Nee, ik ben nog ergens bij het koppie, ik ga eerst de onderdelen daarop afmaken en naaien voordat ik verder ga. Maar ik heb teveel afleidingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef Spiegelei het volgende:
Voor de meet neem ik wel iets Zeeuws mee (zoet), maar niet zelf gemaakt ik ben niet zo'n keukenprinses.
@ Lyssa: heb je het lijf van de draak al af? Ik heb het lijf gisteren af gekregen en z'n stekels op de rug en staart vastgezet, maar oh wat issie groot! Ik zag op ravelry al staan dat veel mensen hem groot vonden en toe dacht ik 'ja duh, wat dacht je dan!', maar hij is ook echt groter dan ik dacht, haha. Ik neem mijn draak ook mee alhoewel hij dan echt nog niet af zal zijn.
Ik dacht even dat je knuffelbeestjes bedoelde met Ben / Jerry. Maar het is ijs hé! (nog nooit gehad btw).quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:45 schreef EsseEi het volgende:
*zit heerlijk weggekropen op debank met een bak Ben and Jerry's)
mag ik vragen in welke rihting van het land je.woont?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:53 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb idd een kinderkledingzaak en een websjop.
De laatste is wegens tijdgebrek slechtgevuld dit seizoen. Fotos maken kost veel (teveel) tijd.
En ik geef les aan een middelbare school En ik studeer nog.
En kheb 2 ziektes, chronisch en een pup (toypoedel).
Dan snap ej wel dat ik het te druk heb om die grannys zelf te maken.
Naaien kan ik wel redelijk snel zelf doen.
Wat lief!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef StefanieV het volgende:
Pannenkoeken, ik heb nog een 3 in de aanbieding die ik kan opsturen. Maar dan zal ze er wss pas vrijdag zijn (als k ze morgen kan opsturen)Dus dan ben je wss rapper in een winkel
SPOILER: voor Stefanie en PluphyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kirsten, houd goede moed. Het gaat je echt lukken hoor.
![]()
Ik studeer ook nog hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef EsseEi het volgende:
Hm kirsten kun je foto maken van hoe het erna er uit ziet? Misschien ziet iemand dan de oplossing, of blijkt dat je het gewoon helemaal goed doet!
Het is wel een heel duidelijk filmpje van Trui....maar ze laat naderhand niet zo zien hoe het eruit ziet.
Jaa lastig pannekoeken als je zo laat vrij bentkom er nu ook achter, dat het eignelijk stom is dat winkels midden op de dag open zijn
want iedereen werkt dan hahaha *student komt de echte wereld in, goedmorgen!*
en sabine, sorry ben heel nieuwsgierig, maar hoe oud ben je?omdat je die bal voor je 1e kleinkind wil maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging haken vanavond, maar nee, mijn strijk stond te wachtenEn ik heb hem niet helemaal gedaan, helemaal geen zin maarja nu geen zin meer om te haken hé, morgen een andere dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |