En tegen Jay fluisteren dat hij het met zijn dochter doetquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef CarOnline het volgende:
Leuk, dat stukje met: je bent niet zoals je moeder... Oh nu wel, brrr, krijg er de rillingen van
Dat is Uncle Andy!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Dat stukje met de olifant in de porceleinenkast. Ik lag dubbel. Geweldig, die twee.Oh en ik vond die nieuwe client met z'n draaischijf best wel
.
Ja en dan snel maken dat ie wegkomtquote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef Xurk het volgende:
[..]
En tegen Jay fluisteren dat hij het met zijn dochter doet
Bol.com heeft al wel de import-versie die 3-4 werkdagen levertijd heeft. De Nederlandse versie weet ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Vorige week gemist, de tijd van de opnemer stond niet goed
Wanneer zal dit op DVD komen?
Seizoen 2 is beter.. Hoewel dat misschien ook komt omdat je de personages etc. beter kent. Mijn favoriete serie op dit moment.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:48 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind seizoen 2 niet veel anders dan seizoen 1. Het niveau blijft wel zo'n beetje hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |