeie humor
  vrijdag 11 november 2016 @ 13:52:15 #169
67174 Dos37
Come on Twente
pi_166582248
Er is ook wel ergens een USA topic
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]