16, getuige haar rijbewijs, maar inderdaad, had d'r geen 20 gegevenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef Xurk het volgende:
Hun dochter [Haley] lijkt trouwens echt veel op Mila Kunis [Jackie van "That '70s Show"] vind ik iedere week weer. Een jonger zusje ofzoIk keek ook net op haar IMDb profiel en zag dat ze toch al 20 is, terwijl ze in de serie wel 15 lijkt ofzo!
Dat is niet typisch sitcom; dat is een symptoom van het onzorgvuldig ordenen van afleveringen door Nederlandse tv-zenders.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef Xurk het volgende:
typische sitcom-taferelen [dat er weinig continuïteit tussen de afleveringen is]?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:06 schreef emss het volgende:
In sommige staten kun je al op je 15e een rijbewijs halen...
I stand corrected, onderstreept mijn punt wel sterkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:09 schreef Xurk het volgende:
Ze heeft een learner's permit in de serie - dat is wat anders dan een rijbewijs. In Amerika mag je inderdaad op je vijftiende zo'n ding en dat houdt dan in dat je met iemand naast je [in haar geval, haar vader] auto mag rijden om ervaring op te doenZoiets is het in ieder geval
Sterker nog... in sommige staten kun je al op je 14e een learners permit krijgen, en op je 15e je echte rijbewijs. Iedereen rijdt daar dan wel in een automaat, but still...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
I stand corrected, onderstreept mijn punt wel sterker
En tegen Jay fluisteren dat hij het met zijn dochter doetquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef CarOnline het volgende:
Leuk, dat stukje met: je bent niet zoals je moeder... Oh nu wel, brrr, krijg er de rillingen van
Dat is Uncle Andy!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Dat stukje met de olifant in de porceleinenkast. Ik lag dubbel. Geweldig, die twee.Oh en ik vond die nieuwe client met z'n draaischijf best wel
.
Ja en dan snel maken dat ie wegkomtquote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef Xurk het volgende:
[..]
En tegen Jay fluisteren dat hij het met zijn dochter doet
Bol.com heeft al wel de import-versie die 3-4 werkdagen levertijd heeft. De Nederlandse versie weet ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Vorige week gemist, de tijd van de opnemer stond niet goed
Wanneer zal dit op DVD komen?
Seizoen 2 is beter.. Hoewel dat misschien ook komt omdat je de personages etc. beter kent. Mijn favoriete serie op dit moment.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:48 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind seizoen 2 niet veel anders dan seizoen 1. Het niveau blijft wel zo'n beetje hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |