Arguru is echt een dikke plaat! Ik vind de plaat in de OP echt verschrikkelijk... sorry dat ik 't zeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:51 schreef mr.flame het volgende:
probeer deadmau5 eens? (ken je vast al, maar goed)
ff voorbeeldje: Vind dat liedje wat je in je OP hebt staan wel iets van trance weghebben eigenlijk
Mills, Hawtin, Clarke, Speedy J... topperdje ouwe!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Techno het volgende:
OMG, wat een troep wordt er hier gepost.![]()
Dit zijn classics!
![]()
Mellow/classics
Progressive
Minimal
Detroit
Techno
Zit wel veel techno tussen. Hij zocht house.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Techno het volgende:
OMG, wat een troep wordt er hier gepost.![]()
Dit zijn classics!
![]()
Mellow/classics
Progressive
Minimal
Detroit
Techno
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef tho_Omas het volgende:
Kijk ff in mijn fobo ,youtube die artiesten. Et voila goede house musica.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:29 schreef erikdewaal het volgende:
Hallo mensen,
Ik zoek de beste house muziek, maar de Ibiza cd's die ik heb geluisterd zitten vol gemixt met oude platen uit de jaren 70 en 80.
Wie weet super house muziek, en het liefst met zo weinig mogelijk zang ?
Verder zoek ik ook trance/house zoals:
Of wordt dit niet meer gemaakt?
[ afbeelding ]
Ik vind die artiesten over het algemeen een beetje 13 in een dozijn house maken, maar je staat goed op de foto.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk ff in mijn fobo ,youtube die artiesten. Et voila goede house musica.
"Beste house" is een wel erg vage term. Net zoiets als "ik zoek de beste auto". En techno is niets anders dan één van de vele housestromingen. Vandaar mijn vraag ook:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:20 schreef Parafernalia het volgende:
Zit wel veel techno tussen. Hij zocht house.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
House, tja wat bedoel je precies want er zijn nogal wat stromingen.
En hij zegt er zelfs trance bij. Dus hij weet ws. niet eens precies de verschillenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:57 schreef Techno het volgende:
[..]
"Beste house" is een wel erg vage term. Net zoiets als "ik zoek de beste auto". En techno is niets anders dan één van de vele housestromingen. Vandaar mijn vraag ook:
[..]
quote:Ik zoek de beste house muziek, maar de Ibiza cd's die ik heb geluisterd zitten vol gemixt met oude platen uit de jaren 70 en 80.
Ik vind de oudere platen die john dahlback alles behalve Ongeïnspireerde meuk, vooral samen met jesper dahlback onder de naam hugg en pepp hebben ze samen erg goede techno/minimal platen gemaakt. Maar ook als kaliber heeft hij toppers gemaakt;quote:
Techno en house zijn stromingen binnen de Dancequote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:57 schreef Techno het volgende:
[..]
"Beste house" is een wel erg vage term. Net zoiets als "ik zoek de beste auto". En techno is niets anders dan één van de vele housestromingen. Vandaar mijn vraag ook:
[..]
Alles is house. Dance valt daaronder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Techno en house zijn stromingen binnen de Dance
Wat een onzin. Geen historisch besef ofzo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef Omkron het volgende:
[..]
Alles is house. Dance valt daaronder.
WTF is Dance dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef Omkron het volgende:
[..]
Je kan het nog zo autoratief stellen, maar dat maakt het nog niet correct.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef Omkron het volgende:
[..]
quote:The genre is "very good music". It's the subgenre of "good music".
Snap je het nu nog steeds niet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef Omkron het volgende:
In the beginning there was house music, only house music.
Ken je klassiekers.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef Omkron het volgende:
Ken je klassiekers.
Techno is ook helemaal geen house-stroming.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:57 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Jack was eerderquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef Omkron het volgende:
Ken je klassiekers.
Dat is onjuist. Atkins, May en Saunderson hebben altijd gezegd dat ze gefacineerd waren door de clubscene in Chicago en dat de muziek die zij later maakten zwaar beinvloed werd door Chicago-house. Dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:11 schreef teknomist het volgende:
Techno is ook helemaal geen house-stroming.Het zijn twee grotendeels separaat ontstane muzieksoorten (Detroit, Chicago) en het klinkt ook gewoon heel anders.
Er is door geinspireerd of beinvloed worden maakt het nog geen subgenre. The belleville three waren ook geinspireerd door de p-funk van Clinton en consorten. Dat maakt techno nog geen subgenre van funk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Atkins, May en Saunderson hebben altijd gezegd dat ze gefacineerd waren door de clubscene in Chicago en dat de muziek die zij later maakten zwaar beinvloed werd door Chicago-house. Dus.
Deze redenering slaat echt als een lul op een drumcomputer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Atkins, May en Saunderson hebben altijd gezegd dat ze gefacineerd waren door de clubscene in Chicago en dat de muziek die zij later maakten zwaar beinvloed werd door Chicago-house. Dus.
En zn username is Technoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Deze redenering slaat echt als een lul op een drumcomputer.
Komisch dat Frank Knuckles zijn 1e drumcomputer kocht van Derrick May en dat May later o.a. door de house uit Chicago beinvloed zou worden.
Superkomisch inderdaad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Deze redenering slaat echt als een lul op een drumcomputer.
Komisch dat Frank Knuckles zijn 1e drumcomputer kocht van Derrick May en dat May later o.a. door de house uit Chicago beinvloed zou worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |