Ik vond de boomhut wel leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:02 schreef Xurk het volgende:
Verhaallijn van Cam (en Mitch) gisteren: hilarischEn Jay die dacht dat hij aan het spacen was op XTC, maar gewoon een kindervitamine op had
Alle verhaallijnen van de Dunphy's waren daarentegen niet zo boeiend
Als de buurman terugkeert in volgende afleveringen als een nieuwe vriend voor Phil, dan vind ik het ook leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik vond de boomhut wel leuk.
Jaa, ik hoop idd ook dat de buurman erin blijft. En ik vroeg me toevallig gisteren ook af wanneer dat tweede kind nu komtquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:51 schreef Xurk het volgende:
[..]
Als de buurman terugkeert in volgende afleveringen als een nieuwe vriend voor Phil, dan vind ik het ook leukVerder vond ik alleen Luke's uitleg over waarom hij "Are you Dad? Are you?" zei leuk
Ik vraag me wel af wanneer Cameron en Mitchell nou een jongetje in huis halenHet is al in een aantal afleveringen van dit seizoen ter sprake gekomen maar lijkt nu een beetje stil te liggen.
Hehe een tijdje terug nog lekker daar op in gegaan, maar ik was de enige die toegaf dat ze gewoon gruwelijk lekker is en dat iedere man haar zou doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:57 schreef Xurk het volgende:
Een paar maanden terug was trouwens Ariel Winter (Alex) heel veel in het nieuws (in Amerika) omdat ze wettelijk onafhankelijk van haar ouders wilde worden. Ze had namelijk een relatie (en seks) met een meerderjarige jongen terwijl zij zelf slechts 14 was. Haar moeder pikte dat schijnbaar niet.
Bij het artikel wat ik erover las stond ook een foto van haar en ik herkende haar gewoon nietBlijkbaar maken ze haar in de serie expres "lelijker" (want echt lelijk is ze ook weer niet) en nerdy, want in het echt ziet ze er zo uit (let wel, ze is nog steeds pas 15
):
[ afbeelding ]
afbeelding
Haar Instagram (klik) is ook typisch zo'n "populair pubermeisje" account met allemaal zogenaamd hippe zwoele foto'sBijna niet te herkennen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |