Arguru is echt een dikke plaat! Ik vind de plaat in de OP echt verschrikkelijk... sorry dat ik 't zeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:51 schreef mr.flame het volgende:
probeer deadmau5 eens? (ken je vast al, maar goed)
ff voorbeeldje: Vind dat liedje wat je in je OP hebt staan wel iets van trance weghebben eigenlijk
Mills, Hawtin, Clarke, Speedy J... topperdje ouwe!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Techno het volgende:
OMG, wat een troep wordt er hier gepost.![]()
Dit zijn classics!
![]()
Mellow/classics
Progressive
Minimal
Detroit
Techno
Zit wel veel techno tussen. Hij zocht house.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Techno het volgende:
OMG, wat een troep wordt er hier gepost.![]()
Dit zijn classics!
![]()
Mellow/classics
Progressive
Minimal
Detroit
Techno
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:27 schreef tho_Omas het volgende:
Kijk ff in mijn fobo ,youtube die artiesten. Et voila goede house musica.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:29 schreef erikdewaal het volgende:
Hallo mensen,
Ik zoek de beste house muziek, maar de Ibiza cd's die ik heb geluisterd zitten vol gemixt met oude platen uit de jaren 70 en 80.
Wie weet super house muziek, en het liefst met zo weinig mogelijk zang ?
Verder zoek ik ook trance/house zoals:
Of wordt dit niet meer gemaakt?
[ afbeelding ]
Ik vind die artiesten over het algemeen een beetje 13 in een dozijn house maken, maar je staat goed op de foto.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk ff in mijn fobo ,youtube die artiesten. Et voila goede house musica.
"Beste house" is een wel erg vage term. Net zoiets als "ik zoek de beste auto". En techno is niets anders dan één van de vele housestromingen. Vandaar mijn vraag ook:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:20 schreef Parafernalia het volgende:
Zit wel veel techno tussen. Hij zocht house.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
House, tja wat bedoel je precies want er zijn nogal wat stromingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |